Ondertussen bij Pearl... Mimic pro module

Gestart door Robert-Jan, jun 24, 2016, 11:18

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Robert-Jan

jun 24, 2016, 11:18 Last Edit: jun 24, 2016, 11:24 by Robert-Jan
Ze hebben niet stil gezeten
60 gig ssd, touchscreen,slate samples $1999,- ..goedemorgen. ;-)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Nijlpaard

Tonight we're gonna party like it's ........1999 :)

Ziet er interessant uit 
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

animal

Het wordt inderdaad heel interessant  :Y , heeft volgens mij alles waar naar ik op zoek ben, (maar) komt pas in 2017 uit begrijp ik.
Rond de Alesis Strike/Zone kit is het nog ernstig stil en is de module ook niet los van de pads aan te schaffen.

drfill

dynamiek van de snare drum is stukken beter nu..     en allemaal in engeland bestellen : p *)
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Technobeat


Mooie module , klinkt stukken beter dan de Pearl Redbox maar is dan ook wel bijna 5x zo duur O+   .

Pas in 2017 leverbaar , dan is iemand hier op het forum al weer uitgekeken op zijn net verworven Roland TD-30 module en kan hij naadloos overstappen op deze Pearl Mimic Pro ;)  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Robert-Jan

dynamiek van de snare drum is stukken beter nu..     en allemaal in engeland bestellen : p *)
Nee das niks, die hebben de hihat rechts..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

drfill

haha.. ja.. maar wel goedkoop..  helaas 2017 is de pond wel weer terug..   ik neem die TD30 wel over dan..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Stokmans

Nee das niks, die hebben de hihat rechts..
Linkshandige kit bestellen :Y

Robert-Jan

Oh ja..tuurlijk
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

djska

We hebben nu Vaporware gezien van Nfuzd, ATV, Alesis Strike en nu deze Pearl, het zal wel...

musiqman

Niet allemaal Vaportware, ATV is verkrijgbaar zo te zien.

Robert-Jan

Nfuzd ook..alesis komt vast nog wel.
(Niet teveel in de vdrum.com vibe gaan zitten ) ;)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

djska

#12
jun 29, 2016, 18:13 Last Edit: jun 29, 2016, 18:15 by djska
Niet allemaal Vaportware, ATV is verkrijgbaar zo te zien.
Zeker, die heb ik gehad en die was het niet, veel te beperkt, zeker geen revelation.
Vaporware in de zin van veel beloven, weinig leveren.

@RJ: yep, ik zag van de week hoe men op die Pearl dook, ik heb me nu voorgenomen dat geneuzel allemaal aan me voorbij te laten gaan.

Technobeat


Groot gelijk Djska , gewoon lekker genieten van de TD-30 :)  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Robert-Jan

@RJ: yep, ik zag van de week hoe men op die Pearl dook, ik heb me nu voorgenomen dat geneuzel allemaal aan me voorbij te laten gaan.
precies.. al zou er een td30 met samples en 48 outputs voor 699-komen .. dan nog..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Otje

We hebben nu Vaporware gezien van Nfuzd, ATV, Alesis Strike en nu deze Pearl, het zal wel...
De fabrikanten met al hun filmpies weten het allemaal leuk te brengen. Het is materiaal voor en door hunzelf in elkaar gezet en opgenomen door henzelf, M.a.w. typisch een reclame filmpie van betreffende fabrikant. Allicht dat het er allemaal geweldig uitziet en klinkt; Nfuzd , ATVa5, DITI, enz. Nu weer Mimic. Zo hebbik de laatste jaren nog wel meer beloftes vernomen en vervolgens niets meer van vernomen. Het werkte dus alleen bij die ene keer. Elders, en op andere kits van samenstelling haalt 't bij lange na niet wat er in die reclame spotjes getoond wordt. Gek hè.  :N   
Afijn ik werk hoofdzakelijk met een bij elkaar geraapte Roland kit. En goed dat ie klink,  al hélemaal volgens andere. En raad is wat voor modules ik gebruik en hoe oud ze zijn? Een Td-4tje van en jaar of 5 en Td-6 van 10 + ! En inderdaad... door mijzelf in de loop van jaren in & afgesteld

, ik heb me nu voorgenomen dat geneuzel allemaal aan me voorbij te laten gaan.
Ik neem het voortaan ook maar met een korrel zout

67Deadman

Roland, je kan niet zonder  *D

Technobeat

precies.. al zou er een td30 met samples en 48 outputs voor 699-komen .. dan nog..
Nou ........ ;)  :')  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

animal

Slecht nieuws  :'( .

Op internet lees ik berichten dat de Pearl Mimic Pro niet voor Europa beschikbaar komt.
Afzender: ene Puttenvr, oude forumleden kennen hem nog wel, voor mij een betrouwbare bron in ieder geval.

http://www.drummerforum.de/forum/83477-ein-neuer-stern-am-e-drum-himmel-pearl-mimic-pro/thread2.html

Technobeat

Dat is jammer idd :/  , kunnen we de module nog altijd via Amerika bestellen toch ?

Alleen een beetje lastig i.v.m. garantie .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Robert-Jan

Dat is jammer idd :/  , kunnen we de module nog altijd via Amerika bestellen toch ?

Alleen een beetje lastig i.v.m. garantie .
Misschien is dat de rede wel.. Dat ze nu de grond een beetje willen testen met het product en het een beetje beperkt willen houden voor wat betreft garantie en support...distributie kan het probleen niet zijn.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

animal

#21
jan 31, 2017, 21:06 Last Edit: jan 31, 2017, 21:09 by animal
In het Digital Drummer Magazine van februari 2017, op pagina 25, wordt vermeld dat de levering van de Mimic Pro aan Europa, in tegenstelling tot eerdere berichtgeving, op dit moment in voorbereiding is.  *O*

Bij Pearl voelde ze de bui medio 2016 al hangen, een vooruitziende blik  :+



Remember I've read it first  :+

Technobeat


Animal : you're the greatest *O*  *O*  .

Echt goed nieuws 8)  8)  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

drfill

idd..  goed nieuws ..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Technobeat


Alvast wat kits examples uit het Mimic pro repertoire , gewoon omdat het kan :)  :



DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Omhoog