De snelste drummer van Nederland.

Gestart door Nickvm, sep 29, 2011, 09:37

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gekoppelde gebeurtenissen

  • snelste drummer - Drumstation Eindhoven: okt 31, 2011 - nov 12, 2011
  • snelste drummer - Drumland, Lijnden: nov 14, 2011 - nov 26, 2011
  • snelste drummer - Rimshot, Meppel: nov 28, 2011 - dec 11, 2011
Omlaag

Nickvm

sep 29, 2011, 09:37 Last Edit: sep 29, 2011, 11:19 by paQ
Word jij de Snelste Single Stroke Drummer van Nederland?

Vanaf 31 oktober aanstaande wordt de nederlandse slagwerkwereld uitgedaagd om deel te nemen aan Holland's Fastest Drummer Contest. Welke drummer/trommelaar slaagt er in om in 1 minuut tijd zoveel mogelijk slagen te produceren d.m.v. The Single Stroke?

Op de drum-o-meter wordt de score exact geregistreerd. Een update is dagelijks te zien op deze site.

Op de volgende locaties komt de drum-o-meter te staan:

    31-10 t/m 12-11 Drumstation, Eindhoven
    14-11 t/m 26-11 Drumland, Lijnden
    28-11 t/m 11-12 Rimshot, Meppel

Hoshino (Tama, Evans), Fentex (Ludwig) en Keijzer 18 (Slagwerkkrant) hebben toepasselijke prijzen ter beschikking gesteld, zie hiernaast.

Kijk voor meer op deze genoemde site en ga alvast intensief oefenen!

Iedereen mag meedoen, dus ook jij! Ga deze uitdaging aan en win!



Voor meer info : http://www.tikkiesneller.nl
Tama, Meinl, Pro Mark, Remo.

Machiel

Oh leuk!
Neem mij vooral niet te serieus.

Hans

ahhh ik dacht even, dat moet ik zijn... Saab 93 Aero Bsr tuning stage 1 -> 285 pk en 0 tot 100 in 6 sec. Maar dit spelletje ga ik niet winnen.

Het is natuurlijk ook onzin.. de snelste drummer ... en die komt dan op het nieuws maar kan wellicht nog geen bluesje wegspelen.

Nickvm



Het is natuurlijk ook onzin.. de snelste drummer ... en die komt dan op het nieuws maar kan wellicht nog geen bluesje wegspelen.


Mike Mangini heeft het wereldrecord, en die kan redelijk drummen ;)

http://www.youtube.com/watch?v=e7TzWrKso4I
Tama, Meinl, Pro Mark, Remo.

Hans

Ja die kan dan wel weer aardig drummen inderdaad  8)

FoREVer


Mike Mangini heeft het wereldrecord, en die kan redelijk drummen ;)

http://www.youtube.com/watch?v=e7TzWrKso4I



die had ik 2 jaar geleden in dienst moeten hebben ( van mijn fantasie company ), stond er ook zo'n kraam kon je een Yamaha limited edition snare winnen. weenie welke was toen nog te jong. maar ja

Wat heb je aan 1203 strokes in 60 seconde? dat klinkt toch voor geen meter als je dat op een drumstel doet? allemaal een beetje onzin de snelste drummer van NL, Je kan beter de beste techniek hebben kom je verder mee als Single Strokes om en om
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Jochem

Om 1203 strokes per minuut te doen heb je echt een perfecte techniek voor nodig hoor ;)

Fibesman

Nou, ik ben de langzaamste drummer  8)7

Stokmans

I dare you! :+

ArcticLight

Ik ben ook niet bepaald de snelste... zullen we een wedstrijd voor de sloomste drummer oprichten? :')

Fibesman

Dat zou net zo stom zijn  *O*

Stokmans

Maar maak jij nog wel een kans :P

Fibesman

#12
okt 04, 2011, 21:08 Last Edit: okt 04, 2011, 21:14 by Tanco
Snelste timmerman, snelste violist, snelste pffft. Muziek is voor mij geen wedstrijd maar ik luister ook liever naar een goede song dan oeverloos gepruttel op een drumstel.
Gaan er mensen van hier aan mee doen? Leuke prijzen..

Joris

Is dit trouwens alleen voor handen of ook voor voeten?

Erik


Snelste timmerman, snelste violist, snelste pffft. Muziek is voor mij geen wedstrijd maar ik luister ook liever naar een goede song dan oeverloos gepruttel op een drumstel.
Gaan er mensen van hier aan mee doen? Leuke prijzen..


Het is dan ook geen muziek, maar sport. Alleen wordt het uitgevoerd op een instrument ipv op een sportveld.
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Anserini

Snelheid is ook het makkelijkst te meten, probeer dynamiek of feel maar eens te meten.
De hardste drummer zou dan ook nog kunnen, en de zachtst hoorbare misschien...   *)

richard

#16
okt 09, 2011, 13:19 Last Edit: okt 09, 2011, 13:20 by richard
Leuke actie, volgens mij is er genoeg behoefte en animo voor snelle roffelaars om zich zo te kunnen meten/bewijzen.

Omhoog