Practice pads

Gestart door GirlOnDrums, sep 29, 2011, 09:58

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Black Page

Het kunnen aanpassen of geen moeite hebben met verschillen aan rebounds is voor mij ook een reden om verschillende oefen pads te hebben. Alleen liever iets minder rebound dan heel veel.....

djska

Eens, dat kunnen aanpassen is inderdaad key, ik gebruik zowel mijn DIY oplossing als een Gretsch of Remo pad. Maar een kussen is in mijn optiek een zinloos uiterste.

Hammar

manmanman....

Robert-Jan

Shit happens ;)
Ik de berichten verwijderd
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Vicky

Na het doornemen van jullie reacties vandaag naar de muziekwinkel gestapt, waar de jongeheer van de drumafdeling zo vriendelijk was alle pads uit te halen zodat ik het gewoon kon proberen! Ik heb lang kunnen testen en vergelijken en heb naast het geluid ook de bounce in mijn keuze meegenomen. Ik ben voor de Vic firth gegaan, met vrij veel bounce, ik ben een beginnende drummer en heb begrepen dat dit dan geen slechte keuze is...

Bedankt voor de vele reacties

@forever ik heb ook een stagg getest, veel stiller dan het model dat ik heb! Misschien die waar jij over sprak

drfill

probeer de dijbeen-pad eens ? zit vlak boven knie.. (en gratis)
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

leeqnl

#56
feb 16, 2015, 09:25 Last Edit: feb 16, 2015, 09:26 by leeqnl

Dijbeen pad gebruik ik onbewust altijd in de woonkamer,wordt m,n vriendin knettergek van :P

Je moet ook niet op de dijbeen pad van je vriendin spelen  :+

Zelf jaren op de Remo practice pad geoefend. Werkt perfect, alleen niet stil (en als je het een beetje verkeerd doet sla je die plastic rand kapot...)

FoREVer


Dijbeen pad gebruik ik onbewust altijd in de woonkamer,wordt m,n vriendin knettergek van :P


daarom oefen je waarschijnlijk ook in woonkamer ofniet hahah  *O*
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

drfill

ook heb ik ns geoefend op de billenpads van een thais vriendinnetje..
die zag die sticks liggen en zei.. 'u teach me'..  ok.. i can show you  ?
maar t werd toch iets te creatief want na n week kreeg ik n msg
'i have infection from ur drumstick' .. maar t kwam allemaal weer goed..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

DC_Drummer

Ik heb eerst jarenlang op een Remo geslagen, maar stuitert wat mij betreft wat te hard terug en maakt een enorme bak herrie. Ook was ie wat te klein voor sommige sticktricks e.d.

Ik heb nu een OffWorld Percussion Invader V3 practice pad. Die is 13,5 inch en kan je dus mooi op je snare leggen. Werkt perfect!! Heel stil en rebounce lijkt veel op een echte trommel. Veel beter dan die Remo ;)

Omhoog