Masterworks 22'' Custom Series ride

Gestart door NathanR, mei 08, 2013, 11:21

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

NathanR

mei 08, 2013, 11:21 Last Edit: mei 08, 2013, 11:22 by NathanReinds
Hoi,

Ik bied mijn Masterworks 22'' Custom Series ride aan, ik dacht dat ik met deze ride de perfecte ride had maar dat viel toch wat tegen. Hij past niet echt lekker bij de rest van mijn set, en om de rest te vervangen leek me nou ook zo wat.
De ride heeft geen gebreken zoals scheuren, keyholing en dergelijken. Wel wat stickmarks.

De ride is een 'Extra Thin' versie.

Het geluid omschrijven ben ik niet zo'n ster in, daarom een filmpje.. en dan mag je je eigen begrippen et cetera eraan verbinden.
Heb een filmpje gemaakt in de vlugheid voor deze advertentie, verwacht dus geen topopnames en vanwege de buren kon ik er niet te hard op spelen:



En bij deze de foto's, zoals het heurt:





De nieuwprijs varieert tussen de 270 en 320 euro, waarbij de 320 euro adviesprijs is. (Correct me if i'm wrong)

Mijne mag voor 175 euro weg.

Groeten,
Nathan

(of ruilen tegen een K Custom Dark ride, K Light Ride.. oid in die trant, laat je creatieve brein erop los. ;) )


Treklof

Heb je eventueel interesse in een ruil met een Sabian HHX 18" Ozone Crash?

NathanR


Heb je eventueel interesse in een ruil met een Sabian HHX 18" Ozone Crash?


Poeh dat weet ik niet.
Ik ben nog in onderhandeling met iemand om te ruilen tegen een 20'' K Hybrid ride.
Het liefst ruil ik hem tegen een andere ride of gewoon de cash uiteraard.


davemenkehorst

Ik heb ook wel interesse. Kan ik hem eens in t echt komen beluisteren?

NathanR

Als je in de buurt woont kan je hem in het echt horen, helaas kan je vanwege buren niet uitgebreid testen met eigen bekkens erbij et cetera. Excuses voor dat ongemak.


NathanR

Nieuwe marktplaats link: http://link.marktplaats.nl/683536723
En pricedrop voor DF-ers: 165 euro.

NathanR

Ook eventueel te ruil voor snares of andere drumspullen. Laat het me weten als je iets hebt. :)

Robert-Jan

Niet kicken!
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Nlz

Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

NathanR

yesss inderdaad!

Omhoog