Attack vellen

Gestart door Kornee, sep 10, 2014, 01:03

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Kornee

sep 10, 2014, 01:03 Last Edit: sep 10, 2014, 01:05 by Kornee
Hallo allemaal,

Heb mij zojuist aangemeld voor dit forum aangezien ik een zoektocht gestart ben die tot nu toe tot niks heeft geleid! Een aantal jaren geleden heb ik bij drumspeciaalzaak Jan ter Maat (in Hengelo, ben zelf woonachtig in Enschede) voor het eerst een Attack Terry Bozzio signature snare drumhead gekocht. Dit vel lijkt ontzettend op een Ambassador van Remo, maar heeft toch net iets meer bite. Het kitje waar ik tegenwoordig (voornamelijk) op speel, is een premier artist birch, een erg lekker kitje vind ik zelf. Ik heb deze tweedehands gekocht en er lag al een Kick resonantie vel op van Attack. Nu heeft één of andere lieverd in de pauze van een gig tegen mijn base mic aangestoten, en zo het mic-gat gescheurd. Daarnaast is mijn snarevelletje op, dus heb ik nu een nieuw snare slagvel en kickresonantie vel nodig. Aangezien ik helemaal weg ben van mijn kick sound en op snare al jaren met Attack vellen speel, wil ik beide vellen van het merk Attack kopen. Om een lang verhaal(:P) kort te maken: waar koop ik deze vellen? De drumspeciaalzaak Jan ter Maat is namelijk opgeheven (dit zal iedereen die de winkel kent wel weten) en dit betekent voor mij dat er praktisch niks meer in de buurt zit hier. Online heb ik de vellen niet kunnen vinden, maar dat zou aan mij kunnen liggen.

Alvast bedankt voor de hulp!

Gr. Dirk.

taco

http://www.fentex-percussion.com/ is de importeur, misschien kunnen zij je helpen.

Machiel

Of even een belletje doen naar een van deze:
http://www.fentex-percussion.com/index.php?dealers_fentex_netherlands&fentex=fentex

Misschien kan een van onderstaande winkels een order plaatsen bij de importeur.
Neem mij vooral niet te serieus.

Nijlpaard

Even bellen met Gerard (Rimshot) in zwolle. Die kan je daar zeker mee helpen.
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Kornee

Dank allen! Zo ga ik er zeker uitkomen:-)

Dribbel

Ik had destijds bij dezelfde zaak ook de Attacks gekocht. Maar volgens mij nergens echt meer leverbaar. -O-
Lekker velletje dat wel. :Y
Een belletje naar Gerard bij Rimshot is niet verkeerd om te doen.... *)
Yamaha recording & sabian

patrick76

Busscherdrums misschien? Ze hebben wel een setje Attack vellen te koop.Misschien een mailtje sturen of hij ook losse vellen kan leveren.
http://www.busscherdrums.nl/
Pearl,Paiste,Mapex,Remo,Evans,Vic Firh,Vater

fransiboy

Grote Fan van Attack - ik heb al mijn Odery Custom sets ermee voorzien..alleen ik denk dat ze niet echt meer geleverd worden in NL. haalde altijd mijn Attacks bij Adams Drumworld Ittervoort.
Nu ben ik definitef overgestapt naar Aquarian!
there's no business like drumbusiness

paQ

uh.... OK

Hammar


Grote Fan van Attack - ik heb al mijn Odery Custom sets ermee voorzien..alleen ik denk dat ze niet echt meer geleverd worden in NL. haalde altijd mijn Attacks bij Adams Drumworld Ittervoort.
Nu ben ik definitef overgestapt naar Aquarian!

Wat een baas!!

Nlz

Namedropping 2.0 jeweettog  :O
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Harre

Beetje irri, dat dan wel. Maar ja...  :?
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Omhoog