Custom Bassdrumvel

Gestart door animal, okt 02, 2011, 20:55

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Wouter

Gaaf concept, maar wat doet het met de sound, zal het niet ontzettend dempen vraag ik me af?

Harre

Een bassdrum demp je over het algemeen toch een eind af, dus het beetje dat de sticker eventueel meer af zou kunnen dempen is dan denk ik te verwaarlozen.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Robert-Jan

Heb je net zo'n gat in je vel als in het filmpje dan lijkt me dat die folie verder niet meer zo n effect heeft qua sound.
Het moet wel goed plakken rond het gat, als daar de mic staat en die folie geeft een rammeltje mee dan lijkt me dat heel irritant.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Hoefnix

Wisselen jullie zo vaak van logo's op het vel dat dit handig is?
Voor mezelf zie ik het nut niet in.

Robert-Jan

Nu het kan wil ik er een voor iedere dag van de week.. 8)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Nlz

Drie maal daags na de maaltijd een andere, heck yes!  *O*
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Hoefnix

Hmmm, ok. Veel plezier met stickers wisselen, gebruik ik die tijd wel om een paar flamacues te spelen.terwijl jullie bezig zijn.. :D

Robert-Jan

Ben je pas bij de flamacues dan?.. :6
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Thijs

Ratamacue is veel leuker :P

Hoefnix

Sja, ik heb niet zo'n top-docent als RJ gehad... Gaat verder met de Swiss Triplets..

Robert-Jan

#85
aug 21, 2014, 18:22 Last Edit: aug 21, 2014, 18:23 by Robert-Jan
Ik heb eens een leerling gehad die nogal stotterde..de pataflafla was echt een issue.. :P
Anyway topic enzo ;)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Hammar

Shit.......wasda?

dutchdrummer


Wisselen jullie zo vaak van logo's op het vel dat dit handig is?
Voor mezelf zie ik het nut niet in.


Ik zit in 3 bands, waarvan ik voor 2 daarvan m'n Pearl gebruik. Het logo van m'n nr 1 band staat op het bass vel, dus als ik met de andere band speel (waar ik veel minder vaak mee optreedt) lijkt het me een prima oplossing. Even het logo van band 2 over dat van band 1 plakken, en klaar.  :)

Denk dat ik eens een prijsje ga opvragen. U hoort nog van ons. ;)

animal

Ik ben benieuwd. :Y

dutchdrummer

Ik heb een prijs opgevraagd bij http://drumcandy.de voor een ca 50x20 zelf te ontwerpen logo op een removable sticker.
De prijs daarvoor is €25, wat me nog best meevalt.
De verzendkosten echter zijn €20...... Dat wordt toch wat teveel van het goede.

Zijn antwoord op mijn opmerking dat €20 toch wel wat teveel is, en of ik deze prijzen op het forum mocht zetten (en mijn opmerking dat hij op het drumforum genoemd is):

"Hi Joost,

bei dem Versand schaue ich noch mal, ob ich einen günstigeren Anbieter finde und melde mich dazu noch mal bei dir.

Danke für den Link zu dem Forum. Ich war sehr erfreut, dass in den Niederlanden über Drum Candy gesprochen wird :-)
Den Preis kannst du gern weitergeben. Du findest ihn auch auf unserer Website: http://drumcandy.de/preise

Leider noch alles auf deutsch. Wir arbeiten an einer englischen Übersetzung.

Viele Grüße,
Kai"

Bij deze.

Groet,

Joost

ronniev

niet teveel geld als het ook echt zo prima werkt zoals voorgeschoteld.
De verzendkosten kunnen echt wel de helft minder.
10 euro zou ik dan ook meer dan redelijk vinden.

animal

De prijs voor de sticker vind ik heel redelijk. Ik ben benieuwd wanneer we de eerste drumcandy creatie op dit forum mogen bewonderen  :)

musiqman

#92
sep 12, 2014, 15:36 Last Edit: sep 12, 2014, 17:58 by musiqman
Ook maar eens informeren voor een logo sticker voor de nieuwe band.

En de verzendkosten zijn erg hoog idd.

dutchdrummer

Verzendkosten zijn gezakt naar €15 (mailtje van 9 sept j.l.).
Lager gaat het volgens mij niet worden.

Nijlpaard

Maar eens een aanvraag gedaan. Ben benieuwd
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Hoefnix

Als er meer mensen een sticker willen... je zou kunnen vragen hoeveel stickers hij voor 15 euro verzendkosten kan versturen :)


Nijlpaard

#96
sep 13, 2014, 19:52 Last Edit: sep 13, 2014, 19:53 by Nijlpaard
Dan zal hij ze alleen naar 1 adres moeten versturen. Kan wel maar dan moet het vanaf daar weer verder geregeld worden. Kosten zijn dan wel lager idd. :Y


Als er meer mensen een sticker willen bestellen moeten ze maar even PB doen. Wil ik wel even kijken wat de mogelijkheden zijn :)
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

fransiboy

http://www.inkedbyevans.com/

voor mijn Art Collective in matching wood texture:


Moet zeggen dat levertijd lang duurde, maar dat was te wijten aan de database van Evans..
waren mijn "design "kwijt..jah jah
there's no business like drumbusiness

Harre

Heel gaaf! Wat kost het in dit geval om het inclusief belettering, verzending enz bij je thuis te krijgen?
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

fransiboy

Hoi Harre, ik had via de Inked site mijn jPG of PNG geupload met het logo ( gewoon standaard EPS of Vector font..liefst geen bitmap Windowsfont) . De achtergronden van je logo kan je kiezen bij Evans. ik had zelf de kleur ( goed) gegokt die overeen kwammet mijn Gretsch Catalina Walnut Glaze finish.
Wat heelgoed gedaan is bij Evans is dat de de witte letters letterlijk uit de kleur gestanst zijn. Oftewel haarscherp. Let wel op de copyrights van sommig artwork, aangezien Evans daar moeilijk over kan doen.
kosten waren via mijn locale dealer 89 eur voor deze 18 inch, ik denk dat je bij een 22 op 125 eur zit. Tis duur maar onverslijtbaar/krasvast!
there's no business like drumbusiness

Omhoog