Custom Bassdrumvel

Gestart door animal, okt 02, 2011, 20:55

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

FoREVer


Ik heb destijds mijn band naam als sticker bij iemand uit België besteld :P

http://gkdrumsticks.webs.com/bassdrumheadslogos.htm


Ziet er leuk uit! ga ik zeker is proberen
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Geischa


Rick

Mooi setje hoor :)

Geischa

Het gaat om het custom bassvel ;)

Jochem

#29
jan 18, 2012, 20:59 Last Edit: jan 18, 2012, 21:01 by Jochem
Mooi custom bassvelletje hoor  :)




:D

RaZmEiSteR


Het gaat om het custom bassvel ;)


Wat voor mooie set is dat?!
Mooi custom vel ook :D
http://drummer-lennart.blogspot.com/
Pearl Drums & Hardware - Sabian Cymbals - Promark & Vater Drumsticks

Hans

Heel gezellig vel hoor Geisha...

Geischa


Wat voor mooie set is dat?!

Ludwig Epic X over

Mooi custom vel ook :D

Thanx!

@ Hans, tja, dat hoort een beetje bij de muziek he ;)

ArcticLight

Ik vind 'm wel bruut. Kleurt heerlijk bij de finish. O+ Mooie set inderdaad.

Rick


Het gaat om het custom bassvel ;)


Dus ik mag niet zeggen dat ik het een mooie set vind? ;)


Het vel is ook tof hoor. Lekker metal :p

Geischa

Natuurlijk mag je dat zeggen, graag zelfs ;)

hjw

Welk materiaal raden jullie aan voor het beplakken van je bass-vel? Ik las al dat het zo dun mogelijk moet zijn i.v.m. de trillingen maar kan iemand hier iets meer over vertellen?

harmen 18

Ik kon kiezen uit:

Doorzichtige sticker die beprint werd en als geheel werd opgeplakt.

Losse letters.


Uiteindelijk voor losse letter/onderdelen gegaan omdat ik bang was dat je een raar anders uitziend (meer glimmend of meer mat) stuk kreeg.
Zit er nog steeds mooi op.

Kwa demping maakt het niets uit, ik merk er niets van. Als je je voorvel dempt al helmaal niet.


Ik zou als ik jou was even met de plaatselijke stickerboer mailen voor de opties en het ontwerp even mee mailen.

Dan kan je hem vast en zeker daar mooi laten opplakken en dan heb je het strak voor elkaar.

Geischa

Bij mij is het rechtstreeks op het vel geprint...

harmen 18

Nog mooier. Kon hier alleen niet in de buurt.

Geischa

#40
jan 24, 2012, 19:50 Last Edit: jan 24, 2012, 20:00 by Geischa
Ik ken ook inderdaad geen drukker uit de regio van Winterswijk die dat zou kunnen....

FoREVer

#41
jan 24, 2012, 22:18 Last Edit: jan 24, 2012, 22:32 by AEDrumsA7x
Geischa als ik vragen mag, Waar heb je dat laten doen?
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Geischa

Deze heb ik via mijn schoonbroer gekregen voor mijn verjaardag... Ontwerp/foto heb ik wel zelf gemaakt.
Dit wordt met een printer gedrukt die reliëf aan kan, het is dus tot over de kraag beprint..
Hij werkt alleen niet meer bij dat bedrijf..
Maar.. een vriend van me is pas begonnen bij een bedrijf die een nieuwere generatie van dit type printer heeft staan! Binnenkort komt er dus een nieuwe! Ik heb een test vel laten drukken, en dat ziet er zeer vet uit!!
*O*

Rob

even toch een opmerking , heb een basdrum vel besteld bij inked evans .  ik heb er enorm spijt van als ik dit geweten had was ik er nooit aan begonnen.

Giftcard gekocht a 89,- euro code ingevoerd en band logo geupload. Ik dacht zal toch eens even mailen of ze alles ontvangen hebben nou dat was wel alleen moest nu de leverancieer waar ik mijn giftcard heb gekocht de order bevestigen, die eens gebeld en wist natuurlijk van niets. Heb een volgende mail gestuurd naar evans om te vragen over wat nu te handelen ben dus nu in afwachting .

Zijn er meerdere die hier ervaring mee hebben?

Echt, als ik dit geweten had ! Ben bang dat dit erg lang gaat duren

Rob

hjw


Deze heb ik via mijn schoonbroer gekregen voor mijn verjaardag... Ontwerp/foto heb ik wel zelf gemaakt.
Dit wordt met een printer gedrukt die reliëf aan kan, het is dus tot over de kraag beprint..
Hij werkt alleen niet meer bij dat bedrijf..
Maar.. een vriend van me is pas begonnen bij een bedrijf die een nieuwere generatie van dit type printer heeft staan! Binnenkort komt er dus een nieuwe! Ik heb een test vel laten drukken, en dat ziet er zeer vet uit!!
*O*
welk bedrijf is dat dan??

FoREVer


Deze heb ik via mijn schoonbroer gekregen voor mijn verjaardag... Ontwerp/foto heb ik wel zelf gemaakt.
Dit wordt met een printer gedrukt die reliëf aan kan, het is dus tot over de kraag beprint..
Hij werkt alleen niet meer bij dat bedrijf..
Maar.. een vriend van me is pas begonnen bij een bedrijf die een nieuwere generatie van dit type printer heeft staan! Binnenkort komt er dus een nieuwe! Ik heb een test vel laten drukken, en dat ziet er zeer vet uit!!
*O*


nog iets, Kunnen we niet naar Rdam Drum departement komen en dit op aanvraag kunnen doen?  *O*
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Geischa

Dat kan, dat bedrijf doet helaas geen zaken met particulieren, ik ben nog bezig met het onderhandelen van de prijs en ook moet er een mal gemaakt worden.
Het zal waarschijnlijk iets duurder worden dan de Evans en Remo opties, maar wel een snellere levertijd dan 5 maanden....

FoREVer


Dat kan, dat bedrijf doet helaas geen zaken met particulieren, ik ben nog bezig met het onderhandelen van de prijs en ook moet er een mal gemaakt worden.
Het zal waarschijnlijk iets duurder worden dan de Evans en Remo opties, maar wel een snellere levertijd dan 5 maanden....


+ dat het er netter uitziet, en als er wat mis is je contact op kan nemen...
njaa ik kijk wel ff, ben voorlopig BLUT  :P
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

ddrsonor

#48
feb 10, 2012, 18:47 Last Edit: feb 10, 2012, 19:01 by ddrsonor
Drumsigns levert werkelijk erg snel en goed. Zodra je ontwerp is goedgekeurd (1 a 2 dagen), heb je je vel tussen 3 en 14 werkdagen thuis. De mijne was er binnen 1 week. Ik had een redelijke standaard met initialen in blue sparkle, 4" gat met o-ring, perfect passend bij m'n Ocean sparkle.




Jochem


Omhoog