Custom Bassdrumvel

Gestart door animal, okt 02, 2011, 20:55

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Robert-Jan

#100
sep 14, 2014, 16:25 Last Edit: sep 14, 2014, 16:27 by Robert-Jan
Fransiboy, niet om vervelend te doen, maar die bolds steeds in je posts maken het een beetje onrustig allemaal..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Harre


Hoi Harre, ik had via de Inked site mijn jPG of PNG geupload met het logo ( gewoon standaard EPS of Vector font..liefst geen bitmap Windowsfont) . De achtergronden van je logo kan je kiezen bij Evans. ik had zelf de kleur ( goed) gegokt die overeen kwammet mijn Gretsch Catalina Walnut Glaze finish.
Wat heelgoed gedaan is bij Evans is dat de de witte letters letterlijk uit de kleur gestanst zijn. Oftewel haarscherp. Let wel op de copyrights van sommig artwork, aangezien Evans daar moeilijk over kan doen.
kosten waren via mijn locale dealer 89 eur voor deze 18 inch, ik denk dat je bij een 22 op 125 eur zit. Tis duur maar onverslijtbaar/krasvast!

Bedankt voor de info en om eerlijk te zijn hoeft dat vet gedrukte van mij ook niet steeds. De oogjes zijn nog goed, dus ik heb geen problemen je berichtjes of van wie dan ook te lezen  ;)
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

musiqman

Zojuist Drumcandy betaald voor het Zitakula logo. hopelijk op tijd voor de finale van de Amsterdamse Popprijs as vrijdag.

Ze zijn inet snel met communicatie trouwens, wel heel meedenkend.

De verzending is nu 15,- euro.

musiqman

Helaas te laat voor de gig gisteren, maar ben heel benieuwd hoe dit gaat werken.

Dinsdag testen op de kit innde oefenruimte en de 19e live in de Tolhuis Tuin.


Hans

Ziet er mooi uit. Jij speelt met een dicht vel of niet ? Die gaatjes in de rand van je vel gaan hier niet in lukken lijkt me ?

musiqman

Hij is 10" dus dat is goed te doen.

Een eigen vel met gaatjes heb ik nog niet (de andere van Russ Miller was een soort van blauwdruk. Die hangt aan de muur)

Maar de kit waar deze het meest op gebruikt gaat worden is een 20" met 7" porthole

musiqman

#106
dec 10, 2014, 18:20 Last Edit: dec 10, 2014, 18:24 by musiqman
Nu ook getest op het raam en op de subkick:




Op het raam werkt deze uitstekend (het is volgens mij ook een raamsticker) Op een smooth gemaakt vel (coated waar de coating van af is gehaald) werkt deze slecht en op mesh werkt deze goed, maar niet goed genoeg.

Binnenkort op een echt smooth vel proberen.

Technobeat

Binnenkort op een echt smooth vel proberen.



En op een nieuw clear vel ? , of is dat geen optie .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

musiqman

Remo heeft smooth white vellen, nu alleen even andere investeringen doen. Voor de subkick moet ik ook nog een oplossing vinden of niet doen (er is een reden dat er een mesh vel op zit)

Paul

Als het een sticker is, verliest die dan geen plakkracht als je vaak wisselt?

musiqman

Volgens de handleiding niet. je kan de sticker met een doek reinigen.

Omhoog