24" bassdrum resonantie vel??

Gestart door Roy, apr 05, 2013, 11:59

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Roy

Kan iemand mij vertellen waar ik een 24" CLEAR resonantie bassdrumvel kan kopen??
Ik zal misschien verkeerd zoeken maar ik kan ze echt helemaal nergens vinden.
Mijn voorkeur gaat uit naar Evans. Ik kan natuurlijk een slagvel monteren maar ik wil het logo juist aan de onderkant.
Ze zijn er in alle mogelijke varianten, maar een clear vel is schijnbaar lastig.
Hellup!

Nijlpaard

#1
apr 05, 2013, 12:28 Last Edit: apr 05, 2013, 12:29 by Nijlpaard
waarom specifiek een clear ?

Evans heeft alleen frosted heb ik zelf eerder gehad. Best een mooi vel


http://www.thomann.de/nl/evans_24_eq3_resonanz_bass_drum_fro.htm

maar een remo clear ambassador wil wel.

http://www.thomann.de/nl/remo_ambacl24_bassdrumfell.htm
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Roy

#2
apr 05, 2013, 12:43 Last Edit: apr 05, 2013, 12:44 by Roy

Omdat ik een set aan het bouwen ben geheel van acryl.
Ik heb de frosted ook gezien, mooi vel maar het moet helemaal doorzichtig zijn.
De Ludwig Vistalite (clear) is m'n voorbeeld. Ik weet effe niet hoe ik een foto moet plaatsen.
Check hun site.
Het probleem met die removellen en slagvellen in het algemeen is dat het logo in de weg staat.
er moet nog een logo (in mijn geval) Gretsch op komen.

Maar thanks voor je reactie ik wat geduldig af..



Nlz


Het probleem met die removellen en slagvellen in het algemeen is dat het logo in de weg staat.
er moet nog een logo (in mijn geval) Gretsch op komen.


Remo-logo's zijn met wat nagellakremover en een tissue zo van het vel verdwenen, als de welbekende sneeuw voor de zon. Zowel op mijn bass- als tomreso's gedaan, zodat ze mooi smooth white zijn.  :Y
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Roy

Ik zal het wel s proberen. Ik heb het meestal niet zo op oplosmiddelen en plastic :)
Van de week nog een Evans G(weet ik wat) vel schoon proberen te maken.
Het schoonmaakmiddel was iets te sterk en had opeens en clear vel i.p.v een gecoat..
Heel m'n schoomaakwater was wit. (ik kon er wel om lachen)

Ik zal t eens voorzichtig proberen. Ik heb nog wel iets liggen denk ik.

Nlz

Tja, met een gecoat vel snap ik dat wel, maar op een clear is het geen probleem.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Rick

Pak dan aceton-vrije nagellakremover. Die lost minder snel plastic op

Roy

Het is gelukt allemaal. Heb een prima vel gevonden voor mn bassdrum. Ik had het notabe nog liggen zelfs.. (nieuw) pfff. Ik heb hier en daar wat vellen omgegooid, tevens wat logootjes weggepoetst met een oplosmiddel. Goed gelukt allemaal. Misschien de volgende keer eerst s kijken wat ik nog heb zitten, das wel zo handig :)

Bang the Drum

#8
mei 06, 2013, 13:39 Last Edit: mei 06, 2013, 13:54 by Robert-Jan
Hoihoi,

Ik weet niet of je vraag al beantwoord is, maar ik ben bezig om een drumvellen fabriekje in Nederland weer te her-starten. Alle maten vellen kunnen gemaakt worden, en van verschillende materiaal (in plasticsoort en diktes en extra demping).

*knip*

mvrgrt Robert

Robert-Jan

Commentaar van de moderator Hallo Robert,Op zich heel mooi, maar het is niet de bedoeling van dit forum om je commerciele activiteiten te ontplooien.Zeker als iemand net dit forum actief is beschouwen we dit als spam.Je bent van harte welkom als drummer/slagwerker/ percussionist..maar niet als verkoper en promotor van een bedrijf.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Omhoog