Vervolg:
Ja, ik weet het. Ik heb onlangs een volledig nieuwe ATV Adrums en aD5 ontvangen waar ik graag meteen mee aan de slag was gegaan. Zoals in een ander topic vermeld weerhouden rugklachten me hiervan, maar een hele dag stilzitten is ook zowat.
Me dus voorgenomen om spullen die ik niet meer (of te weinig) gebruik (nee, niet de nieuwe ATV
) op marktplaats te koop aan te bieden.
In mijn speurtocht door het huis stuitte ik op een
10 jaar oude Dell Precision notebook, met centrino processor (wie kent dat nog) en een TC-Electronic Konnekt 24D, een firewire audio interface die ook 10 jaar oud is.
Wat zou dat anno 2017 (bijna 2018) nog waard zijn?? Max € 150,00 voor beide producten samen, verwacht ik zo. Op het moment dat ik de spullen op marktplaats wil zetten, schiet de volgende gedachte door m'n hoofd:"Zou ik de notebook en de audiointerface nog kunnen gebruiken als VST-eDrums combinatie, Addictive Drums 2 i.c.m. de draadloze Versatriggers???
Ik verwacht er weinig van maar probeer het toch, voor bijna niets verkopen (als dat al lukt) kan altijd nog.
Het resultaat is echt boven verwachting, alle aanbevelingen dat je een super snel (en recent, dus duur) notebook moet gebruiken i.c.m. met een super de luxe audio-interface zijn ECHT ONJUIST!!!! Het functioneert fabeltastisch
, lage latency en een prima sound, ik kan het bijna zelf niet geloven.
Conclusie, VST-eDrums hoeft niet duur te zijn en die Versatriggers kosten ook al geen vermogen.
Ik ben benieuwd of de ATV Adrums me net zoveel (of meer) speel plezier gaat opleveren.