Show je Kit - Deel 3

Gestart door chriswagenaar, jan 31, 2013, 10:45

« vorige - volgende »

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Otje

Nou Tech, dat ziet er 'gelikt' uit. Speel je altijd op dezelfde kit - in dit geval de Yamaha- en waarom dan specifiek deze?

Technobeat


Otje :

De Yamaha kit kreeg ik een soort van toegewezen toen ik met de gevorderde cursus begon , en nu nog steeds gebruiken wij alle drie een vaste kit .
De Yamaha speelt lekker , maten zijn : 20 ( geloof ik ) - 10 - 12 - 14 en 14 inch snare .

Animal :

Het is een vaste slagwerkruimte , naast ons zit een ruimte met complete opnamenstudio en daarnaast zit NOG een slagwerkruimte die ook regelmatig verhuurd wordt aan bandjes om te repeteren .   

Het is een tof clubje op de maandagavond en ik vind groepsles eigenlijk leuker dan privéles , het is niet alleen puur om beter te leren drummen maar ook een '' uitje '' ( of zo iets )
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

drfill

cool ..lekker battelen met 3 man tegelijk : )
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Technobeat


cool ..lekker battelen met 3 man tegelijk : )



Incl. leraar 4 man , maar daar leg je het meestal wel tegen af . :Y
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Paul



Incl. leraar 4 man , maar daar leg je het meestal wel tegen af . :Y

Dat gevoel ken ik! (Vooral als we up-tempo jazz doen en hij over de 300 bpm gaat :6).

Maar ziet er uit als een prettige ruimte, Techno! Vooral fijn dat je elke week op dezelfde set kan spelen, dan voelt het ook echt als "jouw" set.

Technobeat


Het is maar goed dat de leraar een heel stuk beter is dan wij , anders viel er weinig te leren .;)
Een paar maanden geleden heeft de Lindenberg een diepte investering gedaan in goede drumkrukken van Roc N Soc met een stoffen bekleding , ze zitten goed maar je krijgt wel een vrij warm zitvlak .
Thuis heb ik een drumkruk met rugleuning en dat is echt fijn , zo kun je goed recht zitten en dat komt ten goede aan je algehele gestel .   
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

willem4130

Dit weekend voor het eerst het podium op. Binnenkort update met nieuwe (eigen) hardware  *O*

Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

Fibesman

Mooi man, die 10 en die 14 weg en hupetee  *O*
Is ie oranje?

Hammar


Mooi man, die 10 en die 14 weg en hupetee  *O*
Is ie oranje?


ook zzzzzzzzzzzzz

willem4130


Mooi man, die 10 en die 14 weg en hupetee  *O*
Is ie oranje?


Kersenhout met volgens mij transparante lak, voor zover ik het kan inschatten. Je ziet i.i.g.de nerf heel goed. Maar hij oogt hier inderdaad heel goed.
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

dutchdrummer


Mooi man, die 10 en die 14 weg en hupetee .....


Waarom? Hier staat een prachtige 6 delige set, maar daar moet maar een 4 delige van gemaakt worden? Ik snap het niet  :?

Ik heb in een ander draadje ook al eens mijn verbazing uitgesproken over de hype van een 4 delige set.

On topic: prachtige set hoor!

Fibesman

Ik dacht meer vanuit mezelf hoor, no worries. Mooie drums!

dutchdrummer


Paul

Ziet er goed uit Willem!

Technobeat


Verry nice  *D .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Dries

Erg fraaie set Willem!
Ik sta er ook telkens weer van te kijken hoe ergonomisch jouw opstellingen er op de foto's uitzien.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Nijlpaard

Prachtige kleur willem :Y Erg mooie set  8)
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

willem4130

Thanks!
Gretsch Renown Purewood Cherry ll Noble and Cooley CD maple ll  Ludwig Breakbeat

jamsmurf

Gave set!

zildjianboy

   

mijn set  18 17 16 crash echt te gek!!

Wouter

Netjes hoor  :Y
Je cymbal opstelling doet me erg denken aan Hans Eijkenaar; hoge crashes en zo'n 'schuine' ride.
Vind je dit gewoon fijn spelen?

zildjianboy


Netjes hoor  :Y
Je cymbal opstelling doet me erg denken aan Hans Eijkenaar; hoge crashes en zo'n 'schuine' ride.
Vind je dit gewoon fijn spelen?


ja dat klopt wel haha ik vind dat lekker spelen, maar is wel afgekeken van hem ja.. maar vind zelf knap dat sommige drummers hun bekkens mega laag hebben  ik wil ze lekker hoog dat ik ze goed raak haha *O*

Animal baars

Mijn bekkens hangen juist vrij laag zodat ik ze goed kan raken haha *O* Of ik ben gewoon lui en wil alles binnen handbereik hebben...

Black Page

#448
dec 19, 2013, 11:03 Last Edit: dec 19, 2013, 11:04 by Black Page



mijn set  18 17 16 crash echt te gek!!


Ook het eerste waar mij deze cymbal set-up aan moest denken: a la Hans Eijkenaar. Hij kan je zeker zo bellen om hem ff te lenen :-D.

Nijlpaard


Mijn bekkens hangen juist vrij laag zodat ik ze goed kan raken haha *O* Of ik ben gewoon lui en wil alles binnen handbereik hebben...



+1 Ik wil alles kunnen raken met zo min mogelijk beweging :Y


Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Omhoog