Backup

Gestart door Ifo, jan 10, 2019, 10:28

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Ifo

Goedemorgen,

Kan iemand mij verder helpen ik heb mijn spd s vervangen voor  de opvolger de spd sx alleen nu wil ik mijn oude samples terug zetten maar die zijn .spd bestand ipv wav en als ik ze op een usb zet leest de sx geen bestanden omdat hij alleen wav ziet weet iemand hoe ik. Spd bestanden kan over zetten naar wav of een andere oplossing?

animal

#1
jan 10, 2019, 11:27 Last Edit: jan 10, 2019, 23:23 by animal
Ik vrees dat daar geen oplossing voor is. Op internet zie ik die vraag al vele (geleden) jaren gesteld, maar een antwoord wordt er niet op gegeven.
Als je je SPD-S nog hebt lijkt mij de enige oplossing de spd-samples daar op af te spelen en op een pc op te nemen/recorden in wav-formaat, maar dat is wel heel bewerkelijk.

Ifo

Ik vrees dat daar geen oplossing voor is. Op internet zie ik die vraag al vele jaren gesteld, maar een antwoord wordt er niet op gegeven.
Als je je SPD-S nog hebt lijkt mij de enige oplossing de spd-samples daar op af te spelen en op een pc op te nemen/recorden in wav-formaat, maar dat is wel heel bewerkelijk.
Ik heb de spd s niet meer

drfill

#3
jan 11, 2019, 12:32 Last Edit: jan 11, 2019, 12:37 by drfill
en probeer eens in een windows pc de extensie te veranderen naar .wav (file naam)
zal dan vragen 'weet u dit zeker'  maar gewoon doen,  je kunt altijd weer terug..
en dan kijken of spd de files herkend..  met dit trucje kan soms een ander programma
(soundforge) files ook opeens laden..  en soms werkt het niet ..
(het moeten ook 44.1/16 bit mono files zijn al.. alleen met andere extensie.. of header)
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Ifo

en probeer eens in een windows pc de extensie te veranderen naar .wav (file naam)
zal dan vragen 'weet u dit zeker'  maar gewoon doen,  je kunt altijd weer terug..
en dan kijken of spd de files herkend..  met dit trucje kan soms een ander programma
(soundforge) files ook opeens laden..  en soms werkt het niet ..
(het moeten ook 44.1/16 bit mono files zijn al.. alleen met andere extensie.. of header)

Dankjewel ga ik proberen

Omhoog