Roland SPD S Geheugenkaart

Gestart door 67Deadman, okt 21, 2015, 20:31

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

67Deadman

Ik was op zoek naar een extra geheugenkaart voor de Roland SPD S :  CompactFlash Scandisk Ultra 2 512mb.

Maar nu dacht ik dat ik in de wandelgangen had gehoord dat je tegenwoordig ook een CompactFlash kaart er in kan doen met meer dan 512 mb maar dan wel met een bepaalde update op de SPD S ?  Krijg het alleen niet meer gevonden op het internet.  :N

Heb ik dit misschien gedroomd ?  :z

langepapa

ik denk het niet, want ik heb pas een spd s gekocht, maar was eerst bijna rond met een duitser die er een 4 gig kaart bij aanbood. Dus zal wel kunnen neem ik aan. Ik geloof dat je wel eerst de firmware update naar 1.20 moet doen. Ik moet dat ook nog doen, moet eerst uitzoeken welke kabels ik het beste kan aanschaffen bij die spd s in relatie tot mijn TD9 drumsetje en versterkert.

67Deadman

ik denk het niet, want ik heb pas een spd s gekocht, maar was eerst bijna rond met een duitser die er een 4 gig kaart bij aanbood. Dus zal wel kunnen neem ik aan. Ik geloof dat je wel eerst de firmware update naar 1.20 moet doen. Ik moet dat ook nog doen, moet eerst uitzoeken welke kabels ik het beste kan aanschaffen bij die spd s in relatie tot mijn TD9 drumsetje en versterkert.
Je kan wel een 4 gig kaart hebben maar je kan er toch maar 512mb van gebruiken. Meer kan de Roland SPD-S niet onthouden.

Omhoog