TD-30 en Midi

Gestart door Ruma, mrt 17, 2014, 21:29

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Ruma

Hallo allemaal,
Ik heb pas m'n TD-30 in gereedheid gebracht om in Cubase-7 midi tracks op te nemen.
Tot mijn schrik zat er een vertraging in het signal, terwijl ik met een keyboard op het zelfde kanaal en kabel geen probleem ondervind. Ik kan niet vinden waar dat nou in zit.
Heeft iemand een idee?
Groet, Ruud.

Hammar

midi aangesloten of met usb?


Pelaminoskep

Ik weet niet of dit ook op MIDI van toepassing is, maar ik heb altijd de ASIO4ALL audio driver gebruikt, om in programma's zoals Cubase (ik gebruikte o.a. Logic) de latency in te stellen.
Die is gratis en werkt perfect.

Ruma

Hammar en Pelaminoskep, dank voor jullie reactive.

Ik heb zowel midi als usb aangesloten en het gekke is dat wanneer ik hetzelfde kabeltje uit de TD-30 in een keyboard stop ik gelijk een goede triggering heb, dus aan de driver ligt het ook niet.
Het liefst zou ik bij iemand met een goed werkende setup mijn TD-30 vergelijken.
Ik neem dan iets lekkers mee voor bij de koffie! :)

Technobeat


Vanmiddag wat video's van de TD-30 module bekeken , maar wat DAAR allemaal mee mogelijk is  qua instellingen en dergelijke , bijna oneindig , een wereld van verschil met mijn TD-9 module 8)  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

djska

Vanmiddag wat video's van de TD-30 module bekeken , maar wat DAAR allemaal mee mogelijk is  qua instellingen en dergelijke , bijna oneindig , een wereld van verschil met mijn TD-9 module 8)  .
Yup, bv. midi-out weer terug naar midi-in zodat je geluiden kan stapelen, zoals iemand op Vdrums onlangs had uitgevogeld.

Technobeat


En een echt vette bass creĆ«ren is ook met een aantal handelingen zo voor elkaar  te krijgen :)  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Jazz

Goede inverstering zo te horen.
There is no music without jazz

Omhoog