Roland hd-3 zachte bass drum

Gestart door gitaar en drum, jan 21, 2014, 17:21

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

gitaar en drum

Hey allemaal,

Hiervoor had ik een haymann dd-03 en die had in vergelijking met mijn roland een harde bass-drum hier ben ik dan ook aan gewend geraakt.

Nu heb ik gewoon echt het gevoel dat er iets mis is met die roland die bass drum is zo zacht of is die bass drum van mijn haymann dd-03 zo hard dat dat eigenlijk niet goed is.

Kan iemand het nog volgen?

Misschien weet iemand hoe ik hierachter kan komen....

Alvast bedankt!
Geobsedeerd door muziek, grote fan van Nino en Queen. Voor de rest gewoon wat hitjes hier en daar haha...

Otje


Misschien weet iemand hoe ik hierachter kan komen....
Alvast bedankt!


Tja,je zal het moeten  vergelijken met een demo model in de winkel (misschien daar waar je h'm gekocht heb), probeer het daar is uit. Vraag iemand met éen zelfde kit naar zijn oordeel. Dan weet je waar je aan toe bent.

Harre

Afstelling van gain of volume misschien, waardoor de Roland zachter klinkt?
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

gitaar en drum

Beide bedankt!

Ik denk niet dat het aan het volume zal klinken aangezien ik bijvoorbeeld de snare weer op een normaal volume hoor.

Ik denk dat het meer aan mijn vorige drumstel heeft gelegen. Eventueel daar aan de instellingen te hebben gezeten.

Ik zal zeker even gaan vergelijken in de winkel waar ik hem heb gekocht, of op school daar hebben ze de hd-1....

Nogmaals, beide bedankt!
Geobsedeerd door muziek, grote fan van Nino en Queen. Voor de rest gewoon wat hitjes hier en daar haha...

Robert-Jan

Heb je de sensitity al proberen aan te passen?
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

paQ


Heb je de sensitity al proberen aan te passen?

titty? *D

Robert-Jan

Damn you autopaq..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Omhoog