Vraagje over de Roland TD-11K

Gestart door Bert, dec 05, 2013, 21:21

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Otje

Afgaande op de commentaren hier en het aanbod op Marktplaats van de TD-11/15 waar ze al vrij snel na nieuwkoop wederom te koop staan, komt het mij 'voor' dat deze drumkits niet zo'n succes zijn als Roland had gehoopt. Ik heb de TD-11 al vrij 'vroeg' een keer mogen bespelen en kon de meerwaarde t.o.v. m'n TD-4  niet echt ontdekken. (Ja, USB geloof ik... ) Zelfs de zgn 'supernatural' haalde ik niet uit sound, feel of whatever.. .
NB. Zijn er trouwens mensen die wel wat positiefs te melden hebben over de TD-11/15 tav hun voorgangers TD4 & 9. (Om over de TD-12 nog maar te zwijgen....)

baszuidwijk

Ik heb een jaartje geleden na veel testen en vergelijken de TD-11 (KV) gekocht. Ben er nog iedere dag dol gelukkig mee. De TD-15 vond ik nog iets beter qua features, maar het prijsverschil was dan ook meteen substantieel. Kortom, naar mijn mening biedt de TD-11 meer dan genoeg speelplezier en good value for money.

drum1964

Ik merk bij het supernatural gebeuren alleen maar verschil bij buzz rolls en Cymbal Swells.
Bij de TD 30 werkt daardoor de hi-hat wel weer uitstekend.
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

Technobeat


Ik merk bij het supernatural gebeuren alleen maar verschil bij buzz rolls en Cymbal Swells.
Bij de TD 30 werkt daardoor de hi-hat wel weer uitstekend.



De TD-30 is dan ook het topmodel , met helaas bijbehorend prijskaartje .:/
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Omhoog