V Expressions, wie gebruikt ze?

Gestart door DrumCompany, nov 06, 2013, 22:47

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

DrumCompany

Dag drummers!

Wie van jullie gebruikt V Expressions? Welk pakket moet ik echt hebben en welke kan ik missen?

Andere Roland drummers die overwegen om een pakket te kopen?

Gr. Mike
DrumCompany, een initiatief van drummers voor drummers.

67Deadman

Dag Drummer,

Mijn drummaster heeft ze aangeschaft voor de Roland TD15 en is wild enthousiast. 50 extra kits. Volgens mij was daar maar 1 versie van. Zat er ook aan te denken voor mijn Roland TD9 KX2, want ik vond ze wel tof klinken, totdat ik in een stoffige hoek Addictive Drummer vond. Samen met Cubase, want Addictive Drummer heeft vooralsnog geen stand alone versie, vormt dit zoveel aanwas van drumkits, en welke je nog zelf kan samenstellen, dat de V Expressions wat mij betreft mij overbodig werd.

Er zijn wat dat betreft zoveel mogelijk heden te vinden voor extra drumkits buiten V Expressions. Succes met de zoektocht.

Groetjes,

René


mlommers

Welke Set heb je? Er zijn namelijk nogal wat verschillende VEX packs voor de verschillende Roland sets.

Ik heb zelf de TD-30 en hiervoor heb ik de Strike vex pack. Bevalt me erg goed.

drum1964

Ik heb de masters 50 v/d TD 8.
Op mijn TD 9 de naturals en acustix.
Heel tevreden mee en gemakkelijk te installeren.

Hier kan je de packs voor elke (Roland) module bekijken.
http://www.vexpressionsltd.com/

Niet twijfelen, gewoon doen. ;)
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

djska

Voor de TD9 vind ik ze niet bijzonder, het zijn alleen maar instellingen die je makkelijk ook zelf kunt tweaken.

DrumCompany


Voor de TD9 vind ik ze niet bijzonder, het zijn alleen maar instellingen die je makkelijk ook zelf kunt tweaken.


Welke pack heb jij dan?
DrumCompany, een initiatief van drummers voor drummers.

Omhoog