Bladmuziek demo Roland TD-4K2

Gestart door JayDie, okt 01, 2013, 10:55

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

JayDie

Heeft iemand, of weet iemand waar ik het kan vinden?

Bladmuziek van de demo wanneer je op het demo knopje bij een kit duwt.

Otje

   :? Heb ik iets gemist of zo; Keb al 2 jaar een TD-4; maar een 'Demo' knopje?! Ik kan t niet ontdekken. Laat staan de bladmuziek.
Ben je niet in de war met een andere module ?

JayDie


   :? Heb ik iets gemist of zo; Keb al 2 jaar een TD-4; maar een 'Demo' knopje?! Ik kan t niet ontdekken. Laat staan de bladmuziek.
Ben je niet in de war met een andere module ?

Knopje rechts-onder op de module.

Otje

Jay, Ik vermoed dat de 'Demo', eerder is bedoelt om  de drummer een indruk te geven van hoe de kit klinkt zoals tie is op dat moment is afgesteld door de gebruiker. Tiss een combi van riffs & fills, niet echt bedoelt als bladmuziek. Maar iemand die ervaring heeft met muziek schrijven zal het zelf wel kunnen denk ik. Er is een forum lid -Ruubke- die nummers uitschrijft op verzoek. Misschien dat je 't hem kunt vragen?

JayDie


Jay, Ik vermoed dat de 'Demo', eerder is bedoelt om  de drummer een indruk te geven van hoe de kit klinkt zoals tie is op dat moment is afgesteld door de gebruiker. Tiss een combi van riffs & fills, niet echt bedoelt als bladmuziek. Maar iemand die ervaring heeft met muziek schrijven zal het zelf wel kunnen denk ik. Er is een forum lid -Ruubke- die nummers uitschrijft op verzoek. Misschien dat je 't hem kunt vragen?

He, ik weet dat dat de bedoeling zal zijn, maar vind sommige stukjes wel interssant klinken. Ik kan noten lezen, kan ook wel schrijven, maar uitschrijven voor drums is toch wat anders dan ik gewend ben ('gewone' percussie, snare, etc.)

Dacht, misschien heeft Roland het wel paraat en weten jullie waar ;-)

JayDie

Ik heb Ruubke even benaderd. Zoek ondertussen verder (zal Roland eens contacten). Thanks tot zover!

Ruubke

Sorry, maar ik heb geen Roland en heb geen flauw idee over welke demo jullie het hebben.

JayDie

#7
okt 04, 2013, 09:01 Last Edit: okt 04, 2013, 09:07 by JayDie
Met Roland CE contact opgenomen, zij hebben het niet (voor geen enkele module).
Citaat van: Ruubke
Sorry, maar ik heb geen Roland en heb geen flauw idee over welke demo jullie het hebben.



Ik zal hem eens opzoeken.

Omhoog