ervaringen met "V Expressions LTD" en "V Drum librarian"

Gestart door rene p, jul 26, 2012, 15:50

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

rene p

Ik zit er over te denken om een VEX pakket aan te schaffen met custom kits voor mijn TD9 en vraag mijzelf af of er mensen zijn met ervaringen over deze pakketten?

Dan met name positieve en negatieve ervaring in samen werking met het type kit.
En welk VEX pakket het beste bevalt

Alvast bedankt

" Im not nervous im a DRUMMER"

Hans

Ik heb, toen ik nog een td20 had, een aantal libraries gekocht. Allemaal 1000x beter dan de fabrieks kits ! Echt zeer de moeite waard. Was voor mij een eye opener wat de kracht van de td module betrof.

Ik had de top 50 drummers en masterpicks.

Groet,

Hans.

rene p

Had er wel al goeds over gelezen maar bevestiging is altijd goed. Bedankt voor de info en ga binnenkort een pakket aanschaffen en kijken of het ook zo'n mega verschil is voor mijn TD-9

Bedankt in ieder geval hans
" Im not nervous im a DRUMMER"

Laurens

je gaat je verbazen....vex kits zijn erg goed

erisnobody

Hoi,

Ben zelf in het bezit van de td 9 en heb de vex kits erop gezet en weer eraf gegooid en het klinkt inderdaad erg goed maar deze instellingen zitten in de td9 module zelf en als je alle instellingen zelf goed insteld , ben er wel lang mee bezig geweest dan heb je de vex niet nodig , en klinkt het ook helemaal naar je eigen smaak

Let wel op als je de vex installeerd eerst een backup maken (anders ben je alles kwijt) en goed de handleiding van de vex lezen (even uit mijn hoofd als je installeerd all kitts en niet alleen de instrumenten ofzo dan heb je niet de muffing , tuning enzo geoptimaliseerd dus lees goed de handleiding)

rene p

Heb een backup gemaakt, kits geladen. Klinken idd erg goed. Ben alleen de orginele kits kwijt. Wat wel weer erg jammer is. Gelukkig makkelijk te laden van backup, maar kunnen volgens mij niet naast elkaar bestaan. Of heb ik dat mis?
" Im not nervous im a DRUMMER"

erisnobody

Hoi,

Ja dat heb je goed de kits kunnen niet naast elkaar bestaan maar als je nou kijkt in de instellingen van vex en je noteert die welke kit je mooi vind (dus alle instellingen hiervan zijn er nogal wat) dan zet je je oude backup terug en dan maak je handmatig een of meer nieuwe kits met de genoteerde instellingen je hebt iets van 8 legen drumkits op het eind en deze kun je dan mooi gebruiken.
Kom je er niet uit stuur maar even een pb :erisnobody@home.nl wil je wel helpen het uit te leggen

Nog even ter aanvulling er zijn er nogal wat die zeggen dat de td9 niet veel beter is als de td4 en ik heb gelukkig de td4 en de td9 uitgebreid kunnen testen en als je de td9 goed insteld heeft ook veel meer mogelijkheden dan de td4 dan is de td9 vele male beter. Echt geweldige klanken en de td4 is gewoon te beperkt vind ik met instellingen e.d.

Met het instellen van de td9 ben ik echt vele uren bezig geweest maar dat was wel de moeite waard.

Groetjes Willie

rene p

Bedankt ik weet wat me te doen staat. Zal me wel meer dan uren gaan kosten vrees ik maar de tijd zal het leren. Bedankt in iedrr geval
" Im not nervous im a DRUMMER"

FeltMi

tijdbesparen? overweeg dan ook de aanschaf van V-DrumLib

Ook ik heb eer positieve ervaringen met V-Expression kits voor zowel de TD-9 als voor de TD-20. Geniaal wat die gasten doen!
Roland TDW-20 plus | Sennheisser HD-280 Pro | Pearl HW

Omhoog