Het grote "spam hier je band"-topic

Gestart door WHiZZi, dec 04, 2011, 20:55

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Otje

#250
dec 06, 2014, 08:48 Last Edit: dec 06, 2014, 08:52 by Otje

Erg blij want mijn/onze nieuwe single is uit en met de video erbij is dit onze grootste productie tot nu toe :) Benieuwd wat u ervan vindt!

http://youtu.be/yNkv7VvOrZM
Goed gedaan zeg!

Stella

Bedankt voor de reacties allemaal! :D Leuk om te lezen

The Threat

#252
mrt 27, 2015, 12:32 Last Edit: mrt 27, 2015, 12:34 by The Threat
Speel in de band hardcore band From the Heart! We hebben sinds februari dit jaar ons debuut album uitgebracht via WTF Records. Zijn nu qua optredens lekker aan de weg aan het timmeren!

Op onze facebook is alles te vinden.
www.facebook.com/from.the.heart.hc

Nummertje op youtube:

StudioDrummer

#253
jun 25, 2015, 13:00 Last Edit: jun 25, 2015, 13:04 by StudioDrummer
Een opname rechtstreeks vanuit de mengtafel, Comfortably Numb - Pink Floyd.





Narcotic live:

Pearl Drums - Zildjian Cymbals<br />Balbex Sticks - Cinepaq In-Ear

groovemaker

Ik heb zowaar een mini-rockopera geschreven. Het totaal duurt zo'n 30 min en zal voor het eerst in Sneek Live gespeeld worden op 6 feb...

Voor de Noordelijke forumleden misschien de moeite waard als je van symfonische rock houd.
Zoals ook in het filmpje ook verteld kun je invloeden horen van Queen, KISS, Stryper etc etc

Ben benieuwd wat jullie van het filmpje (tis een teaser) vinden!

Niet mijn eigen kit, wel mijn eigen cymbals en snare


If it's too Loud you're too old!

animal

Mooi man, zal wat tijd in gezeten hebben/nog gaan zitten, bewondering alom van mijn kant!

HHBBXX

In het kader, shit waar ik trots op ben, onze nieuwe plaat staat nu op iTunes en Spotify. Check 'em hier, voor zo'n 45 minute knetterende ska en reggae  *O*


Lekkere muziek hoor, ik heb me er net erg mee vermaakt!  8)
Gear: Tama Starclassic, Yamaha Stage Custom, Zildjian, Ludwig, Natal, Pearl, DW

patrick76

Sinds mei vorig jaar ben ik samen met een gitarist en bassist een bandje begonnen. "HOOCH".
Dit is voor mij de eerste band waar ik in speel. De gitarist en bassist hebben al vaker in bandjes gespeeld. Die weten een beetje hoe het allemaal werkt. Ik laat het over me heen komen en probeer er een drum over te gooien  :) .
Het genre wat we spelen zit in de richting dessert rock, stoner rock, rock.
We oefenen (bijna) elke zondag middag in Coevorden.
Tot nu toe hebben we 8 nummers klaar en zijn nog continu bezig om nieuwe nummers te schrijven.
In januari hebben we 2 nummers op mogen nemen bij Sing Sing studio in Metslawier (Friesland). Het resultaat hebben we nog niet gehoord.
Het is de bedoeling dat we dit jaar beginnen met optreden.

Ons motto is lol hebben. En dat hebben we ook.  :)

Op onze facebook pagina staan enkele ruwe opnames van waar we mee bezig zijn.

https://www.facebook.com/HOOCHROCKS/
Pearl,Paiste,Mapex,Remo,Evans,Vic Firh,Vater

Jazz

 8) veel succes en veel plezier met t spelen
There is no music without jazz

Walter RS

#259
mrt 18, 2016, 13:56 Last Edit: mrt 18, 2016, 14:05 by Walter RS
Nieuwe videoclip uit sinds gisteren! Is de titeltrack van het nieuwe album dat over 2 weken uitkomt!

(heb zowel de drumpartijen als de gitaarmuziek geschreven voor (o.a.) deze track *)  )

Enjoy!  :6





drum1964

Heb je de lyrics ook geschreven ?  ;)
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

Walter RS

haha nee die niet

Joris

Ah nog een drummer die gitaar speelt, ik moet ook maar weer eens wat gitaar gaan spelen, kan ik eindelijk bezig met een matig soloproject  *O*

Walter RS

Ah nog een drummer die gitaar speelt, ik moet ook maar weer eens wat gitaar gaan spelen, kan ik eindelijk bezig met een matig soloproject  *O*
Ja speel al een jaar of 17 gitaar. Ik vind super, kan je tenminste een beetje het hele plaatje overzien :) heb inmiddels bijna de helft van alle RS tracks geschreven :P

Joris

Goed man, wist ik helemaal niet. Ik heb wel een paar jaar gitaarles gehad, maar had er op gegeven moment niet meer zoveel zin in, drummen is veel leuker.

Hier een van mij, tijdje geleden een paar nummers ingespeeld.


Technobeat

drummen is veel leuker.
:)  :')  *O*


Citaat
Hier een van mij, tijdje geleden een paar nummers ingespeeld.
Zowel drums als gitaar ?

Niet helemaal mijn muziekstijl , maar wel knap gedaan , die dubbelbass gaaaat maar door 8)  .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Joris

Nee alleen drums.

HHBBXX

Nee alleen drums.
Noem dat maar 'alleen', het is nogal een sterk stuk drumwerk, goed gespeeld. Cool. :6
Gear: Tama Starclassic, Yamaha Stage Custom, Zildjian, Ludwig, Natal, Pearl, DW

67Deadman

Goed man, wist ik helemaal niet. Ik heb wel een paar jaar gitaarles gehad, maar had er op gegeven moment niet meer zoveel zin in, drummen is veel leuker.

Hier een van mij, tijdje geleden een paar nummers ingespeeld.


Kijk, hier wordt ik wel weer vrolijk van. Lekker potje metal. Lekker partijtje drummen. Die snelheid van die dubbele bass, hoe hou je het vol als je een gig heb van 1 1/2 uur. Veel trainen zeker ?

Joris

Gelukkig was dit alleen maar studio, als ik dit live moet spelen moet ik ook eerst even wat uithoudingsvermogen kweken.

Robert-Jan

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

animal

Lekkurr hoor.  :Y  RJ in een bandje, is dat al niet weer enige tijd geleden??

Robert-Jan

Dank je.. :)
Ik speel al jaartje of 3/4 in deze band, 't is meer dat 't tijden geleden is dat ik in meer dan één bandje speel ;)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Hammar

Dank je.. :)
Ik speel al jaartje of 3/4 in deze band, 't is meer dat 't tijden geleden is dat ik in meer dan één bandje speel ;)
Lekkere snaresound btw!

StudioDrummer



Purple Rain tijdens een benefiet. Niet mijn eigen drumkit wel eigen cymbals,  love my Zildjian K dark cymbals
Pearl Drums - Zildjian Cymbals<br />Balbex Sticks - Cinepaq In-Ear

Omhoog