Sabian 14" Hihat "Neil Peart" Paragon series

Gestart door WHiZZi, dec 02, 2013, 23:11

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

WHiZZi

dec 02, 2013, 23:11 Last Edit: dec 16, 2013, 14:20 by WHiZZi
Ik heb hier te koop, in zeer goede staat zijnde Sabian 14" Neil Peart Paragon series Hihat..

deze dus.

Geen keyhole of andere beschadigingen. Gewoon hele goede hihats met een mooi licht geluid. Allround inzetbaar, al zou ik het persoonlijk meer voor de rustigere stijlen gebruiken.

Te horen in Helmond of op verzoek neem ik ze ergens mee naartoe waar wij optreden met de band.
Bij de Bax-shop zijn nieuwe bijna €400, ik doe ze weg voor €200.



Tot voor kort waren dit de standaard bekkens waarmee ik aan het toeren was. Per direct beschikbaar.

Reacties graag per privé bericht of per email.
Twitter

Officieel Pyrate en Rock n Roll.

Hammar

Neem me ff niet kwalijk dat ik hier op reageer, maar die prijsstelling vind ik ronduit belachelijk!
Je geeft zelf al aan dat de bekkens op tour gebruikt te hebben, ze zijn dus heel veel gebruikt en naar mijn mening zien ze er ook zo uit. Zelfs de op dit forum gangbare 60% regeling zou ik voor deze, overigens prima hihat verder, nog te veel vinden! No offence btw.

WHiZZi

Je bent vrij om te bieden hoor. Ik heb er verder niks meer aan. Leer mij Nederlandse drummers kennen. Als ik hier neerzet dat ik ze voor bij wijze van voor 150 zou willen verkopen, dan heb ik binnen no time een bod van 50 euro..

Ze zijn veel gebruikt, dat klopt. Ik ben alleen geen houthakker en de bekkens zijn altijd in hardcases vervoert en bijvoorbeeld ook nooit gevallen. Een keertje poetsen en ze zien en klinken als nieuw  :Y
Twitter

Officieel Pyrate en Rock n Roll.

Robert-Jan

#3
dec 03, 2013, 11:51 Last Edit: dec 03, 2013, 11:52 by Robert-Jan

Leer mij Nederlandse drummers kennen. Als ik hier neerzet dat ik ze voor bij wijze van voor 150 zou willen verkopen, dan heb ik binnen no time een bod van 50 euro..



Ja en? Dat kan je dan toch gewoon naast je neerleggen?
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

WHiZZi

#4
dec 03, 2013, 11:55 Last Edit: dec 03, 2013, 12:01 by WHiZZi
Dat zou inderdaad kunnen al probeer ik een conversatie via de e-mail een beetje te voorkomen.

Ik verlaag de prijs en daarmee hoop ik toch een einde te maken aan deze zinloze discussie. Blijkbaar zijn de regels tegenwoordig dat hier alleen verkocht mag worden voor 60% van de nieuwprijs ipv wat ik denk/vind dat ze waard zijn.
Twitter

Officieel Pyrate en Rock n Roll.

paQ

#5
dec 03, 2013, 12:41 Last Edit: dec 03, 2013, 12:44 by paQ
Dat is een vreemde aanname :?
Er is wel de mogelijkheid tot advertentiegerelateerde discussie. (zoals dat vaker voorkomt) en die gaat best vaak over de vraagprijs van een product.
Een product is zoveel waard als de koper ervoor betaalt, niet wat de eigenaar vindt dat het waard is ;)  Dat is wel het grote verschil.
Soms is de waarde 85% van de nieuwprijs, soms 140%, soms 45%. Dat is het spel van vraag en aanbod. Waar je alleen voorzichtig mee moet zijn is dat je met een (te ? ) hoge vraagprijs potentiële kopers af kan schrikken, net zoals jij schrikt van onrealistisch lage biedingen. (dat is wat RJ bedoelt gok ik)

Black Page

#6
dec 03, 2013, 14:44 Last Edit: dec 03, 2013, 14:46 by Black Page
Citaat
Lalala advertentie lalala..


:+

- Geintje-

WHiZZi

Prijsverlaging: €200 voor de hihat

Als bonus: Voor totaal €400 krijg je er een Sabian AAX 14" Dark Crash en de Sabian AA Medium 21" Ride bij..

Twitter

Officieel Pyrate en Rock n Roll.

Omhoog