Welke drummer kun jij je aan ergeren?

Gestart door Anserini, sep 29, 2011, 13:39

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Stokmans

Ik vraag me wel eens af welke wielren-arts die band op de been houdt...  :')

grohllebol


Ik vraag me wel eens af welke wielren-arts die band op de been houdt...  :')


Ik denk eerder welke lokale drug/ drugsdealer is hofleverancier ;)

Tja, de man is een hark, maar een hele rijke hark :p the right guy in the right place. En met zo'n frontman als Mick Jagger, kan de rest van de band uit louter autisten bestaan ;)
Ter info: Avatar is Elan, de bard, uit Order of the Stick. Wil eigenlijk met drumkit de dungeons in, hide check -20...
Kit: Yamaha Tour Custom. Cymbals: Paiste 602 SE high hat, Masterwork Troy 16" en 18" crash, 20" ride, 15" Wuhan China

Stokmans

Aan de andere kant, hij mag van zijn vrouw niet thuis drummen, dan verleer je het ook he ;)

Animal baars

met zoveel geld kan een beetje alimentatie er ook wel vanaf :')

XD30STMXD

Ik kan me echt heel erg ergeren aan Luke Holland, hij is alleen een beetje Youtube-bekend.
Hij speelt de hele tijd met z'n stokken en ik kan daar echt niet tegen!


NathanR

Tsja, dat is zijn show element waarmee hij dus wel ontzettend bekend is geworden op Youtube.
De een vind het wat, de ander niet. En blijkbaar voor hem was dat ook een soort 'periode'.

Hier doet hij het vrij weinig, en laat hij zien een uitstekende drummer te zijn.


XD30STMXD

Klopt! Deze cover vind ik bijvoorbeeld weer wel gaaf!



Ik was laatsts in een café met open jamsessies op dinsdagavond, en daar was ook een jongen bezig met die trucjes de hele tijd, waarvan er in totaal 2 gelukt zijn haha. Heel z'n optreden verpest omdat hij elke keer stopte om zijn stokje te pakken. * Facepalm *

Dries


Ik was laatsts in een café met open jamsessies op dinsdagavond, en daar was ook een jongen bezig met die trucjes de hele tijd, waarvan er in totaal 2 gelukt zijn haha. Heel z'n optreden verpest omdat hij elke keer stopte om zijn stokje te pakken. * Facepalm *


Aiii, dat is wel heel erg triest ja   :F
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

paQ

ik vind het wel echt heel vet :D

Hans

#184
jul 30, 2013, 18:44 Last Edit: jul 30, 2013, 21:01 by Hans
Supervet :)... ik bedoel, hoe je het ook went of keert.... stick tricks are all that matter !

XD30STMXD

Vind je? of was dat sarcastisch whaha. Nee het belangrijktst, vind ik dan, is dat het plezier in drummen word overgedragen naar de toeschouwer ^^

NathanR

Nee ze zijn beide zo sarcastisch als maar mogelijk is. ;)

paQ

Nee hoor. Die stokkentruuks zonder time te verliezen.  Nice. 

Robert-Jan

#188
jul 30, 2013, 22:51 Last Edit: jul 30, 2013, 22:53 by Robert-Jan
Hoezo zonder zn time te verliezen??
Kom op man , hij zit me ereen partij naast te hakken..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

paQ

Ha maar die fenomenale twists en turns dan....  Die opwindende twirls. 

Oh man!


En hoe hij die ellebogen omhoog en naar buiten houdt.   Wow!

Robert-Jan

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Drum@ict

Stokkentruukjes zijn voor dansmarietjes...

XD30STMXD

Haha geniale reacties!

jozwf


Tsja, dat is zijn show element waarmee hij dus wel ontzettend bekend is geworden op Youtube.
De een vind het wat, de ander niet. En blijkbaar voor hem was dat ook een soort 'periode'.

Hier doet hij het vrij weinig, en laat hij zien een uitstekende drummer te zijn.



Nou... uitstekend..... dit is weer zo'n gevalletje van drumcovers meespelen, filmen en dat op youtube gooien. Heel leuk allemaal, maar mij doet het echt echt niets, behalve dat mijn nekharen er van overeind gaan staan.

Om dan op het topic aan te sluiten: ik kan me dus ergeren aan drummers die youtube volplempen met drumcovers. Ik zie liever een drummer die in een band speelt. En niet een drummer die op zijn zolderkamertje weer een leuk filmpje in elkaar gedraaid heeft.

Nlz


Stokkentruukjes zijn voor dansmarietjes...


In te serieus genomen vorm ben ik dat wel met je eens. Als show-element/gimmick in een fill heb ik er geen moeite mee. Of wanneer het tot in het extreme getrokken wordt zoals 'The Mad Drummer' doet, vind ik getuigen van een flinke portie kunde. Maar ieder 'dood' stukje in een joeptjoep-video volprakken met twirl-trucjes ben ik ook snel zat.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Headshrinker


XD30STMXD


Nou... uitstekend..... dit is weer zo'n gevalletje van drumcovers meespelen, filmen en dat op youtube gooien. Heel leuk allemaal, maar mij doet het echt echt niets, behalve dat mijn nekharen er van overeind gaan staan.

Om dan op het topic aan te sluiten: ik kan me dus ergeren aan drummers die youtube volplempen met drumcovers. Ik zie liever een drummer die in een band speelt. En niet een drummer die op zijn zolderkamertje weer een leuk filmpje in elkaar gedraaid heeft.


Door die filmpjes krijg je wel echt veel feedback, en kun je zo jezelf weer verbeteren.
Bovendien, als je naar een filmpje van een band kijkt zie je de drummer misschien een hele 2 seconden ;)

Headshrinker


Door die filmpjes krijg je wel echt veel feedback, en kun je zo jezelf weer verbeteren.


Fijn voor de drummert, maar niet per sé voor de kijkert.*

* Zelf zie ik ook liever origineel werk, i.p.v. drumcovers.

jozwf


Door die filmpjes krijg je wel echt veel feedback, en kun je zo jezelf weer verbeteren.
Bovendien, als je naar een filmpje van een band kijkt zie je de drummer misschien een hele 2 seconden ;)


Nou volgens mij leer je nog steeds het meeste van met anders mensen samen te spelen.

Filmpjes in elkaar knippen plakken op je zolderkamer is ook heel leuk, maar wie zegt er dat er met editen niet lekker gesmokkeld wordt? Samen spelen is volgens mij toch echt de beste manier (naast oefenen, oefenen en nog eens oefenen) om echt te groeien als muzikant.

Robert-Jan

Wil je leren dan moet je eerst luisteren..luisteren...LUISTEREN...

En dan eventueel kijken...

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Omhoog