covers

Gestart door drummermaarheeze, sep 17, 2011, 00:51

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

drummermaarheeze

Als je wil laten horen hoe jij of jouw coverband bestaande nummers speelt kan dat hier!

Dribbel

Laat ik dan maar de spits afbijten dan....

Van twee weken terug, in Gramsbergen.




Yamaha recording & sabian

Jochem

Klinkt lekker Dribbel! 8)

drummermaarheeze

#3
sep 17, 2011, 12:21 Last Edit: sep 17, 2011, 12:37 by drummermaarheeze
Hier wat van mijn bandje:
http://www.ontherocksband.nl/meuk/empeedrie/queensnight/05.%20Like%20the%20way%20I%20do.mp3

Bij een buiten-optereden rechtstreeks opgenomen van het mengpaneel.

Stokmans

'Gewone' zaterdagavond :)



Wordt hoog tijd dat mobieltjes ons geluidsniveau aan gaan kunnen  ;)

Lucas


Hier wat van mijn bandje:
http://www.ontherocksband.nl/meuk/empeedrie/queensnight/05.%20Like%20the%20way%20I%20do.mp3

Bij een buiten-optereden rechtstreeks opgenomen van het mengpaneel.


Deze cover heb ik ook nog gedaan bij samenspel op muziekschool vorig jaar, goede cover hoor!

Lucas


'Gewone' zaterdagavond :)



Wordt hoog tijd dat mobieltjes ons geluidsniveau aan gaan kunnen  ;)


geweldige zanger!

Dries


'Gewone' zaterdagavond :)



Wordt hoog tijd dat mobieltjes ons geluidsniveau aan gaan kunnen  ;)

Laat het ff weten wanneer je weer in regio Nijmegen speelt, wellicht kom ik even kijken.   *O*
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Stokmans

Normaal gesproken elke zaterdagavond  :)

FoREVer


'Gewone' zaterdagavond :)



Wordt hoog tijd dat mobieltjes ons geluidsniveau aan gaan kunnen  ;)


hebben wij ook nog even gespeeld, redelijk vaak gecovered maar tog leuk gemaakt hoor..
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Dries


Normaal gesproken elke zaterdagavond  :)

Waar?
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Stokmans


hebben wij ook nog even gespeeld, redelijk vaak gecovered maar tog leuk gemaakt hoor..

De meeste covers die in dit soort cafes gespeeld worden zijn de bekende nummers: Knockin' On Heavens Door, Nothing Else Matters, Whole Lotta Rosie, enz. En dat is nou precies de grap, iedereen wil juist die nummers horen, lekker meezingen/schreeuwen. Dan moet je daarnaast zorgen voor veel en gevarieerde minder bekende nummers. Zo zitten er ook nummers tussen van Flogging Molly, Pink, Lady Gaga, Foo Fighters en ZZ Top.



Waar?

Dollars Nijmegen (in de Grotestraat tussen de homobar en het gay danscafe... :X )

drummermaarheeze

#12
okt 06, 2011, 01:40 Last Edit: okt 06, 2011, 01:49 by drummermaarheeze
Yep, zo ook bij ons. Je moet wat nummers als Sweet child o'mine, summer of '69 en Jump spelen, wil het publiek toch. verder vullen we het aan met wat meer 'eigen' keuze.

Technobeat

Dollars Nijmegen (in de Grotestraat tussen de homobar en het gay danscafe... :X )


Dus niet per ongeluk de verkeerde tent binnen lopen als je er niets te zoeken hebt Freggle . :+
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Stokmans

Die homobar is het ergste niet, dat Gay Danscafe is veel erger, met hun roze Amsterdammertje voor de deur...  :X

Machiel


Die homobar is het ergste niet, dat Gay Danscafe is veel erger, met hun roze Amsterdammertje voor de deur...  :X

Ja das wel heel erg fout XD
Neem mij vooral niet te serieus.

Nlz


Die homobar is het ergste niet, dat Gay Danscafe is veel erger, met hun roze Amsterdammertje voor de deur...  :X

En na heftige zaterdagnachten zijn de toppen van die roze Amsterdammertjes ietwat bruinig?  :X
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Machiel


En na heftige zaterdagnachten zijn de toppen van die roze Amsterdammertjes ietwat bruinig?  :X

-O-
Neem mij vooral niet te serieus.

Fibesman

Tjonge jonge pffft. Na het geneuzel over Steve Jobs is dit ook wel weer een hopenloos nivo.

Robert-Jan

Commentaar van de moderator  inderdaad..on topic aub
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Erik

Om de strakheid tussen verschillende bandleden te verbeteren (en om de snelheid in mijn poten te trainen) hebben we er een cover bij gepakt:

Slayer - Raining Blood.  :6
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

Harre

Jemig... Gaaf nummer, maar je weet wel wat je uitzoekt :)
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Erik


Jemig... Gaaf nummer, maar je weet wel wat je uitzoekt :)


Ja echt wel. Slayer is voor mij sowieso de nr 1-band.
Het is een heerlijk nummer om te spelen, maar je wordt genadeloos afgestraft als het niet perfect strak is. Dan klinkt het gelijk als slappe stront.

Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

WHiZZi

Bandje 1, Honey Bonny's Hitmen:


Bandje 2 heb ik nog geen opnames van met mij, maar dit is ongeveer wat we doen, Pyrates!
Twitter

Officieel Pyrate en Rock n Roll.

drummermaarheeze

@ moderator:

Aangezien in dit topic niet veel actie is, is het misschien een idee om hem samen te voegen met http://www.drum-forum.nl/index.php/topic,42.0.html?

Omhoog