Iemand ervaring met de sonor sp 4000 single pedal?

Gestart door Frits S, jan 12, 2023, 09:57

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Frits S

Heeft er iemand ervaring met de sonor sp 4000 single pedal? Ik heb er net een gekocht en krijg hem niet goed op de hoop van mijn Sonor SQ1 kick drum gemonteerd. In eerste instantie kwam de plaat van het pedaal aan de rechterkant omhoog als ik het pedaal vastdraaide op de hoep. Toen ik dat had gefixt bleken de ketting en beater veel te dicht bij het slagvel te zitte. De onderkant van de beater raakt het slagvel terwijl de beaterkop zelf hooguit een paar centimeter van het slagvel verwijderd is. In theorie kan ik dit verhelpen door een stuk van de onderkant van de beater te knippen, maar dat lijkt me een paardenmiddel voor een pedaal dat toch als erg goed bekend staat.
Kent iemand dit probleem, doe ik simpelweg iets niet goed? Wat zie ik over het hoofd?

alhambra

Staat je bassdrum niet te hoog op de poten aan de voorzijde ?
Geheel over naar AYOTTE, 3 stuks ayotte DS kits, ayotte keplinger snare, ayotte custom snares. Alesis strike pro kit, alesis strike multipad.

Frits S

Ik heb mijn pedaal inmiddels teruggestuurd, geld teruggekregen en een ander pedaal gekocht. Een Tama Iron Cobra 900. En die past perfect en speelt als een tierelier.

Karma

Ik heb die Tama ook. Gewoonweg een heel goed pedaal.
Roland TD30

Omhoog