Roland TD-20 Live Sound Edition by drum-tec: 25 new kits for TD-20, TDW-20 or TD

Gestart door Hammar, dec 15, 2016, 07:54

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Hammar


berreal

n.a.v. deze post, heb ik eens gekeken op drum-tec.
zie staan dat het mogelijk is een TD-11 (deze module heb ik zelf) te verkrijgen met het zogenaamde "special sound edition".
weet iemand of deze add-on's ook los te verkrijgen zijn? en of dit wat is uberhaubt?
A-kit: Pearl Vision VBA Limited Edition - Retro Art Red

Otje

Berreal, of de 'Sound Edition' wat voor je is kun je alleen zelf bepalen, misschien uit onderstaand filmpie. Over de beschikbaarheid van een 'losse' Sound Edition' heb ik de diverse Drum-tec sites er is op na ge-keken/-lezen.  Krijg de indruk dat het wel mogelijk is, en dan alleen in Duitsland (vooralsnog).
 Contact opnemen met ze lijkt 't meest voor de hand liggend. -Keb het zelf ook wel eens gedaan voor een bestelling- . FaceBook  van Drum-tec geeft ook wat feedback:https://www.facebook.com/drum-tec-138730779506164/?fref=ts.  Succes!
 


Hammar

En nog vind ik het nergens naar klinken....

67Deadman

n.a.v. deze post, heb ik eens gekeken op drum-tec.
zie staan dat het mogelijk is een TD-11 (deze module heb ik zelf) te verkrijgen met het zogenaamde "special sound edition".
weet iemand of deze add-on's ook los te verkrijgen zijn? en of dit wat is uberhaubt?
Even een mailtje naar drum tec en je weet het maar of de sounds top zijn is altijd zo persoonlijk. Wat ik vet vind klinken vindt een ander niks. Wat vind je bv van de Master kits van de Roland V-expressions? Volume 1 en 2. Heb ze beide en de meeste kits klinken top. Heb een keuze gemaakt van deze 2 delen plus de voor mij best klinkende kits van de TD11 zelf en deze 50 kits op de TD11 gezet. Tis 35 dollar voor 1 volume en voor beide 60 dollar omgerekend zo'n 56 euro geloof ik. Maar een ander vindt deze kits weer nergens naar klinken.

berreal

tnx voor de feedback. was zowiezo al van plan ze een bericht te sturen.
ga er eens over nadenken.
V-expression / Drum-tec.... :?
A-kit: Pearl Vision VBA Limited Edition - Retro Art Red

Omhoog