Addictive Drums 2

Gestart door Johan, mei 21, 2014, 17:24

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Johan

Krijgt het niet gedownload of niet werkende ??

jozwf

Ik krijg het geuploade niet gedownload.

Johan

Dan denk ik dat je het in je netwerk instellingen moet zoeken, maarja daar kan ik je niet mee helpen :?

jozwf

Ik denk he tniet, want ik kan het op geen enkele pc downloaden, ik krijg netjes de link wel te zien, maar de link is niet aanklikbaar om te downloaden zeg maar.

Heb nu 3 verschillende pc's en 3 soorten browers geprobeerd... heb echt geen idee waar het aan kan liggen.

Kan jij toevallig eens een preset maken, deze sharen en de link hier posten? Kan ik kijken of ik er dan wel bij kan.

Johan

Net een persoon de mappen van mijn nas laten halen. Was geen probleem. Maar de persoon kan er verder niks mee want gebruikt geen AD. Maar bestanden kon ie gewoon binnen halen...

jozwf

Hmmm.... waar slaat AD2 de presets lokaal op? Weet je dat toevallig, dan ga ik daar eens kijken.

Johan


jozwf

Kan alleen maar vinden dat ie ze automatisch in de nare cloud opslaat, maar voor Addictive keys slaat ie het hier op "C:\ProgramData\XLN Audio\Addictive Keys"  eens kijken of er een soort gelijke folder is voor Addictive Drums.

Johan

Heb je al geupt naar 02?

jozwf


Johan

mmm ,ga ik morgen eens mee aan de gang. Als ik het goed begrijp gebruik je de cloud van AD . En met een andere pc kun je niet inloggen? Is voor mij ook nieuw hoor, ik gebruik standalone vandaar. Maar altijd bereid wat uit te puzzelen.  ;)

Technobeat


De kogel is voorlopig door de kerk , ik ga toch eerst experimenteren met de AD2 trial versie en bij goed resultaat verder met VST .
Daarvoor ga ik nu een Roland UM One MK2 interface bestellen , en nu is mijn vraag : moet ik ook de bijbehorende driver op mijn laptop installeren (  UM-ONE Driver Ver.1.0.1 for Windows 8 / 7 / Vista / XP ) of is dat niet perse nodig ?
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

stefan

Bij Windhoos altijd doen!
Dat vermindert evt latency.
---
Olleke-bolleke-olleke-bolleke-prak!

Technobeat


Oké , zal ik doen , kleine moeite - groot plezier :) .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Technobeat

#39
sep 03, 2014, 22:12 Last Edit: sep 03, 2014, 22:29 by Technobeat
Vandaag het pakketje binnen gekregen met :





Uitgepakt , driver geïnstalleerd , alles correct op de TD-9 module aangesloten ( midi-IN bij midi-IN en midi-OUT bij midi-OUT )
Addictive Drums 2 gedownload en de trial versie geïnstalleerd , de volgende stap is dat je de module '' aanmeld '' bij AD door op de BEATS knop te klikken , dan zou er een pagina moeten verschijnen waar dat zou moeten kunnen .
Maar ik zie blijkbaar iets over het hoofd en moet naar de opticien want ik kan zelfs met de gebruiksaanwijzing er bij niet zien waar de preset page is waar ik de module kan kiezen .
Verder hoor ik nog steeds de originele TD-9 geluiden maar als '' echo '' het goede geluid van Addictive Drums :? , dit zal als de module is aangemeld wel over zijn denk ik , toch ?

Hebben jullie nog tips en suggesties om mij op weg te helpen ? alvast BVD :)


PS : de Roland UM-One MK2 is eigenlijk in mijn situatie te kort qua USB-kabel , kan ik ongestraft gebruik maken van een USB-verlengkabel of krijg ik hierdoor meer last van latency ? 
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Robert-Jan

Eeh..even voor mijn beeld, waar heb je je koptelefoon in gestopt?
In de computer of de td9..of?
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Guuz

#41
sep 04, 2014, 08:43 Last Edit: sep 04, 2014, 09:15 by Guuz
Ik weet niet of het op de PC hetzelfde is, maar op de Mac staat linksboven de audio/midi setup en onder het vraagteken rechts zit de (Midi)Map Window.


Technobeat


Eeh..even voor mijn beeld, waar heb je je koptelefoon in gestopt?
In de computer of de td9..of?



De koptelefoon zit in de Zildjian DCP module RJ , en die is middels 2 jackkabels ( L-R ) dan weer verbonden met de TD-9 module .


DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

animal


Eeh..even voor mijn beeld, waar heb je je koptelefoon in gestopt?
In de computer of de td9..of?


Foei, taalgebruik moderator onwaardig  :F :N

Robert-Jan

#44
sep 04, 2014, 17:57 Last Edit: sep 04, 2014, 18:01 by Robert-Jan
Of mixer Animal..of dcp module..

Geez.. :/
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Robert-Jan

#45
sep 04, 2014, 18:00 Last Edit: sep 04, 2014, 18:03 by Robert-Jan


De koptelefoon zit in de Zildjian DCP module RJ , en die is middels 2 jackkabels ( L-R ) dan weer verbonden met de TD-9 module .


Ik begrijp er niets van eerlijk gezegd.
Die kabel die je hebt gekocht is een midi kabel, daar komt geen geluid doorheen lijkt me..het geluid van addictive drums zou uit je computer moeten komen..ik vraag me ook echt of die echo die je hoort dan ook van addictive drums is..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Technobeat


Die midikabel gaat rechtstreeks van de TD9 module de laptop in .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Robert-Jan

Ja en het stuurt daarmee midi signalen naar je laptop.
Die midi signalen  geven dan door aan addictive drums op welke pad jij slaat en hoe hard zodat de software weet welke sample er gebruikt moet worden.
Maar dat geluid komt uit je laptop..stop daar een je hoofdtelefoon in, wat hoor je dan? (Mits addicted je module al heeft gevonden natuurlijk, anders hoor je niks)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

djska

#48
sep 04, 2014, 18:55 Last Edit: sep 04, 2014, 19:02 by djska
In de TD9 moet je even instellen of je wel/niet het TD9 geluid ook wilt horen: setup- midi - local control, die off zetten

ja, je kunt de kabel best verlengen, dat verhoogt niet de latency, hooguit veroorzaakt het mistriggering.

omdat jij ook die Zildjian module gebruikt, zou ik het zo aansluiten:
td9 via midi/usb naar pc
pc line/headphone uit naar mixertje
dsp module ook naar mixertje
headphone op mixer


Technobeat


Het uitschakelen van de originele Roland geluiden heb ik inmiddels gedaan in het set-up menu , nu hoor ik alleen de Addictive Drums idd .
Nu alleen nog alle geluiden op de juiste plaats zien te krijgen : Bass - tom-1 , tom-2 , floortom  , snare en 1 Roland bekken .
Hihat - Ride - Crash 1 en crash 2 zijn Zildjian Gen-16`s en vallen dus buiten het AD programma .


Huidige kabelaansluiting is : 2 jackkabels ( L-R ) van Zildjian DCP module naar Roland TD9 module , geluid uit laptop naar mix-in TD9 , koptelefoon aangesloten op DCP en midi kabel van TD9 naar laptop .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Omhoog