Odery Drums

Gestart door Nijlpaard, sep 16, 2011, 19:03

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

FoREVer


Dat heb je met custom drums, je kunt ze zo mooi (of lelijk) laten maken als je zelf wilt. :P

+1
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Dries


Deze ziet er uit alsof er iets goed mis is gegaan met het fineer of met het lakken.
Straalt weinig klasse uit.
Stond er laatst niet zo'n matgrijze Odery op marktplaats?
Die vond ik er dan weer wél goed uitzien.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

tRow

http://link.marktplaats.nl/448346500 deze zou een stuk mooier zijn met een wit voorvel.

Jochem


http://link.marktplaats.nl/448346500 deze zou een stuk mooier zijn met een wit voorvel.

Meen je dat.. Ik zeg, lekker zwart houden!

Karel1975

Groeten Karel

Jochem




[img]http://www.marcelvancleef.nl/content/gallery/DSC_0287.jpg.medium[/img]
=

Karel1975

 :-[ :-[ :-[


Bedankt  :D
Groeten Karel

Rob


Okee, die snare is een beetje to much... Die draken set trouwens ook. Maar dat vind ik van die japanse kunst set van Yamaha ook.

Ik heb een keer op een Odery set mogen spelen (Privilege 22, 10, 12, 14, 16, 14x6.5 snare) en dat klonk echt geweldig! Ben sindsdien van plan om ooit eens een Odery te aan te schaffen! Vind de looks erg mooi!
Met name deze:

8)

Rob



Ben altijd een groot liefhebber van sonor geweest maar toen ik deze kit tegen kwam ging ik om . heb gevraagt of ik er even op mocht spelen nou na enkele sec wist ik het dit wordt mijn odery privilege wat een sound verbluffend gewoon. heb deze kit dan ook gelijk aangeschaft alleen de snare is een gretsch new classic

Hammar




Ben altijd een groot liefhebber van sonor geweest maar toen ik deze kit tegen kwam ging ik om . heb gevraagt of ik er even op mocht spelen nou na enkele sec wist ik het dit wordt mijn odery privilege wat een sound verbluffend gewoon. heb deze kit dan ook gelijk aangeschaft alleen de snare is een gretsch new classic


Vergeleken bij welke Sonor?

Rob


Vergeleken bij welke Sonor?


Heb 10 jaar op een delite gespeeld was er ook zeer over te spreken gewoon een goede degelijke set, heb deze set toen des tijds niet nieuw aangeschaft was buiten mijn budget. Maar goed ik wilde wel eens iets anders en dit is op mijn pad gekomen en ik moet zeggen het klinkt gewoon lekker ,goede respons , dunne ketels, kortom lekkere feel en dat past wel in de muziek die ik maak namelijk jazz pop bigband en ed

Hammar


Heb 10 jaar op een delite gespeeld was er ook zeer over te spreken gewoon een goede degelijke set, heb deze set toen des tijds niet nieuw aangeschaft was buiten mijn budget. Maar goed ik wilde wel eens iets anders en dit is op mijn pad gekomen en ik moet zeggen het klinkt gewoon lekker ,goede respons , dunne ketels, kortom lekkere feel en dat past wel in de muziek die ik maak namelijk jazz pop bigband en ed


ok dan, zeer verassend. De delite's staan toch ook als heel goed bekend! Velen zeggen zelfs : net een designer alleen zonder het gewicht.

tRow

Weet iemand wat het verschil is tussen die privilege's uit Japan, en die oude (Ergens Zuid-Amerika)?

Rob


Weet iemand wat het verschil is tussen die privilege's uit Japan, en die oude (Ergens Zuid-Amerika)?


Ja het arbeidsloon, Kijk je moet het zo zien, bij sonor had je heel lang geleden de force serie deze werd gemaakt in duitsland later is de force serie gefabriceerd in china dit heeft alles te maken met geld ze worden in grote aantallen gemaakt om de kosten te drukken maar aan kwaliteit doet de vroege serie en de chinese serie niet aan af ja ok je zult mischien iets zien aan de afwerking. De duurdere serie van sonor wordt in duitsland gemaakt puur om de kwaliteit te waarborgen zo geld dat ook voor Odery. Je hebt nu eenmaal instap modellen en proffesionele series. De foto die je ziet is nog een oude uit brasil

Leon

Phoe ik heb moeite met dat verhaal lezen door gebrek aan interpunctie.. Sorry dat ik de schooljuf speel op vrijdagmiddag *O*

Rob


Phoe ik heb moeite met dat verhaal lezen door gebrek aan interpunctie.. Sorry dat ik de schooljuf speel op vrijdagmiddag *O*


-O-


Ja, het arbeidsloon; kijk je moet het zo zien: bij Sonor had je heel lang geleden de Force serie, deze werd gemaakt in Duitsland, later is de Force serie gefabriceerd in China. Dit heeft alles te maken met geld, ze worden in grote aantallen gemaakt om de kosten te drukken, maar de kwaliteit is bij beide hetzelfde. Je zult wel mischien iets zien aan de afwerking. De duurdere serie van Sonor wordt in Duitsland gemaakt, puur om de kwaliteit te waarborgen dat geldt dat ook voor Odery. Je hebt nu eenmaal instap modellen en proffesionele series. De foto die je ziet is nog een oude uit Brasil.


Beter zo ?  :P

Leon

Bedankt: D  ;)

Nijlpaard

Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Nlz

  O+ :Y O+ :Y Ziet er lekkâh uit!

Leuke variatie op de racingstripes van de Starclassics  :X
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Anserini

Prachtige finish O+

Animal baars

Leuke finish op die set! Vooral het bassdrumvel is tof :) Alleen die floortom-poten  :N

Nijlpaard

Prijs.................




Wait for it









5200 euro  8)7 -O-
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Nlz

So-de-knijters  -O-
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Robert-Jan

daar zitten echte vlokjes zilver in dan mag ik aannemen ..toch ..
niet?

hmm..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Nlz


daar zitten echte vlokjes zilver in dan mag ik aannemen ..toch ..
niet?

hmm..

De zilverprijs is dan wel gestegen de afgelopen twee jaar, maar ook weer niet ZO veel  ;)
*kuch*Doe mij voor dat geld dan maar een Starclassic Bubbinga  :X
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Omhoog