Natal drums

Gestart door drumsfordrums, mrt 22, 2012, 16:39

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

drumsfordrums

Hallo,

Tijdens mijn zoekactie achter een nieuwe kit, kwam ik op Thomann een natal kit tegen. Heb nog nooit van het merk gehoord, daarom dit topic. Heeft iemand hier ervaring mee, of weet waar ik nog andere uitvoeringen kan vinden buiten bij Thomann? Bedankt voor de moeite.

harmen 18

Ik vindt ze er verdacht hetzelfde uitzien als de Adams 8000's

Bijvoorbeeld deze:

http://www.thomann.de/nl/natal_birch_fusion_xwm.htm

drumsfordrums

Ja dacht ik ook al,maar op andere foto's zie je een zonnetje op elke lug staan.

drums97

#3
mrt 22, 2012, 18:46 Last Edit: mrt 22, 2012, 18:48 by drums97
Dat klinkt niet verkeerd!


Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

Technobeat


Die jongens van Natal zijn goed bezig , degelijke spullen en een goede afwerking . 8)
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Zwelg

Als ik me niet vergis vind je op musicradar.com enkele reviews van de walnut en maple bubinga kits.

marnixkwd

Ik heb Natal nog even onder de loep genomen tijdens de Musikmesse. Hier was ik snel mee klaar, ik heb 9 snares een mep gegeven maar er stond er werkelijk niet 1 gestemd. Ik heb gevraagd waarom dat was ''i'ts only to get an impress of the looks'' was het antwoord. Helaas... Afwerking was wel goed. Looks, daar valt over te twisten.

musiqman

Natal heeft een hele lange geschiedenis op het gebied van percussie. Lang voor Lp maakten zij al fiberglass conga's en waren de nummer 1 voor bands als Santana en de rollong Stones toen der tijd (omdat ze zonder veel moeite door de Marshall muren heen kwamen)

harmen 18

Wat ik niet snap is dat zij natuurlijk hun product willen verkopen, maar snares op "de" beurs niet eens stemmen.
Als het kwalitatief goede snares zijn, dan kan je zo'n ding in een paar draaien stemmen.

Robert-Jan

De beurs is er in principe ook niet om eens als particulier op trommels te gaan meppen..
Ben het met je eens hoor, het is dom om ze ongestemt neer te zetten maar de beurs is er voor de vakhandel en die gaan niet iedere trommeltje beluisteren.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

harmen 18

Als je van een merk of product een pallet gaat bestellen lijkt me dat je ook wel even wil kijken luisteren voelen en zeker ook horen wat je koopt. Het is natuurlijk geweldige mooi als je een enorm bliz snaretje hebt, maar als het dan als een natte krant klinkt zal er niemand in geïntereseerd zijn. Het lijkt mij een kleine moeite om zo'n ding te stemmen. Als dat niet in de voorbereiding lukt kan dat zelfs tijdens de beurs nog wel.

En dan is het uiteindelijk wel weer slechte reclame.
Wij hebben gehoord dat die dingen daar nergens naar klonken. Wij zijn al minder geïntereseerd. Zij zullen er minder snel wat verkopen.

zonde natuurlijk, want als ze gestemd waren hadden we er niets op tegen.

Nlz

Inderdaad, alsof een inkoper die dingen gaat bestellen zonder ze een beetje gehoord te hebben.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Robert-Jan

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Geischa

Nope...

Hammar

#14
apr 04, 2012, 23:20 Last Edit: apr 05, 2012, 08:22 by Hammar
Dozenschuivers niet. wel moest dat zijn, sorry!

harmen 18

Ik weet wel bijna zeker dat er een vertegenwoordiger op bezoek komt bij elke beetje dozenschuiver, hopen dat die wel kan stemmen.

paQ


looks + prijs + marge = verkopen met die handel

kleine handelaren daargelaten uiteraard, maar van de grootgrutters gaat er echt niemand kijken of de lugs recht zitten, bramen op de spanranden zitten en hoeveel snaren er op het matje hangen....

marnixkwd

#17
apr 05, 2012, 08:55 Last Edit: apr 05, 2012, 08:58 by marnixkwd
Als de klant weet dat het niet klinkt zullen ze het ook nooit kopen, zeker niet in prijsklasses ca. €1200

Paul

Wij, de kritische forummers, zouden dat niet snel doen. Maar wij vertegenwoordigen maar een heel klein deel alle drummers.
Blijkbaar denkt een deel van de drummers er anders over dan wij, anders zou het niet verkocht worden.

Robert-Jan


Ik weet wel bijna zeker dat er een vertegenwoordiger op bezoek komt bij elke beetje dozenschuiver, hopen dat die wel kan stemmen.


Je mag al blij zijn als de vertegenwoordiger een beetje kan drummen..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Geischa


Je mag al blij zijn als de vertegenwoordiger een beetje kan drummen..

Hehe, Precies!

Omhoog