Snares opbergen/opslaan

Gestart door Nlz, okt 30, 2011, 20:59

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Rick

Ik heb nu 3 goede snares waar ik met alle 3 happy mee ben, en er staan er nog 2 op mijn verlanglijstje die allebij weer een andere sound hebben, dus wat dat betreft is het niet heel slecht toch?

ArcticLight

Ik bewaar mijn snare op mijn snarestandaard. :Y Geld voor meerdere snares heb ik niet. :P

Hans

Das een goeie plek arctic light.

Dries


Ik gebruik voor thuis twee railtjes met van die steunen waar je een plank op kunt leggen. Was oorspronkelijk ook plan dat te doen maar zonder vind ik het veel mooier eigenlijk.
Oude foto:


Grappig, dit had ik zelf ook in gedachte.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Black Page


Zoals Todd Sucherman dat heeft lijkt me ook wel wat, ik heb al 3 snares  *O*






"Grof schandalig" wat die man bezit ;-) Maar dan heb je zijn nieuwe signature snare nog niet gezien  ...  http://www.empyreandrum.com/Empyrean/Welcome.html Inclusief opberg doos .... voor $5000,-


dmenace


animal

Erg mooi Dennis  :Y , nog ruimte voor één snare zie ik .

Nlz

#32
nov 06, 2011, 15:20 Last Edit: nov 06, 2011, 15:31 by Nlz


Sweeeeet! Tijd voor een bezoekje aan de Ikea-website, eens zien of ze dat spul nog hebben  *D

Ah, de Stolmen-serie dus. Goed om te onthouden!
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

dmenace

Oude foto, inmiddels alweer plek tekort. Ze zijn allemaal te koop.

ArcticLight




:D Mooi hoor Dennis! Ik kan alleen maar dromen van zo'n kast vol snares. :+

Dries


Oude foto, inmiddels alweer plek tekort. Ze zijn allemaal te koop.

Ga je ze (allemaal?) verkopen??
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

Boudewijnow

omdat ik maar 1 snare thuis heb liggen staat die altijd op de stand. :P

Dries


omdat ik maar 1 snare thuis heb liggen staat die altijd op de stand. :P

Wil je er nog een erg fraaie tom bij?  :X

De meest practische oplossing dus  *)
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

dmenace


Ga je ze (allemaal?) verkopen??


Ja, ik speel er nooit op. Leuke verzameling (uniek zelfs), maar kan het geld goed gebruiken.

Boudewijnow


Wil je er nog een erg fraaie tom bij?  :X

De meest practische oplossing dus  *)


Als ik weer geld hoor je het van me *O*
Je mag hem ook wel voor niets hier heen doen hoor :X

FoREVer



Je mag hem ook wel voor niets hier heen doen hoor :X


De zon gaat voor niks op, de snares komen alleen gratis naar mij toe :P

Maar ff on topic,

Vind dit van dmence wel een vd beste ideeen
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Dries


Vind dit van dmence wel een vd beste ideeen


Wel voor het aantal trommels, maar ik verwacht dat de meesten hier niet meer dan vijf snaredrums hebben.
Ik ga zelf denk ik voor de oplossing van Tanco. Deze had ik zelf ook in gedachte, maar ik dacht destijds aan schappen op de houders. Zonder schappen is het wat cleaner.
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

dunDaan

Om te showen is zo'n opstelling van dmenace (of Zuchermann  :Y) natuurlijk fantastisch, maar om ze op te bergen gebruik ik persoonlijk toch het liefst een goede koffer, dan weet ik zeker dattie het best beschermd blijft.
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

FoREVer


Om te showen is zo'n opstelling van dmenace (of Zuchermann  :Y) natuurlijk fantastisch, maar om ze op te bergen gebruik ik persoonlijk toch het liefst een goede koffer, dan weet ik zeker dattie het best beschermd blijft.


Zit je dan niet met de koffers die je ergens moet leggen en denk toch dat, dat van dmence toch wel beshermd is  *O*
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Omhoog