Snares opbergen/opslaan

Gestart door Nlz, okt 30, 2011, 20:59

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Nlz

Heren en (sporadische) dames,

Nu bezit ik momenteel 'slechts' twee snares, waarvan ik de niet gebruikte in mijn hardcase heb zitten. Maar met het oog op een mogelijke uitbreiding, en het feit dat ik het toch eigenlijk wel zonde vind om mijn spullen zo in zo'n hardcase te 'verstoppen' ben ik benieuwd naar hoe jullie je snares opbergen of desnoods "tentoonstellen"?
Ik herinner me van het oude forum dat er een bepaald Ikea-kastje was (is?) waar snares mooi in passen, maar alle oplossingen zijn natuurlijk welkom! Hoe meer foto's hoe liever  :Y
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Cookie

Voor mij heel simpel.
Ik heb drie snares. Twee zitten er in hardcases en de 3e niet. Alledrie liggen ze naast elkaar op een brede boekenplank.
Drummer van Sick Pistons - Balbex drumsticks, Amedia cymbals, Roland SPD-SX, Remo drumheads & Pearl Export / Natal acryl / Millenium MPS-1000 e-Kit

Hans

Ik ben een paar maanden geleden lekker crea bea gegaan. Naar de gamma voor een paar latten en isolatiemantel.

Makkelijk, effectief en met een evt likje verf (zou ik dan nog moeten doen) nog best mooi. Als je je snares erop legt dan leiden die zowiezo erg af van het statiefje volgens mij :



Pas op ! Dit kost al gauw een tientje !

Paul

Even vragen aan Dmenace, die heeft er een mooie oplossing voor ;)

Paintpro

Ik heb voor elke snare [4x] een hoes of hardcase.
En in die hoedanigheid slingeren ze door mijn drumhok heen, soms op de plank, soms er naast ;)

Cookie


Ik ben een paar maanden geleden lekker crea bea gegaan. Naar de gamma voor een paar latten en isolatiemantel.

Deze oplossing ook al eens eerder gezien, maar dan met grijze PVC-pijpen!  *D
Drummer van Sick Pistons - Balbex drumsticks, Amedia cymbals, Roland SPD-SX, Remo drumheads & Pearl Export / Natal acryl / Millenium MPS-1000 e-Kit

Rick

Bij mij liggen ze heel slecht op hun zij, achter mn floortom. In de planning staat een mooie Ikea kast met vierkante vakken, per plank een snare!

Joris

#7
okt 31, 2011, 13:48 Last Edit: okt 31, 2011, 13:50 by Joris
Zoals Todd Sucherman dat heeft lijkt me ook wel wat, ik heb al 3 snares  *O*




drummermaarheeze


Bij mij liggen ze heel slecht op hun zij, achter mn floortom. In de planning staat een mooie Ikea kast met vierkante vakken, per plank een snare!


Is het slecht dan om ze op hun zij te leggen?

Nlz


Foto's

Leuk, zo'n wandje!  :Y
Ziet er wel zeer Ikea uit, dat stemt gelukkig  *D
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Air Piet


Zoals Todd Sucherman dat heeft lijkt me ook wel wat, ik heb al 3 snares  *O*






:D :D :D :D :D :D

NathanR

Even iets heel anders, een drumstel zo stapelen zoals op die foto's, is dat niet ontzettend slecht voor de vellen?! Helemaal zo'n vel van een bassdrum moet heel wat gewicht dragen...

Voor de rest vind ik zo'n kast met snares wel erg chique :)

Jochem


Even iets heel anders, een drumstel zo stapelen zoals op die foto's, is dat niet ontzettend slecht voor de vellen?! Helemaal zo'n vel van een bassdrum moet heel wat gewicht dragen...

Is gewoon een kwestie van opnieuw stemmen lijkt me.

FoREVer

zoals todd wil ik het ook wel, dan ook de snares en sets he  8)7 .

nee maar ik vind t een goede oplossig alleen neemt t wel meer ruimte in beslag als hans *O*
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Leon

Als hij die donkere dw toch in een stapel heeft staan wil ik em wel hebben!

Ik heb straks nog maar 1 snare dus heb niet veel aan een rekje 8)7

Erik

Dat is toch ook altijd nog een droom van me. Ooit ook een drum-dungeon bouwen. Eerst maar eens even afstuderen, kijken we daarna wel verder.
Tama - Sabian - Pro Mark - Evans

drum1964

@ Nathan

Ik stel mij dezelfde vraag, het is toch een behoorlijk gewicht en druk op het vel.

Ik zou niet graag de bassdrum zijn.
Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

animal

Goed dit allemaal te lezen, zo zie je maar weer, "More is more" en tegen het "Less is more" principe zeggen we  :w :w :w

Rick


Is het slecht dan om ze op hun zij te leggen?


Nee dat niet, maar ze liggen gewoon op mn drumtapijtje wegens gebrek aan hoezen. Bovendien heb ik nu ook geen geld voor nieuwe hoezen anyways!

Ikea kasten komen er nog aan, beetje zoals Todd Sucherman dat ook heeft, maar dan wel eentje waar een snare horizontaal in een verticale kast kan.

Harre


Ik heb straks nog maar 1 snare dus heb niet veel aan een rekje 8)7


Je hebt maar één snare nodig om er een rekje voor te kunnen bouwen...  :P
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Fibesman

#20
okt 31, 2011, 19:32 Last Edit: okt 31, 2011, 19:34 by Tanco
Ik gebruik voor thuis twee railtjes met van die steunen waar je een plank op kunt leggen. Was oorspronkelijk ook plan dat te doen maar zonder vind ik het veel mooier eigenlijk.
Oude foto:


Nlz

Leuk stapeltje zo Tanco! En een mooie minimalistische oplossing.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Hans

Da's een echte spacesaver !! Geniaal. Ik ga vanavond weer eens naar de gamma denk ik.

Ruud


Goed dit allemaal te lezen, zo zie je maar weer, "More is more" en tegen het "Less is more" principe zeggen we  :w :w :w


De mensen die hier reageren ja :6

*O*
you do mind about your make up, but you better make your mind up now

paQ

de rest heeft geen rekje nodig

Omhoog