Thunder

Gestart door Joly1989, jul 27, 2015, 19:13

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Joly1989

Hallo, net nieuw op het forum, ik heb vandaag een thunder drumkit voor 40€ gekocht om te herstellen voor mijn zoon, nu het is een 22, 10,12,13,14,16 en 14" snare en ik kreeg enkel 2 tom holders, weet iemand hoe dit origineel opgesteld werd? Thx ps mocht iemand pics ofzo hebben mail ze gerust naar jolydavy@hotmail.com ben benieuwd

Mad Devil

Ik denk dat het sneller en duidelijker zou zijn als je aangeeft waar het drumstel zich bevind, zo dat een iemand die daar in de buurt woont, een blik kan werpen op de onderdelen. Plus je nog wat verder kunt helpen wellicht met tips en trucs.
Het is maar een suggestie,...want ik denk persoonlijk dat het veel meer duidelijk word, dan over en weer foto's doormailen.
Gear: Yamaha V Power 22', 16', 13', 12'. Yamaha Recording Custom snare 14' x 7'. Paiste 2002 ride, crashes en splash. Paiste 2002 sound edge hihats

Paul

Een foto hier zou het allemaal wel een stuk duidelijker maken (How-to: foto's plaatsen).


Met "22, 10, 12, 13, 14, 16" bedoel je de maten van de trommels? Dat zijn best veel trommels voor 40 euro!

De 'standaard' opstellingen zijn 5-delig, d.w.z. bassdrum, snaredrum en ofwel 10-12-14 als toms, of 12-13-16. Zo'n opstelling ziet er typisch zoals de foto hieronder. Ik zou in het begin alleen de 22" (de bassdrum), de snare, en de 10-12-14 toms opstellen.

Maar zet even een fotootje hier, kunnen we van afstand al meekijken.


Omhoog