Vintage of niet?

Gestart door YorrickVeenstra, jul 31, 2013, 14:05

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

YorrickVeenstra

Hi!

Zodra ik 4 uur gedrumd heb kijk ik altijd even op het internet of er nog bijzondere of mooie kits te koop zijn. Na een half uurtje kwam ik d deze kit tegen; http://www.tweedehands.nl/muziek/muziekinstrumenten/drumstellen/drumstel-159785353.html?qq=drumstel&pc_id=&afd=
Het deed me eerst aan een Slingerland denken, maar volgensmij is het een Rogers. Nu heeft Rogers 2 soorten drums, de vintage en de 'rommel'

Jongens, wat vinden/denken jullie na het zien van deze kit?

Gr, Yorrick!

tRow

Is een pearl fiberglass oid. niks waardevols

Technobeat


Hi!

Zodra ik 4 uur gedrumd heb kijk ik altijd even op het internet



Dat is mooi om elke keer vier uur de tijd te hebben om achter elkaar te kunnen Drummen . :)
Mij lukt het net om bijna anderhalf uur per dag te spelen , en dan word ik min of meer weer beneden verwacht , want na een dag werken vind mijn vriendin het ook fijn om samen de rest van de avond door te brengen , wat ik dan ook wel weer kan begrijpen .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

YorrickVeenstra



Dat is mooi om elke keer vier uur de tijd te hebben om achter elkaar te kunnen Drummen . :)
Mij lukt het net om bijna anderhalf uur per dag te spelen , en dan word ik min of meer weer beneden verwacht , want na een dag werken vind mijn vriendin het ook fijn om samen de rest van de avond door te brengen , wat ik dan ook wel weer kan begrijpen .


Haha! 4 uur is misschien ook een beetje overdreven, ik heb nog het geluk dat ik niet werk ;)
Begin om 12 uur en eindig dan rond 2/3 uur, dan heb ik lekker de tijd over om andere dingen te doen!


Omhoog