Gretsch Kick

Gestart door Drumkid, apr 16, 2013, 19:05

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Drumkid

Hallo allemaal,

ik heb een Gretsch Catalina Club setje met een 20" kick, toen der tijd perfect, maar inmiddels te klein.
nou heb ik in andere set-ups uit de catalina club lijn ook een kick van 24" gezien die mij ideaal lijkt! *O*

weet iemand misschien hoe en waar ik deze kan na bestellen? ik heb er niet zoveel ervaring mee en kan er op internet vrij weinig over vinden (kan zijn dat ik verkeerd zoek  8)7 )

Mvg,

Drumkid

Stokmans

Ga eens een muziekzaak binnen en vraag naar de mogelijkheden

Nlz

De meeste fabrikanten kunnen inderdaad ketels 'naleveren', soms nog een aantal jaar na het stopzetten van een bepaalde lijn/kleur. In internetwinkels zul je dat soort dingen niet zo veel tegenkomen, wegens te veel mogelijkheden en te weinig vraagom dat allemaal online te knallen.

Je zou nog even op eBay kunnen kijken, en anders gewoon bij je lokale drumshop binnenstappen zoals Nijlpaard al aangeeft.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Stokmans


... zoals Nijlpaard al aangeeft.


Noem je mij nou een nijlpaard?  :+

Harre

De Catalina wordt nog gemaakt toch? In dat geval kan het meevallen met de prijs, maar als het om een gestopte serie gaat moet je rekening houden met een behoorlijke meerprijs. Een drumzaak lijkt me hier de beste oplossing.
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Nlz


Noem je mij nou een nijlpaard?  :+


Sowwy! Iets met een kop vol snot en een berg pathologie-stof in mijn diezelfde kop proberen te douwen  8)7
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Animal baars

Google en gij zult vinden:
http://www.thomann.de/nl/gretsch_24x18_bd_catalina_club_ge.htm

Jou eigen kleur moet ook nog wel te leveren zijn gok ik. Ff Thomann mailen, of de importeur contacten.

Omhoog