DW Drums

Gestart door Robert-Jan, sep 20, 2011, 13:19

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Robert-Jan

Factory tour film.. mooie start voor het DW topic.

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Nijlpaard

Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Paul

Sorry hoor, maar dat vind ik echt over de top.

Nijlpaard

Dan is er toch geen sorry nodig ?

Het IS over de top, maar in een DW topic mag NP niet ontbreken, toch ?
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Leon


Factory tour film.. mooie start voor het DW topic.




Tof fllpmje, ik dacht dat ze kartonnen dozen gingen maken in de eerste paar seconden. Wat een dunne houtbladen zeg:o

Technobeat




Deze set lijkt qua looks wel een beetje op die kit op MP van het woonwagenkamp .......http://link.marktplaats.nl/403577204
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Nijlpaard


Deze set lijkt qua looks wel een beetje op die kit op MP van het woonwagenkamp .......http://link.marktplaats.nl/403577204



:/   -O-
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Mvm

In het opening filmpje komen een paar heel mooi uitziende sets langs  :D

Rick

DW is aan het expirementeren met Stave Shell Kits!

Ik ben zeer benieuwd hoe dat klinkt! Iets minder benieuwd wat dat kost  :Y

Ruud

Hadden ze die nog niet dan?
you do mind about your make up, but you better make your mind up now

WDrums

Nee.. Maarja k zeg altijd, er gaat nies boven DW 8)7

Rick


Nee.. Maarja k zeg altijd, er gaat nies boven DW 8)7


Het is maar goed dat smaken verschillen  *O*

stick tight

Ik ben wel benieuwd naar die stave set, klinkt heel goed volgens mij.

Over die factory tour heb ik gemengde gevoelens. Ik heb meer dan ooit het idee dat ik op veredelde kartonnen dozen zit te spelen, het is niets meer en niets minder dan dunne vinneer die vooral hard word door de lijm....

5150

#13
okt 21, 2011, 11:43 Last Edit: okt 21, 2011, 11:47 by 5150
Omdat ik me aan het orienteren ben...": heeft er al iemand op de Performance series gespeeld ? Ik kan een set in 24"/12"/16 bass heel voordelig kopen (black mirra...wrap geloof ik) en dan evt. een 10 en 14ft erbij bestellen...Wat ik beluister op Youtube klinkt erg goed moet ik zeggen  :)...Maar die DW's hebben alleen van die lullige floortompootjes vind ik... :?
***...in-between-drums...***

timmie


Omdat ik me aan het orienteren ben...": heeft er al iemand op de Performance series gespeeld ? Ik kan een set in 24"/12"/16 bass heel voordelig kopen (black mirra...wrap geloof ik) en dan evt. een 10 en 14ft erbij bestellen...Wat ik beluister op Youtube klinkt erg goed moet ik zeggen  :)...Maar die DW's hebben alleen van die lullige floortompootjes vind ik... :?


Bij drumland staat er een rode in het bekkenprobeerhok. Geen idee welke maten. Ik was wel onder de indruk van de bassdrum. De verkoper vertelde wel dat de ruimte heel veel laag reflecteerde (ik ben niet zo thuis in dergelijke natuurkundige principes :P), dus het zal wel wat vertekend zijn geweest. Toch vond ik hem niet onderdoen qua afwerking vergeleken met de andere DW's die daar stonden (wat je daar natuurlijk van kan zien zonder de boel helemaal uit elkaar te schroeven)

Fibesman

Kansloos om die performance serie te vergelijken met Collectors serie DW's. Het zijn gewoon heel andere trommels. ANDERS, niet slechter of beter. Vermoeiend dat mensen dat toch steeds blijven doen.

timmie


Kansloos om die performance serie te vergelijken met Collectors serie DW's. Het zijn gewoon heel andere trommels. ANDERS, niet slechter of beter. Vermoeiend dat mensen dat toch steeds blijven doen.


Kweenie of je mij bedoelde, maar ik typte qua afwerking. Daarmee bedoelde ik juist dat het niet een goedkope variant en een zwak aftreksel van andere DW's vond. Over het vergelijk kan ik helemaal niks zeggen aangezien ik nog nooit lang genoeg achter een collector heb gezeten.
Het enige punt wat ik kan maken is dat de Performer me geenszins tegenviel...

Fibesman

Nee Timmie, maar ik lees het vaker.

5150

Ik begrijp je punt wel tanco...tzullen allebei fijne sets zijn en idd niet te vergelijken denk ik. Ik vraag me soms alleen af of t de extra euros waard is (maar da's aan een ieder zelf natuurlijk). Zo lees ik verschillende reacties op ook bijv. de pdp platinum series...heeft misschien niet veel met DW te maken qua bouw/shells maar voor €1000,- koop je zo'n set nieuw (10-12-14ft-16ft)....hou je (ik) wel geld over en heb je volgens mij een hele mooie set...
***...in-between-drums...***

rammerdebam

Iemand van jullie ervaringen met de DW eco kits ??
Wie kan mij hier meer over zeggen ?
DW Collectors, DW hardware, Istanbul cymbals

musiqman

Probs naar DW voor het naast elkaar zetten van de goedkoopste naar de duurdere serie inc Performer:



En die Performers zijn idd top.

dimi

(copietje van een bericht van me in andere sectie)
Ik heb me recent een DW performance aangeschaft, en 'k heb op m'n zoektocht de gelegenheid gehad bij Key music in Sint Niklaas én de DW performance, Eco X en Classic te testen; stonden netjes naast mekaar opgesteld.
Op het gevaar af om voor een brute neanderthaler gehouden te worden, maar in de winkel heb ik geen noemenswaardige geluidsverschillen kunnen horen : de drie series zijn voorzien van dezelfde vellen & waren gelijkaardig gestemd.   
Ik ben dus met de performance naar huis gegaan, ziet er leuk uit, klinkt zoals ie moet klinken.  Op termijn zou ik de snare wel willen uittesten met diecasts of houten spanranden, we zien wel.
De Eco X ziet er trouwens ook bijzonder leuk uit & klinkt fijn , ik zou zeggen go for it.

FoREVer


Probs naar DW voor het naast elkaar zetten van de goedkoopste naar de duurdere serie inc Performer:



En die Performers zijn idd top.


Tussen collector en performer hoor ik weinig verschild de x7 (pdp .. Mexicaanse DW ) klinkt wel duidelijk anders, Maar allemaal mooie sets Pdp is veel voor weinig
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

rammerdebam


Tussen collector en performer hoor ik weinig verschild de x7 (pdp .. Mexicaanse DW ) klinkt wel duidelijk anders, Maar allemaal mooie sets Pdp is veel voor weinig


PDP is inderdaad veel voor weinig.
Gelukkig is mijn collectors niet weinig voor veel  ;)
DW Collectors, DW hardware, Istanbul cymbals

paQ

De x7 is een chinees

Omhoog