Voorsteltopic!

Gestart door Jochem, sep 15, 2011, 19:42

« vorige - volgende »

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Hammar

#400
nov 26, 2014, 12:04 Last Edit: nov 26, 2014, 12:05 by Hammar
Je bedoelt toch niet serieus dit: http://www.lidl.nl/nl/Offerdate.htm?action=showDetail&id=8860

Naar mijn bescheiden mening heeft dit niets met drummen te maken maar met speelgoed!

paQ

Hahahahah.  Dat is zoooo niet wat je zoekt

Berry1000RR

#402
nov 26, 2014, 13:48 Last Edit: nov 26, 2014, 14:35 by Berry1000RR

Je bedoelt toch niet serieus dit: http://www.lidl.nl/nl/Offerdate.htm?action=showDetail&id=8860

Naar mijn bescheiden mening heeft dit niets met drummen te maken maar met speelgoed!



Hahahahah.  Dat is zoooo niet wat je zoekt


Hoezo? Ik ben ben serieus en dat is zeer zeker wat ik zoek hoor...... :+

Maar om verwarring te voorkomen en het te verduidelijken: die set van de Lidl bracht me op het idee om zelf een digitale drumset te kopen. En de set zelf (van de Lidl dus) kopen we voor ons dochtertje, maar daar ga ik zelf ook ff op prutsen  :Y

Iemand trouwens bekend met het merk KAT, en dan de set KT3? http://www.vanderglas.nl/p/337/1417/Drumstellen_en_snaredrums_Elektronisch_drumstel/KAT/Slagwerk_Kat_6_delige_E_kit_KT3/070ES-KAT-KT3


Edit: en een Yamaha DTX version 2 (tweedehands)?


Otje

#403
nov 26, 2014, 14:46 Last Edit: nov 26, 2014, 17:58 by Otje

Iemand trouwens bekend met het merk KAT, en dan de set KT3?


De recensies over de KT3 zijn over her algemeen positief, en eerlijk gezegd klinkt ie zo gek nog niet.

Robert-Jan

#404
nov 26, 2014, 15:13 Last Edit: nov 26, 2014, 15:13 by Robert-Jan
Mee eens..in die prijsklasse wordt het heel moeilijk om iets beters dan de kt3 te vinden.
Maar laten we het daar vooral in de desbetreffende topics over hebben ;)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Berry1000RR


Maar laten we het daar vooral in de desbetreffende topics over hebben ;)


Je hebt gelijk, ik heb zojuist 2 topics aangemaakt

Technobeat


Om weer on topic te komen : Welkom Berry :) .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Youri1991

Hello fellow drummers!

Ik ben Youri, 23 jaartjes jong en drum nu 14 ongeveer waarbij ik het ook een tijdje heb moeten laten liggen helaas :F

Ik speel in de rockband PULSE website: http://www.pulse-music.nl/ en dat neem ik serieus!
Maar er valt nog veeeel te leren, mijn doel is dan ook om drummen naar een hoger niveau te tillen. En met behulp van dit forum lijkt me het leuk om meer te leren en te kunnen d.m.v. ervaringen van andere drummers!!  :w

Groetjes Youri


Otje

Nou Youri, das nog is een 'binnenkomer'! Van Harte Welkom.

NafearyaDrummer

#409
nov 27, 2014, 19:27 Last Edit: dec 03, 2014, 13:39 by NafearyaDrummer
hallo :)

Ik ben Lorenzo, 18 jaar en speel nu zo'n 8 jaar drums.
Ik zit in de metalband Nafearya, waar ik nu veel energie in steek om er wat van te maken.
Tevens ben ik lichttechnicus en op/afbouwtechnicus op evenementen, dus werk op allerlei grote en kleine evenementen door het land.


Dusja dat..

Drummer for Nafearya.

Technobeat


Youri en NafearyaDrummer : Van harte welkom :) .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

tspo

Hallo ik ben Hugo en kom uit Utrecht. Ik drum nu ruim 10 jaar in diverse punkrockbands en begin volgend jaar in een ska/reggae-band. Met m'n huidige band (Sidewalk) hebben we 20-30 optredens per jaar in binnen- en buitenland.

Momenteel heb ik een Pearl Vision birch drumkit (Black Burst, 22/12/16) en gebruik Paiste Rude (14" hihat, 18" thin crash) en Alpha (20" power ride, 18" rock crash, 18" power crash) bekkens.
Als snare heb ik sinds kort een Pearl free floating brass (14x6,5), daarvoor gebruikte ik een Pork Pie acrylic snare (14x5) en een Spaun coke bottle acrylic snare. De Spaun heb ik verkocht en de Pork Pie ga ik als side snare in m'n ska-reggae project gebruiken.

animal

Welkom tspo  :w

Stella

Welkom!

Technobeat


Welkom op Drum-Forum TSPO :) .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Mad Devil

'K ben Nico, en kom uit Heemskerk.
Had jaren geleden mijn eerste drumset van Pearl en bekkens van Paiste, waarvan de meeste uit de 2002 serie, verkocht.
Daar heb ik op de dag van vandaag, nog spijt van.  :'(
Maar ja,..was toen niet anders.
Nu, omdat ik weer gevraagd werd om te drummen in een begeleidings combo, maar weer een beginners kitje aangeschaft. Betreft een Sonor met een bassdrum van Tama. ("Star" serie uit de jaren '80.)
Hij was in een zogenaamde "concert" uitvoering, wat betekent dat alle onderste spanringen en vellen er van af waren. Deze heb ik nu weer allemaal bij elkaar gesprokkeld. Klinkt toch wel beter mèt.
Gear: Yamaha V Power 22', 16', 13', 12'. Yamaha Recording Custom snare 14' x 7'. Paiste 2002 ride, crashes en splash. Paiste 2002 sound edge hihats

Robert-Jan

Welkom  :w
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Technobeat


Welkom Nico :) .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Hoefnix

Welkom!

Stella

Welkom! Da's heel wat jaren ervaring, mooi man :Y

Jazz

Zijn er hier nog meer vrouwelijke drummers, in hun 2e, nou ja 3e jeugd ?
Oftewel ietwat op leeftijd.
There is no music without jazz

baszuidwijk

Welkom Ben :)

Hammar



ik heet Ben , 50 jaar drum sinds m,n 12de ,heb deze site vandaag ontdekt,leuk dat drummers onderling kunnen chatten. speel momenteel niet in een band , geef alleen wat les. favoriete drummers ; Buddy Rich ,Barriemore Barlow,Gerry Brown,Aynsley Dunbar. NL : Nico Groen , Ab van Goor.


Welkom Ben, hier nog een ouwe l.....eeeeh rot.

HHBBXX

Hoi allemaal,

Ik ben Harry, ben 49 jaar en wilde eigenlijk sinds mijn 12e al gaan drummen. Ben net verhuisd naar een vrijstaand huis en nu was het eindelijk zover! Ik ben begonnen met drummen. Hiervoor heb ik een Yamaha DTXplorer gekocht, dus electronisch ja, kan ik drummen wanneer ik wil en met de versterker erbij kan het ook zonder koptelefoon. :P

Drumles volg ik ook om het meteen goed te doen en geen foute gewoontes aan te leren.
Hopelijk kan ik hier nog wat tips oppikken.

Groeten,
Harry.
Gear: Tama Starclassic, Yamaha Stage Custom, Zildjian, Ludwig, Natal, Pearl, DW

dunDaan

Welkom. Mooie leeftijd om aan iets nieuws te beginnen :)
Je pakt het goed aan om meteen drumles te gaan volgen.
Succes!!
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Omhoog