Voorsteltopic!

Gestart door Jochem, sep 15, 2011, 19:42

« vorige - volgende »

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

BeatSupplier

Hallo, vandaag maar eens een account aangemaakt voor Beat Supplier vanuit Amersfoort. We zijn hier om mee te lezen, advies te geven vanuit onze ervaring en jullie op de hoogte te houden van geplande evenementen.

Groet!
Jelle

Paintpro

Welkom!

Technobeat


Welkom :) .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

slagmans

Ik ben Jasper, 21 jaar speel nu 7 jaar drums ongeveer en 3 jaar bas en een beetje piano.
We hebben net met me'n bandje onze eerste EP opgenomen  :D

Hans


Ik ben Jasper, 21 jaar speel nu 7 jaar drums ongeveer en 3 jaar bas en een beetje piano.
We hebben net met me'n bandje onze eerste EP opgenomen  :D


Goed man, kunnen we het ergens horen ?

slagmans


Goed man, kunnen we het ergens horen ?

helaas nog niet, dinsdag begint het masteren :)

Technobeat


Welkom Jasper :) .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Jazz

Hoi, ik ben jazz
Ik ben sinds kort m'n droom in vervulling aan t brengen.
Ik ben 55 en ik drum !
There is no music without jazz

baszuidwijk


Hoi, ik ben jazz
Ik ben sinds kort m'n droom in vervulling aan t brengen.
Ik ben 55 en ik drum !


He Jazz,

Welkom!
Je bent nooit te oud om te leren en al helemaal nooit te oud om te genieten 8)
Grtz, Bas

Technobeat


Oké Jazz , super tof !

Welkom op het forum :) .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

slagmans

Hoi Jazz,
wat vet dat je nu nog gaat drummen!!
succes!

Jazz

Dank je wel allemaal. Het is zo heerlijk om te spelen. Ik leer iedere dag steeds meer en krijg les dus
T kan alleen maar beter worden.
There is no music without jazz

DrumJJD

Na een tijd alleen nog maar lezend actief te zijn op dit forum zal ik me ook maar weer even (opnieuw) voorstellen. Opnieuw, ja op het vorige forum was ik nl actief onder de naam ProMDrummer (oid). Ondertussen gaat dit niet meer helemaal op omdat ik nu de trotste eigenaar ben van een mooie 4 delige Ayotte Drumsmith. Ik speel nu een jaar of 14 drums en percussie. Ben nog al een diy-er en heb al verschillende instrumenten/accessoires gemaakt, vaak vanwege de kosten soms omdat het leuk was om te doen en heeeeel soms omdat ik er van uit ging dat ik het zelf beter kon (hierover zijn de mening soms verdeeld ;) ). Ik ben niet een hele actieve reageerder maar zal waar ik kan ook mijn steentje bijdragen op dit leuke forum!

Keep groovin!


maxim00113

Maxim, 14 jaar oud. Ik drum al vanaf mijn 9de elke dag. Voorheen altijd op een Roland, nu overgestapt naar een akoestische set, Mapex Meridian Birch!  *D
Mapex Meridian Birch - Meinl MCS Ride - Masterwork Resonant 17" & 16"

kasper169


Maxim, 14 jaar oud. Ik drum al vanaf mijn 9de elke dag. Voorheen altijd op een Roland, nu overgestapt naar een akoestische set, Mapex Meridian Birch!  *D

Welkom! Ik ben 13 :p

Hammar

Welkom op dit mooie forum!

Technobeat


Welkom op Drum-Forum Maxim :) .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Bam

#392
okt 26, 2014, 20:28 Last Edit: okt 27, 2014, 13:16 by Bam
Hey,

ik ben kristof en ben 21 jaar oud, ik speel al sinds mijn zeven jaar piano. Ik wil al een paar jaar beginnen drummen, maar het is er nog nooit van gekomen. Na het vangen van één van de drumsticks van Travis Barker (drummer van Blink-182) op de Lokerse feesten, is het idee terug opgekomen en wil ik er echt wel eens werk van maken. Ik heb nog geen drumstel, maar denk eraan om de Yamaha DTX522k te kopen.  Tenzij er iemand van dit Forum zegt dat dit een heel slecht idee is.

Ik zoek dit zelf te leren, het is meer om tussendoor thuis wat te spelen. Zijn er mensen die toevallig goede boeken/internetcursussen kennen? Ik heb al 8 jaar muziek school er op zitten, dus ik ken wel wat van notenleer.

Of zijn er mensen die een goed (elektrisch) drumstel, stokken, mat, stoel,... kunnen aanraden. Ik heb een budget van ongeveer €1500.

Mvg
kristof

kasper169

Welkom!

Otje


Hey,
Na het vangen van één van de drumsticks van Travis Barker ...
Mvg
kristof


:) Leuk; Hier kan je allerlei cliché`s op loslaten, ik vind 't geweldig hoe een simpel voorval zo'n wending kan geven in 't leven. Bam; "Welkom"!

Technobeat


Welkom Kristof , kijk maar eens op YouTube en typ : Drumlesson .


Een enorm aanbod jongen , BAM ! :+ .

DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

67Deadman


Hey,

Ik heb nog geen drumstel, maar denk eraan om de Yamaha DTX522k te kopen.  Tenzij er iemand van dit Forum zegt dat dit een heel slecht idee is.


Welkom en denk zeker geen verkeerde keuze om mee te beginnen. Ik zou echter wat goedkoper beginnen. Als ik op marktplaats kijk naar Yamaha en Roland zie ik wel een aantal kanshebbers. Vaak met kruk en bass pedaal incluis.
(En of je Yamaha of Roland moet hebben, of welk merk dan ook, dat  moet je zelf maar gaan ervaren door erop te spelen. Je voelt dan snel genoeg wat voor jouw het lekkerst is) 
Eerst maar eens kijken of je het wat vind om te drummen en of je het ook volhoud.
Voor een paar honderd euro heb je een leuk setje en kan je de rest van het budget besteden aan drumles. Ook al wil je het tussendoor doen. Is denk ik net wat handiger om 1 op 1 te zitten dan via een computer. Maar das mijn mening.

Voor de rest veel succes met wat je gaat doen.

JohanDrumt

Hoi!

Zoals m'n username al enigszins prijsgeeft heet ik Johan. Ik ben 20 jaar en drum zo ongeveer sinds m'n 16e, toen m'n ouders eindelijk inzagen dat het met gitaar niks zou worden.  :D

Ik drum eigenlijk sinds het begin al in een Christelijke band, die eigenlijk begon als een samengeraapt groepje enthousiastelingen en inmiddels echt op elkaar ingespeeld zijn.  :)  We zijn vooral een hechte groep vrienden geworden, en dat is schijnbaar te merken als we spelen..

Ik drum op een Gretsch Catalina Maple met een zooi aan Zildjian bekkens, ook al is elektrisch spelen soms verplicht door sommige kerken  :'( Foto's van de kit zal ik binnenkort eens in dat topic spammen  *D
Gretsch Catalina Maple - Zildjian Avedis New Beat 14" Hi-Hat - Zildjian A Custom 15" Crash - Zildjian Avedis 16" Medium Crash - Paiste Sound Formula 20" Full Ride - Zildjian Avedis 10" Splash

Berry1000RR

Ik zal mezelf ook maar eens voorstellen.

Mijn naam is Berry en ben zoekende naar een geschikte e-drum set. Ben echt nog oriënterend en daarom mezelf ook maar aangemeld op dit forum.

Drummen heeft me altijd getrokken maar nog nooit echt gedaan. Behalve vroeger op school tijdens de muziekles (waar ik overigens te horen kreeg dat ik wel "aanleg" had). Vanaf morgen verkoopt de Lidl een elektronische drumset en daardoor ben ik enthousiast geraakt om hiervoor te gaan ipv een akoestische variant (vanwege geluidsoverlast en kunnen oefenen wanneer ik wil). Maar ben er al achter gekomen dat er ontzettend veel te verkrijgen is  :+

Ik denk daarom dat ik eerst dat ding van de Lidl maar ophaal om een beetje te prutsen en de komende tijd even goed verdiepen in wat voor set geschikt voor mij kan zijn.

Als ik vragen heb weet ik jullie te vinden  ;)

dunDaan

Hoi piepeloi en welkom  *O*
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Omhoog