Voorsteltopic!

Gestart door Jochem, sep 15, 2011, 19:42

« vorige - volgende »

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Hammar

Leuk je hier weer eens te spreken, Koko .

koko

Hoi Murgen,

heb inderdaad een website, al is die hopeloos veroudert.  www.signaturedrums.com

De jig is inderdaad wereldwijd door bouwers nagemaakt en verbeterd ten opzichte van het origineel. Het topic waarmee dat allemaal is begonnen stond op DrumShed, een forum dat helaas ter ziele is gegaan door slecht onderhoud van de eigenaar. Het topic aldaar werd destijds ongeveer 20.000 keer per jaar bekeken en kreeg reacties van over de hele wereld.

Murgen


Hoi Murgen,

heb inderdaad een website, al is die hopeloos veroudert.  www.signaturedrums.com

De jig is inderdaad wereldwijd door bouwers nagemaakt en verbeterd ten opzichte van het origineel. Het topic waarmee dat allemaal is begonnen stond op DrumShed, een forum dat helaas ter ziele is gegaan door slecht onderhoud van de eigenaar. Het topic aldaar werd destijds ongeveer 20.000 keer per jaar bekeken en kreeg reacties van over de hele wereld.


+1! Leuk!
>>  Murgen left the forum, no April fool <<

Kn@pestaart

#228
dec 12, 2012, 16:35 Last Edit: dec 12, 2012, 16:36 by Kn@pestaart
Mmmmm, zal me ook eens even voorstellen.  :+

Ik ben Arjen en speel nu 22 jaar drums. Speel voornamelijk bluesrock, eigen werk en ik zit ook in nog 2 projecten.

Ik speel een Slingerland 14", 16", 24" met een Ludwig 14" x 6,5" messing snare met die cast hoops.
Bekkens, een mengelmoes aangezien ik de crashes van Sabian mooier vind dan Zildijan en de ride en hihats van Zildijan mooier vind dan die van Sabian.

14" K hats
17" + 18" K Dark Custom Crashes
22" Avedis Ride
24" Avedis Ride
20" K Medium Ride
17" + 19" AAXplosion Crashes
En nog wat vintage Zildijan en Sabian crashes en meuk...
Ook nog wat splashes en een Sabian AA 16" China.
Iron Cobra Hi Hat en Bassdrumpedaal.
Premier standaards

Ik zat af en toe al lekker te lezen hier...

Tju§

Hans

Hey Arjan,

Lekker gespeeld in dat youtube linkje ;). Welkom.

Kn@pestaart

Dank je ;) Ach, je probeert eens wat :)

Technobeat

#231
dec 12, 2012, 20:44 Last Edit: dec 12, 2012, 20:45 by Technobeat
Welkom Arjan , bij het enige échte Drum-Forum .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Kn@pestaart

#232
dec 12, 2012, 20:52 Last Edit: dec 24, 2012, 20:48 by Kn@pestaart
...

Hans

Sorry man.... Typisch zo'n naam die je zelf aanvult. Edwin, erwin.... My bad.

Kn@pestaart

Geeft niets hoor, 't is niet de eerste keer ;)

Drum@ict

Ik zal mezelf ook maar ff voorstellen:

Ik ben Sander uit Arnhem, 41 jaar en drum ongeveer 24 jaar. Momenteel speel in in 2 bands en mijn stijl is rock met uitstapjes naar de ene kant jazz/fusion en naar de andere kant hardrock/metal, van alle markten thuis dus.

Ik speel meestal op een Mapex Pro M (maple) (12-14-16-22) of op een vintage Olympic (12-16-22). Mijn snares zijn of een Mapex Chromium (10 lugs) 14x6,5 of een Pearl free floating copper 14x6,5. Mijn bekkenarsenaal is Zildjian 13" K hihat of 13" KZ, 16" & 18" K dark crash thin, 12" K custom splash en 20" K custom ride. Tot slot m'n basspedaal, dat is een Pearl demon drive (enkel).

Ik ben hier op dit forum terecht gekomen omdat ik graag de mening lees van mededrummers over gear in het geval ik weer iets interessants tegen ben gekomen.

Robert-Jan

Welkom  :w
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Technobeat


@Hans en Technobeat: Ik heet Arjen  :+




In eerste instantie had ik je naam ook goed getypt maar begon toch te twijfelen en heb het toen '' verbeterd '' , Sorry .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Kn@pestaart


Wessel

Hallo hier,

"Wesseltje" was mijn gebruikersnaam op het vorige forum, ik ben daar een aantal jaar actief actief geweest. Sommige zullen mij misschien nog herkennen. Ik heb zelfs nog een oud drumforum t-shirt liggen  *O*

Op mijn 13e ben ik begonnen met drummen, hierbij heb ik gelijk een Pearl Export van mijn ouders gehad. Ik heb hier 5 jaar actief op gedrumd, hierna ben een een paar jaar gestopt door gebrek aan motivatie. Op dit moment ben ik 21 en heb ik sinds een week het drummen weer opgepakt.

De Pearl Export heb ik helemaal gepolijst en in de was gezet, hierna nieuwe vellen en andere nodige dingen vervangen. Hij staat er nu weer als nieuw bij, ik ben niet van plan hem weg te doen... Het enige wat nog zou moeten gebeuren zijn de bekkens vervangen.

Sinds deze week heb ik gelijk al weer ambities om een bandje op te starten, welke richting ik ga kiezen weet ik nog niet helemaal.

:w

Hammar


Hallo hier,

"Wesseltje" was mijn gebruikersnaam op het vorige forum, ik ben daar een aantal jaar actief actief geweest. Sommige zullen mij misschien nog herkennen. Ik heb zelfs nog een oud drumforum t-shirt liggen  *O*

Op mijn 13e ben ik begonnen met drummen, hierbij heb ik gelijk een Pearl Export van mijn ouders gehad. Ik heb hier 5 jaar actief op gedrumd, hierna ben een een paar jaar gestopt door gebrek aan motivatie. Op dit moment ben ik 21 en heb ik sinds een week het drummen weer opgepakt.

De Pearl Export heb ik helemaal gepolijst en in de was gezet, hierna nieuwe vellen en andere nodige dingen vervangen. Hij staat er nu weer als nieuw bij, ik ben niet van plan hem weg te doen... Het enige wat nog zou moeten gebeuren zijn de bekkens vervangen.

Sinds deze week heb ik gelijk al weer ambities om een bandje op te starten, welke richting ik ga kiezen weet ik nog niet helemaal.

:w
Nice, succes!

Technobeat



'' Eens een Drummer , altijd een Drummer ''  *O* , welkom back Wessel .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Mike

Hallo mensen! Ik heb eerder 'n account gehad op drumforum.nl waar ik af en toe eens postte.. waarschijnlijk is er dus niemand die me (her)kent op een enkeling na. Goed. Ik ben Mike, ik ben 20 jaar oud en drum iets langer als drie jaar. In het begin was dat op een Tama Rockstar (12, 13, 16, 14sn, 22k) en tegenwoordig is dat op een Sonor Force 3007 (12, 14f, 16f, 22k).

Aangezien ik m'n gezin en buren niet lastig wilde vallen met m'n gedrum heb ik in december 2009 een oefenhok van paQ (Luc) overgenomen en daar ben ik nog steeds ontzettend tevreden mee. Qua muziek luister ik letterlijk naar van alles en nog wat maar m'n 'hoofdcategorie' is metal. Textures, Meshuggah en Karnivool zijn toch wel de meest gedraaide bands hier. Ik drum niet in een band, maar ben wel op zoek naar een band in de omgeving van Breda. Vind ik die niet, dan start ik na m'n examens op 't VAVO een band met een bassist uit m'n klas. En ehhhh.. ja.. wat nog meer? Ik zit op een reactie te wachten van een gebruiker op dit forum voor een snare.. ik heb ivm verkoop van m'n Tama Rockstar geen snare meer.  :z
Setup: Sonor Force 3007 (12", 14" floor, 16" floor, 22" bass)
Homepage - Facebook - YouTube

animal

#243
jan 10, 2013, 22:59 Last Edit: jan 11, 2013, 21:38 by animal
Welkom  :Y , het lijkt wel een week van de terugkeer van "de verloren zonen" (Joep, Wessel, Mike) te worden. *O*

@Mike
Kijk eens naar dit topic, volgens mij zit deze band nog steeds om een drummer verlegen, succes!
http://www.drum-forum.nl/index.php/topic,1313.msg30994.html#msg30994

Paul


Welkom  :Y , het lijkt wel een week van de terugkeer van "de verloren zonen" (Paul, Wessel, Mike) te worden. *O*

Je bedoelt Joep? Ik ben niet weggeweest ;)

Welkom terug heren!

animal

Sorry Paul  :F

Mike

Paul, animal.. Bedankt!

Kijk eens naar dit topic, volgens mij zit deze band nog steeds om een drummer verlegen, succes!
http://www.drum-forum.nl/index.php/topic,1313.msg30994.html#msg30994


Ah, die heb ik een jaar of anderhalf geleden ook al langs zien komen.. maar toen deed het me vrij weinig. Ik zal eens kijken of dat inmiddels veranderd is. Wel bedankt voor de tip! ;)
Setup: Sonor Force 3007 (12", 14" floor, 16" floor, 22" bass)
Homepage - Facebook - YouTube

animal

Wie weet wat jouw persoonlijke inbreng nog voor veranderingen brengt, ik neem aan dat e.e.a. bespreekbaar is. Hierdoor neemt jouw spelplezier en dat van hun ook toe.

Monuments

Hallo! Ik snuffel inmiddels al een paar dagen rond op het forum, maar ik kon tot op heden geen voorsteltopic vinden. Bij deze dus!

Ik ben Martijn, 22 jaar oud, en ik drum inmiddels een jaar of 9. Ik speel op het moment op een PDP X7, aangevuld met een aardige collectie aan Sabian bekkens (zie signature) en een prachtige Pearl Vintage Sensitone 14" x 6,5" brass snare. Metal is mijn favoriete muziekgenre, en dan vooral doom metal (Katatonia, Swallow the Sun, October Tide etc.). Ik speel in een black/doom metal band (Monuments, vandaar de nickname), waar ik af en toe een show mee heb. In het dagelijks leven studeer ik aan de lerarenopleiding geschiedenis, geef ik twee dagen per week geschiedenis op een middelbare school, en werk ik in een boekhandel.
Ludwig Epic (Natural Birch) in 10, 12, 14sn, 16 en 22", Pearl Vintage Sensitone 14x6,5" brass snare en Sabian bekkens.
Monuments FB - Monuments Bandcamp

rene p

Welkom op het forum monuments en dat je antwoorden mag vinden op al je (drum)vragen. En je antwoorden andere gebruikers kan helpen in de grote boze drummerswereld
" Im not nervous im a DRUMMER"

Omhoog