♫ ►Het Bladmuziek topic◄ ♫

Gestart door Jochem, jan 03, 2012, 18:50

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Joris

Daar komt aardig wat publiek op af, ik snap ook niet waarom, en ook bijna allemaal zo belachelijk verkleed als de band zelf.

Koning

Yo guys and girls,

Is er iemand die de drumpartij heeft van Good God van Anouk?

djska

Ik heb geluisterd, maar het is maar moeilijk te ontcijferen, nummer heeft achsten feel, maar toch hoor ik triolen in de bassdrum.

dunDaan

Volgens mij zit de BD gewoon op de 1, 2je en 3je en af en toe ook op de 4re. Het is wel losjes gespeeld, maar triolen feel hoor ik er niet in.
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

Robert-Jan

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Nijlpaard

Wat een lekker nummer en wat gaat ze er fantastisch in op  :Y
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

musiqman

#106
feb 06, 2015, 15:05 Last Edit: feb 06, 2015, 15:15 by musiqman
Vind die hele band van toen zo goed. De jonge talentvolle (understatement) honden onder het toeziende oog van vader Oscar.

Het kleine snare roffeltje aan het einde van ieder blokje van 4 is echt heerlijk.

http://youtu.be/iGFViie5ZRA

Robert-Jan

Maar..heeft iemand de bladmuziek?
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

djska

#108
feb 06, 2015, 18:25 Last Edit: feb 06, 2015, 18:29 by djska
MM, ik meen dat de hele band net opgestapt was, en ze dit album in de VS heeft opgenomen en dat daarna een nieuwe band met Oscar Kraal is geformeerd.

drum1964

Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

wessell

 Hallo!

Kan iemand misschien 'Take Me To The Church' van 'Hozier' op bladmuziek zetten?

Alvast bedankt!

:R

stefan



Hallo!

Kan iemand misschien 'Take Me To The Church' van 'Hozier' op bladmuziek zetten?

Alvast bedankt!

:R

Zo werkt dit toch niet?! Denk je dat mensen hier de hele dag zitten te wachten op mensen zoals jij die te beroerd zijn zelf een begin te maken aan een nummer?
Serieus... Ik vind deze manier van vragen ronduit onbeschoft en zelfs enigszins asociaal..

Sorry, maar ik moet dit echt even kwijt.
---
Olleke-bolleke-olleke-bolleke-prak!

kasper169


Zo werkt dit toch niet?! Denk je dat mensen hier de hele dag zitten te wachten op mensen zoals jij die te beroerd zijn zelf een begin te maken aan een nummer?
Serieus... Ik vind deze manier van vragen ronduit onbeschoft en zelfs enigszins asociaal..

Sorry, maar ik moet dit echt even kwijt.

Ik snap jouw reactie niet helemaal. Dit topic is er volgens mij om bladmuziek uit te wisselen, dus hij vraagt op een nette manier of iemand daarvan de bladmuziek heeft.

Hoefnix

Inderdaad ik vind het een beroerde reactie van je als iemand een vraag stelt in een topic die er voor bedoeld is. Stefan dat vind ik dan onbeschoft.

djska

Ik ben het wel met Stefan eens. De vrager vraagt niet of iemand het uitgeschreven stuk voor hem heeft, maar of iemand het voor hem uit wil schrijven, wat zo 4-8 uur kan kosten. Dan vraag je wel heel veel, zonder dat je zelf ooit iets interessants hebt gepost?

Robert-Jan

Ik heb t liedje net even doorgespit, als ik wil zou t over drie kwartier online staan.
Maar ik doe t lekker niet..
Kom op mannen, we hebben de tools nu en dit is goed te doen voor een aantal hier denk ik zo..grooves zijn goed te horen, paar maatwisselingen hier daar..leuke oefening  :Y
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Hoefnix

hij staat gewoon op drumauthority.com.

ofwel gedoe om niets, gewoon een onhandige vraag en daarna blabla

Jazz

Ik had nog niet gehoord van die site. Ken natuurlijk heel veel sites nog niet.
En dat nummer vind ik zo gaaf.
There is no music without jazz

67Deadman

Hallo allen,

https://www.youtube.com/watch?v=rxnyzvZyNpg

Focus - Anonymous

Ik kom een heel end met uitzoeken van dit nummer maar ik blijf hangen op 5 min 18 tot ongeveer 5 min 35. Ik hoor wel wat er gespeeld wordt maar krijg het niet helemaal vertaald naar mijn handen. Is er misschien iemand die dit nummer uitgeschreven heeft of die dit kleine stukje vertaald krijgt naar notenschift ? Ik heb een klein zetje nodig. De rest lukt mij wel.

Bvd

René

djska

Dat is inderdaad een leuk deuntje kan ik me herinneren, beetje New Orleans stijl

Jazz

#120
feb 14, 2015, 15:48 Last Edit: feb 20, 2015, 11:37 by Jazz
Ik ben net begonnen met hotel california - Eagles.
Nou heb ik t stuk op papier, mooi overzichtelijk.
Maar......, als ik met de muziek meespeel en ik wil n stukje opnieuw doen is t wel heel
erg gokken waar ik op papier ben. Ik heb eigenlijk het stuk met tekst nodig.
Weet iemand waar ik dat kan vinden ?

Als dat er tenminste uberhaupt is.

Alvast reuze bedankt.
There is no music without jazz

Jazz

Na tig keer dit nummer te spelen gaat t heel goed.

Ik heb nog wel n vraag, ik loop nu veel meer aan tegen de notaties, D.C en Segna e.d.
Ik heb wat geheugen en inprentingsproblemen dus heb ik n zo duidelijk mogelijke uitleg nodig.
Ben wel bezig geweest op internet maar wat meer duidelijkheid zou prettig zijn.
Zijn er programma's die dat hebben ?
There is no music without jazz

Robert-Jan

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Jazz

Dank je wel Robert-Jan.
Ik ga dit blijven herhalen met de muziek bij de hand.
         :)
There is no music without jazz

Jazz

Ik heb nog een andere vraag.
In een muziekstuk staat n balk met 2 dezelfde stukken die 40 keer
herhaald moeten worden.
Oftewel de hele regel 20 keer.

Hoe doen jullie dat ?
Als ik dat moet gaan tellen onder t spelen ben ik bij 7 of 8 de tel al kwijt.
There is no music without jazz

Omhoog