Simpele, goedkope snare

Gestart door Paul, apr 01, 2015, 10:57

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Paul

Wie heeft er nog simpele snare die ligt te verstoffen en daar voor een schappelijke prijs vanaf wilt?
Vellen en snarenmat mogen versleten/kapot zijn of zelfs ontbreken, zolang de strainer het nog maar doet.

Bijvoorbeeld een oude Export snare zou mooi zijn, maar een goedkopere no-name snare voldoet ook. Geen voorkeur voor hout of staal.

Hoefnix

Ik heb niets liggen maar je maakt me wel nieuwsgierig @Paul...

Mad Devil

#2
apr 01, 2015, 11:39 Last Edit: apr 01, 2015, 12:06 by Mad Devil
Ik heb prachtig uitziende goedkope Sonor snare voor je. Zit een nieuw Evens vel op, en een snarenmat.
50 euro, met oude vel er weer op.
60 euro, met Evens vel,.B14HDD "14 HD Dry







Gear: Yamaha V Power 22', 16', 13', 12'. Yamaha Recording Custom snare 14' x 7'. Paiste 2002 ride, crashes en splash. Paiste 2002 sound edge hihats

Paul

@Hoefnix
Geen bijzonder project ofzo hoor ;) Bij de bassist, waar we altijd repeteren, staat een drumstel zonder snare. Voor workshops en lessen is het voor hem wel handig als er weer een snare ligt, aangezien hij zelf ook af en toe drumt. Daarom hoeft het ook niet echt kwaliteit te zijn, drummers van de workshop en ik nemen toch altijd eigen snares mee.

@Mad Devil
Dat is best een mooie aanbieding, maar misschien zelfs al een te "goede" snare. Ik ga het hem sowieso voorleggen.

tspo

Ik heb een oude Basix metalen snare voor je, mag je voor 20 euro ophalen (Utrecht of Zoetermeer). Er zit een coated ambassador op en er zit een oude snarenmat bij. Alleen geen reso vel volgens mij.

Omhoog