Buisdeel standaard 1-1/8"

Gestart door Paul, dec 27, 2013, 15:21

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Paul

dec 27, 2013, 15:21 Last Edit: dec 27, 2013, 15:28 by Paul
Long shot, maar wie weet heeft iemand het liggen.

Ik zoek een buisdeel met een buitendiameter van 28.58 mm (1-1/8"), waar een buis van 25.4 mm (1"), 7/8" (22 mm) of 19 mm (3/4") in kan worden geschoven (één van de drie maten is prima, voorkeur voor 1").
Denk aan het onderstel van een standaard of iets dergelijks. Geen probleem als er nog poten aanzitten, of eventueel een oud compleet standaard. (Mijn oude hihatstand heeft bijvoorbeeld de perfecte maat, maar die heb ik nog in gebruik).

Mocht je iets hebben liggen in een rommelbak dan hoor ik het graag!

Nijlpaard

Ik heb ooit eens een stuk buis van Jan ter Maat gekregen om een mapex multiklem te kunnen gebruiken.

Zal zo eens meten wat daar de omtrek van is.
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Paul

Alvast bedankt!

Nijlpaard

Helaas paul, Net even nagemeten maar het de buitendiameter is kleiner dan 25mm dus daar ga je niets aan hebben.
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Omhoog