21" Masterwork Jazzpointer (nu custom pointer) ride

Gestart door repelsteeltje, mei 20, 2012, 19:19

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

repelsteeltje

Ik bied deze mooie ride aan, omdat ik in het bezit van een nieuwe.. De nieuwe past beter bij de muziek die ik op dit moment speel. Daarom wordt de jazzpointer vrij weinig gebruikt en dat is zonde..
Gaat om een 21" Jazzpointer; deze serie is nu Custom pointer. Is niet een standaard jazz-ride overigens, want het ding weegt 2,65 kilo (zou 'm nog een keer precies kunnen wegen). Maar heeft zeker wel de warmte om heel breed (ook bij jazz dus) ingezet te worden. Ping, mooie bellsound, crashbaar.. Alles zit er eigenlijk wel op. Helemaal in nieuwstaat (logo's nieuw), op wat stickmarks na.

Kost nieuw 250, nu 150..



Paul

Heb je een geluidsfragment ervan?

Animal baars

Jij biedt nu precies aan wat ik heel graag zou willen hebben.. Ben zelf ook benieuwd naar een soundfile.

Heb je evt interesse in een ruil tegen een MW custom 20" ride? Volgens mij een Medium. Nog met het oude logo van de hamerende man op het blad.

repelsteeltje

hierbij gents. Hopelijk werkt dat zo, via dropbox..

Let niet op het gekloot enzo, was mijn nieuwe mics aan het testen. Opname is dus niet helemaal ideaal (opnametechnisch gezien)..
http://dl.dropbox.com/u/36623946/opnametje.mp3
8)7

Animal baars

Als ik mijn ride verkocht krijg neem ik 'em van je over! tenzij Paul mij voor is

repelsteeltje

Hij was je inderdaad voor  :6

Verkocht aan moddereter Paul!

:w

Paul

Dan zal ik hier maar een slot op hangen ;)

Omhoog