Multitrack afspelen op iPad

Gestart door animal, feb 10, 2014, 22:30

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

animal

feb 10, 2014, 22:30 Last Edit: feb 10, 2014, 22:34 by animal
Ik ben op zoek naar een iPad app waarmee op eenvoudige wijze (zelf verzamelde/gekochte) 8 à 10 sporen multitracks zijn af te spelen. Ik heb geen behoefte aan een recording en editing functies. Het enige fatsoenlijke wat ik kan vinden zijn app's van rond de € 50,-, maar die zijn me te duur en bezitten (dus) functionaliteit waar ik geen behoefte aan heb.
Ik kan niets geschikts vinden, iemand een idee/tip???

Ik heb wel zitten denken aan een Zoom R8 of 16, maar eigenlijk vind ik ook dat te veel van het goede.

Robert-Jan

Eeh garageband?
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

animal

Heb ik er op staan, ik zie echter geen enkele mogelijk reeds bestaande audiotracks toe dan wel in te voegen. Ik kan binnen de app alléén maar nieuwe opnamen maken m.b.v. de instrumenten/voorzieningen die met de app worden meegeleverd.

paQ

Jammit?

Robert-Jan

#4
feb 11, 2014, 09:11 Last Edit: feb 11, 2014, 09:56 by Robert-Jan
je kan zeer zeker audiobestanden in garageband zetten, dat werkt zo;

hang je ipad aan je computer en ga naar itunes.. daar kies je voor het blad van de ipad  en daar klik je op apps.
scroll naar beneden en dan zie je een lijstje met apps onder het kopje bestanddeling.
Daar staat garageband tussen en die selecteer je. vervolgens sleep je je audio bestanden in het hokje ernaast en als je klaar bent druk je op synchroniseer.

maak een nieuw nummer aan in garageband en zorg ervoor dat al je tracks nu als instrument ' audiorecorder' hebben. Die kan audio bestanden handelen. klik vervolgens op het loop icoontje rechtsboven in en je files staan dan in media bestanden. het bestand in de track slepen .. en voila.
Je kan max 8 tracks maken.



Volgens mij kan je zelfs als je garageband op de computer hebt daar alles klaar zetten en de zaak als garagband file in een keer naar je app halen, maar ik moet even kijken of audio files daar in mee gaan m dat weet ik niet zeker.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

animal

Bedankt RJ, dat ga ik vanavond direct uitproberen  :Y

Robert-Jan

Gelukt?
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

animal

Sorry, nee nog niet, (priori)tijds probleem  Maar van het weekend moet het toch wel kunnen lukken.
Plaats mijn bevindingen hier.

animal

#8
feb 15, 2014, 11:40 Last Edit: feb 15, 2014, 11:42 by animal

Gelukt?


Nu wel, nogmaals bedankt RJ voor de tip. *O*

Robert-Jan

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

animal

#10
feb 15, 2014, 16:30 Last Edit: feb 15, 2014, 16:31 by animal
Nog een meevaller ontdekt, je kunt in Garageband zelfs meer dan 8 sporen/tracks toevoegen/aanmaken. *O*

Robert-Jan

Cool, ik zie t ja..ik dacht schermpje vol dus klaar maar niet dus..mooi!
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Omhoog