Winter Namm 2014

Gestart door animal, jan 13, 2014, 20:46

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

animal


die expanderende spanbouten vind ik dan weer niet handig, rompslomp.....


Hoezo rompslomp, met de juiste spansleutel heb je er toch helemaal geen extra werk aan??

Hammar

Jawel toch? je moet eerst al die spanbouten lossen voordat je kunt gaan stemmen.

animal

Ik begrijp uit het filmpje dat bij gebruik van de specifieke stemsleutel de 'lock' wordt opgeheven zodra je deze op de spanschroef zet. Dus volgens mij vraagt het geen enkele extra handeling.

Nlz

Dan zou ik toch nog een keer kijken Animal.
Hij legt het uit alsof je actief het 'slot' om het zo maar even te noemen, er bij iedere rod af moet halen.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

animal

#129
jan 27, 2014, 13:59 Last Edit: jan 27, 2014, 14:10 by animal
Aha, nu zie ik het, je moet 1x even aan het wieltje bovenop de spanschroef draaien, maar dan nog vraagt het nauwelijks meer tijd/inspanning. In ieder geval minder gedoe dan het gekl*** met vioolhars en Lockerz.
M.i. zou dit wel eens de nieuwe standaard op spanschroef gebied kunnen worden.

Robert-Jan

Ik denk dat men het kostenplaatje te hoog gaat vinden om echt alle stemschroeven te vervangen voor deze.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Rick

Trick komt met een remote hihat en een normale hihat


Sakae gaat natuurlijk weer verder (zeker nu de eerste high end chinese Yamaha's gepresenteerd zijn)


En dit is ook wel origineel! Qua presentatie dan

Robert-Jan

Ooh die sakae finish ... :)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Paintpro


animal


Ik denk dat men het kostenplaatje te hoog gaat vinden om echt alle stemschroeven te vervangen voor deze.


Ach we kennen het nu wel, toch?  Het begint bij alle Pearl drums en de rest volgt een keer  ;) .

drum1964

Cause of death: He layed down the boogie and played that funky music till he died!

paQ

he he... daar is nou eindelijk eens iets dat werkt zonder allerlei lapmiddelen :)

animal


he he... daar is nou eindelijk eens iets dat werkt zonder allerlei lapmiddelen :)


Dat zeg ik. :Y


animal

De Nebula uitvoering voor een Hema-prijsje van € 12.999,-  *O* . En dat alléén voor een 5-delige shell-pack  -O-

Wouter


De Nebula uitvoering voor een Hema-prijsje van € 12.999,-  *O* . En dat alléén voor een 5-delige shell-pack  -O-


Daar durf je dan toch niet eens meer op te spelen...
Vind de finish niet eens zo geweldig...

Technobeat





Soort van keilbout principe als ik het zo oneerbiedig mag zeggen .:D
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

Nlz


De Nebula uitvoering voor een Hema-prijsje van € 12.999,-  *O* . En dat alléén voor een 5-delige shell-pack  -O-


En als het dan nog een mooie finish was...  :X
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Hoefnix

Het is in ieder geval anders, had het meer bij amerikaanse "custom" drum bouwers gezocht.

Fibesman

#144
jan 30, 2014, 09:22 Last Edit: jan 30, 2014, 09:24 by Fibesman
Iemand dit al gezien? Nieuwe lugs op de Sensitones bij Pearl. Ik heb de Sensitones altijd goede snares gevonden en de verweerde stijl van de bronzen finish a la Joyfull noise/Pork Pie/Gretsch vind ik ook mooi maar die nieuwe lugs, da's jammer. Er zullen vast wel mensen zijn die ze niet lelijk vinden hihi.


paQ

soort keukenkastje

Wouter


soort keukenkastje


Hahaha, ze doen me idd denken aan handvaten...  beetje jammer... -O-

Hammar

#147
jan 30, 2014, 09:59 Last Edit: jan 30, 2014, 11:18 by Hammar
Ontwerp heeft Pearl weer knap gestolen: http://www.dynamicxdrums.com/

Robert-Jan

#148
jan 30, 2014, 10:34 Last Edit: jan 30, 2014, 10:39 by Robert-Jan

Iemand dit al gezien?


Ja.. Staat op pagina 2 in dit topic.

:P

Ik vind m ook best mooi, alleen hadden de huisjes helemaal chroom moeten zijn.. (Is mijn persoonlijke mening dan)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Robert-Jan

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Omhoog