Black panther

Gestart door Maverickje, apr 09, 2012, 14:38

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Maverickje

Hallo,

Heeft iemand ervaring met deze?
http://www.musicstore.de/nl_NL/NLG/Mapex-Black-Panther-Snare-14-x6-5-MS-Special-Edition-Flat-Black/art-DRU0023424-000

Ik weet dat de Black panther series van Mapex goed zijn, maar weet zelf niks over deze budget variant.
Misschien dat iemand hier er meer over weet?

BasV

Verschillende forumleden hebben zich volgens mij heel erg positief uitgelaten over de Musicstore/Thomann edities van de Black Panther. Volgens mij was dat wel een ander model, want die budget Black Panthers worden ook om de zoveel tijd vervangen.

Overigens heeft Thomann (zo ver ik kan zien) hetzelfde model maar dan in een ander kleurtje:
http://www.thomann.de/nl/mapex_14x65_special_thomann_snare.htm

stick tight

de een heeft die cast hoops en de andere 2.3mm flanged hoops wat een verschil in klank betekend.
verder ben ik wel benieuwd, voor het geld kan je bijna geen miskoop doen.

Sander?

ik heb destijds op de bonnefooi zo´n ding gekocht. Prima snare, hardware-strainer komt van ander type snare en het hout van de ketels is minder dan de a-class black panthers (ze moeten toch ergens op bezuinigen), maar zoals gezegd prima snare voor een goede prijs! Als je alleen de hardware (hoops, strainer, lugs etc etc) ben je dat geld al kwijt.


Jeroenov

Niet echt een koopje, volgens mij is het een speciale black panther, een musicstore.com of een thomann.de uitvoering.

die kosten 169 euro nieuw, dus niet echt een koopje!

stick tight


Niet echt een koopje, volgens mij is het een speciale black panther, een musicstore.com of een thomann.de uitvoering.

die kosten 169 euro nieuw, dus niet echt een koopje!


Volgens mij is dit wel een ''echte'' maar dat kan ik zo van een foto niet zeggen.

Of het een koopje is ligt aan de prijs die de verkoper ervoor wil hebben. Alleen voor de hardware betaal je al snel 100-150 euro los.

Jeroenov

er zit wel zon goedkope snare-strainer op, niet degene die meestal op een BP zit.

patrick76

Thomann heeft momenteel 4 Thomann black panthers. Tussen de €125 en €250 ongeveer.
Dan is natuurlijk de vraag: welke is deze??
Maar als t een "echte" black panther is, dan €150 toch niet te veel??
Pearl,Paiste,Mapex,Remo,Evans,Vic Firh,Vater

Jeroenov

#9
sep 24, 2012, 12:04 Last Edit: sep 24, 2012, 12:07 by Jeroenov
Dan is het niet heel veel nee!
Je kunt vragen of de beste man ook een foto heeft van het logo wat bijna altijd op de andere kant zit, bij het luchtgat van de snare. Hier staat meestal wat meer op, bijv. thomann, mocht het een speciale editie zijn...

Omhoog