2012 namm nieuws

Gestart door Robert-Jan, jan 05, 2012, 15:29

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Robert-Jan

Ok het is weer tijd voor de Namm ( grote muziekbeurs in LA waar veel dingen worden geintroduceerd)

Ik zag net dat Sonor mysterieus aan het doen is met een ...lite dus dat is nog even afwachten.

Mapex komt iig met de retrosonic set..




Meer nieuws gevonden..kom maar door  *O*
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Geischa

DW laat een tipje van de sluier zien:

Nlz

#2
jan 05, 2012, 16:02 Last Edit: jan 05, 2012, 16:07 by Nlz
Een "tipje van de sluier" van bijna tien minuten... Dat klinkt meer als een halve bruidswinkel!

Terug on-topic:
Gretsch komt met een Bop kit-uitvoering van de Renown '57. En hoewel ik de blauwe kleurstelling al wel vet vond, heeft deze rode uitvoering (ook nog in blauw en zwart te krijgen) naar mijn bescheiden mening nog net even meer schwung!
De set bestaat uit een 18x14 bassdrum op een Gibraltar Bass Drum Platform, 12x8 tom, 14x14 floor en een 14x6 snare.


Gibraltar geeft ook een previewTJE.
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Boudewijnow


Een "tipje van de sluier" van bijna tien minuten... Dat klinkt meer als een halve bruidswinkel!

Terug on-topic:
Gretsch komt met een Bop kit-uitvoering van de Renown '57. En hoewel ik de blauwe kleurstelling al wel vet vond, heeft deze rode uitvoering (ook nog in blauw en zwart te krijgen) naar mijn bescheiden mening nog net even meer schwung!
De set bestaat uit een 18x14 bassdrum op een Gibraltar Bass Drum Platform, 12x8 tom, 14x14 floor en een 14x6 snare.


Gibraltar geeft ook een previewTJE.



Sjezuuus wat een finish  O+ :Y

Hammar


DW laat een tipje van de sluier zien:

Heel fraai, tekenen in solidworks en je prototype uitprinten in kunststof met een 3D printer.
De techniek zit wel goed bij DW, nu de prijs nog!

Geischa

Ook nieuw van Gretsch, de G serie!!

Jochem


DW laat een tipje van de sluier zien:


Omg die Time Machine kit van Neil Peart is zo dik!
[spoiler][/spoiler]

Animal baars

Ik zou daar zooo graag gewoon een dagje heen willen :) wilde zelf ook dat DW filmpje posten.. Dat zag er leuk uit!

dunDaan


DW laat een tipje van de sluier zien:


Heel interessant. Wat HAMMAR zegt, nu de prijs nog. (Maja, die 3D printer moet ergens van betaald worden natuurlijk. Hebbuh hebbuh hebbuh .....)
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

animal


Gibraltar geeft ook een previewTJE.



Luistert die raketschutter naar de naam TANCO ?? :w

FoREVer

ooow een nieuwe sonor ..lite Misschien wel de HiLite II :P

Njaa als iemand meer weet :)
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Robert-Jan

#11
jan 05, 2012, 17:43 Last Edit: jan 05, 2012, 17:45 by Robert-Jan


De badge is nu al 100x beter dan wat er op de delite zit.. :w
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

FoREVer




De badge is nu al 100x beter dan wat er op de delite zit.. :w


Strakke badge inderdaad! had dan nog niet eens gezien dat t een vintage remake gaat worden

In mij gevoel i het nu ...oLite :p tenminste als t daar staat. Ben wel erg benieuwd!  *O*
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Hans

#13
jan 05, 2012, 18:32 Last Edit: jan 05, 2012, 18:33 by Hans

Ok het is weer tijd voor de Namm ( grote muziekbeurs in LA waar veel dingen worden geintroduceerd)

Ik zag net dat Sonor mysterieus aan het doen is met een ...lite dus dat is nog even afwachten.

Mapex komt iig met de retrosonic set..



Meer nieuws gevonden..kom maar door  *O*


hmm logo tikje gepikt ?


Robert-Jan

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Robert-Jan

Kijk nou..mapex is nog veel meer van plan..



www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Nlz

Dat zijn een boel kleurtjes!  O+
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Robert-Jan

Ja..paar foeilelijke ook  :6

Schijnt een nieuw iets onder de naam 'mydentity' te komen..
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Robert-Jan

Nice..   :Y

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Nlz

Ok, vet! Ik vind het wel tof om te zien hoe toch een wat groter merk op het "custom"-gebeuren inspringt! Als ze het voor een goeie prijs doen denk ik dat het een slimme zet van ze is!
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Rick

http://meinlcymbals.com/no_cache/products/?tx_twmeinlcymbals_products[mode]=TAGS&tx_twmeinlcymbals_products[navId]=165&tx_twmeinlcymbals_products[type]=6

Ruubke


Strakke badge inderdaad! had dan nog niet eens gezien dat t een vintage remake gaat worden

In mij gevoel i het nu ...oLite :p tenminste als t daar staat. Ben wel erg benieuwd!  *O*

Ecolite?
Ze gaan vintage drumstellen recyclen!
Ook drumfabrikanten moeten aan het milieu denken.

(Nog even en de regering komt erachter dat een drumstel van hout is: dat er veel bomen geslacht worden voor dit leedvermaak en dat ze daar belasting voor kunnen heffen!)

Jake

Was al een tijdje geleden aangekondigd denk ik... Gretsch Brooklyn series. Maple/poplar/maple shells, round badges, retro finished en flanged hoops.



Nog fotootjes hier: http://www.ebay.com/itm/Gretsch-Broo...item45fe9a8634

FoREVer


Ecolite?
Ze gaan vintage drumstellen recyclen!
Ook drumfabrikanten moeten aan het milieu denken.

(Nog even en de regering komt erachter dat een drumstel van hout is: dat er veel bomen geslacht worden voor dit leedvermaak en dat ze daar belasting voor kunnen heffen!)


:+

Zou wat zijn zeg :P
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Fibesman

hmm, inderdaad mooi die sonor badge. Een lite met maple ketels? hmm.
Die vloekende kleurencombinaties van Mapex brr. Die gaan proberen wat mee te pakken van de SJC markt. Wel tof die Gretsch inderdaad.
Leuk leuk al die "nieuwe" dingen weer :)

Omhoog