Tweede bass drum

Gestart door Luukert, sep 11, 2019, 15:07

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Luukert

Hallo allen,

Ik heb een Drumcraft Serie 8 electric black. Ik wil dit drumstel graag uitbreiden met een tweede bass drum (en wat toms eventueel).
Helaas wordt het merk drumcraft al een tijd niet meer gemaakt, en is het me nog niet gelukt om een tweede nieuwe of gebruikte bass drum te vinden.

Weet iemand een plek waar ik nog zou kunnen zoeken? (of heeft iemand er nog 1 te koop haha)

Luukert

Joris

Staat een op ebay kleinanzeigen, wel een 20". En oorspronkelijk rood, maar met zwarte wrap.

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/drumcraft-bassdrum-20x20-serie-8-/1162250028-74-1291

Luukert

Thanks! Maar ik zoek helaas een 22"x18". (Had ik moeten vermelden)

drfill

#3
sep 12, 2019, 17:12 Last Edit: sep 12, 2019, 17:17 by drfill
toch vind ik het een great find!..  je gaat die hardware/ spanbouten nooit meer vinden namelijk..
ik zou hem kopen (bv. bieden 200 e) en een andere birch 10 lug 22" bd kopen (2e hands)  zelfde
wrappen/ hardware overzetten..  of koop 2 yamaha stage custom birch 20" bd's en zet alleen alle hoop-
spanbouten over.. ziet er nog steeds cool uit..    (maar dat is slechts mijn mening)
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Hammar

Kopen en in laten korten! 22 x 20"is ook waanzin trouwens.


drfill

dat zou het makkelijkst zijn, als het een 22" was..  maar er is nog steeds veel mogelijk..
td20diy    gronor drums    zilbian cymbals

Omhoog