Bezoekje aan Canopus drumshop Tokyo

Gestart door Robert-Jan, jul 31, 2012, 08:59

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Omlaag

Robert-Jan

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Hoefnix

Daar liggen een paar mooi spulletjes zeg. In NL zijn de winkels vaak 10 keer groter met een 10e van de spullen.... Ehhhm ik ga niet naar Tokyo en koop nog wel vintage stuff op marktplaats  8)7

Animal baars

Leuk filmpje maar teringjantje wat een prijs voor die drumspullen zeg. Ben eigenlijk wel benieuwd naar de klank van die snare met massieve ketel. Ziet er in ieder geval mooi uit daar.

En een typische japanse "hoi camera" houding van die eigenaren. Grappig.

drums97

Echt heel leuk om een drumshop aan de andere kant van de wereld te zien.
En idd "holy shit" die prijzen! 8)7

Klasse  *O* *O*
Sonor Champion 22" BD, 12", 13", 14" toms, 16" and 18" floortoms. Sonor D454 en Sonor D426

dunDaan

"Het is hier niet goedkoop"
Understatement van de eeuw 8)7

Mijn hemel wat een berg spullen in zo'n klein hokkie. Maar wel errrrrrrrrrrggggg mooi.
Bezig met een nieuw project; binnenkort meer

mangoie

Wauw, vet hoor! :D

Murgen

Klein, veel en duur,wat het ook warm?
>>  Murgen left the forum, no April fool <<

Nlz

Het duur moet je wel in relatie tot de Japanse levensstandaard zien, die ligt aanzienlijk hoger dan hier. Mijn pa heeft een tijd voor de Europese tak van een Japans bedrijf gewerkt. Er liepen er daar een paar rond als ex-pat, die kregen dan nog wel betaald naar Japanse maatstaven, omdat de rest van hun gezin er nog zat bijvoorbeeld. Dat lag voor grofweg hetzelfde werk zo'n drie keer hoger dan het Neerlandsche salaris.  8)7
Your problems with me, are not my problems. They are yours.
www.LEGOsieraden.nl

Technobeat


Mooie reportage RJ , en idd zijn ze '' wat '' aan de dure kant qua drumspullen .
Maar laten we niet vergeten dat in Tokyo de huur (ook van een klein pandje) echt heel erg veel is , en ja dat zie je dan weer terug in de producten . 
In een stad met 36 miljoen !!!! inwoners is (woon)ruimte schaars en dat resulteert natuurlijk in een DIKKE prijs per beschikbare vierkante meter .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

musiqman

Zo te horen ook nieuwe drums aan de prijzige kant. Wil niet weten wat een PHX of zelfs RC daar kost...

Robert-Jan


Klein, veel en duur,wat het ook warm?


Het is op sommige dagen niet te harden..lang leve de airco.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Robert-Jan


Zo te horen ook nieuwe drums aan de prijzige kant. Wil niet weten wat een PHX of zelfs RC daar kost...



Niet zo heftig als de vintage. Dat is een enorme hype op dit moment.
Nieuwe dingen ligt ietsje hoger dan bij ons.
je zou denken dat canopus zelf hier dan wat goedkoper zou zijn, maar t is wat Nlz zegt, arbeidskosten huur etc zijn hier gigantisch.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Headshrinker

Citaat
Canopi.


:+

Anserini



Niet zo heftig als de vintage. Dat is een enorme hype op dit moment.
Nieuwe dingen ligt ietsje hoger dan bij ons.
je zou denken dat canopus zelf hier dan wat goedkoper zou zijn, maar t is wat Nlz zegt, arbeidskosten huur etc zijn hier gigantisch.
Dus die Beatles en Led Zeppelin kits waren ook echt vintage? Of reproducties en daarom zo duur?

En is er een beetje normaal te eten daar voor een Nederlander/Europeaan? :P Mijn vriendin is twee jaar geleden in India geweest, maar dat is dan ook echt al rijst e.d. met pittige saus bij het ontbijt...  :X

Robert-Jan

Wel echt vintage, maar natuurlijk niet de echte sets van..die vellen zijn reprodukties.
Het eten is helemaal waanzinnig hier.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Hoefnix

Waanzinnig vies of waanzinnig lekker? ;)

Stokmans

Merk ik een lichte verbazing bij de prijs van het Beatles-setje? :+

Leuk spul hoor, zeker een bezoek waard als je in de buurt bent dus. Vakantie gehad RJ?

Harre

Hij is nog op vakantie en wij mogen bijna live mee genieten :)
Living life 'as is' for mostly all the fuss isn't worth the effort.

Robert-Jan

Laatste dag..

:'(
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

paQ

aaaaaach  -O-

Omhoog