Show je kit.

Gestart door Nickvm, sep 15, 2011, 18:54

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

j-ape

#800
feb 10, 2012, 17:11 Last Edit: feb 10, 2012, 17:32 by j-ape
Klopt, dit is nu mijn kit,  ik snap echter niet dat Ludwig USA deze vellen op zo'n hoogstaande set's durven te leggen!

j-ape

#801
feb 10, 2012, 17:13 Last Edit: feb 10, 2012, 17:32 by j-ape

en zo krijgt het toch weer een bedenkelijke wending....  :/

on-topic aub!


Mee eens, heb het een en ander gewijzigd

Robert-Jan

Ja maar ondertussen heb je het over een set die je gaat kopen en nu ook over eentje die je gaat verkopen..
On topic is.. Show je kit..We zitten op t randje hier.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

ddrsonor

Vandaag mij bijpassend bassdrumvel van drumsigns binnen gekomen.........:




Nickvm


Vandaag mij bijpassend bassdrumvel van drumsigns binnen gekomen.........:



Netjes!  :Y
Tama, Meinl, Pro Mark, Remo.

BasV

Heel gaaf! Persoonlijk had ik het Gretsch logo zwart gelaten, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak  :)

Nickvm


Heel gaaf! Persoonlijk had ik het Gretsch logo zwart gelaten, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak  :)


Dat maakt het vel juist net even wat specialer, een zwart logo is zo gewoon zeg maar.
Tama, Meinl, Pro Mark, Remo.

Rick

Mooi hoor!

animal

Smaakvol uitgevoerd  :Y .

ddrsonor


Heel gaaf! Persoonlijk had ik het Gretsch logo zwart gelaten, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak  :)


Zeker, ik vond het met een zwart logo teveel "afleiden" op 1 of andere manier. Ook nog getwijfeld of ik een blauwe O-ring zou nemen, maar na verschillende voorbeelden te hebben gezien, gekozen voor de blue sparkle letters en logo, met een chromen O-ring.

ronniev

te gekke kit Marc, zal ongetwijfeld klinken als een tiet....

groovemaker

Ik ben idd ook erg beniuewd naar hoe die klinkt,

maar je basdrum ziet er zeer gelikt uit met je nieuwe vel!

Wat kostte ie?
If it's too Loud you're too old!

ddrsonor


Ik ben idd ook erg beniuewd naar hoe die klinkt,

maar je basdrum ziet er zeer gelikt uit met je nieuwe vel!

Wat kostte ie?


Thanks! Voor prijzen, zie de site van drumsigns.com Een 22" Remo vel naar keuze (Ambassador, Powerstrole 3, Fyberskin of starfire) + een eenvoudig bandlogo/naam/Vintage logo met initialen, wel of geen merknaam erbij, in zowat elke kleur, betaal je 65 euro. Volledige velbedrukkingen zijn duurder, eigen ontwerp is mogelijk. Je krijgt altijd voorbeelden van je ontwerp te zien, pas na jouw goedkeuring gaat Volker aan de slag.....

Extra's zoals O-ring, dempkussen, etc zijn op de site te vinden. Het meest dure vond ik nog de verzendkosten naar NL -> 20 euro....... Maar ja, het resultaat is werkelijk super.

ddrsonor


te gekke kit Marc, zal ongetwijfeld klinken als een tiet....


Thanks Ron, gisteren hier met een bandje gerepeteerd en ze vonden 'm idd. te gek..... donderdag en zaterdag gaat ie mee........

musiqman

#814
feb 11, 2012, 14:09 Last Edit: feb 11, 2012, 14:11 by musiqman
18" Lowrider setup. Niet voor alledaags gebruik wel leuk om te bedenken en bouwen.







Otje

Wat een prachtig drumstel 'Musicman'! Daar kan je idd prachtige muziek uithalen. Had h'm ook alleen effe van de andere kant laten zien. Benieuwd naar de hi-hat, 'remote' zo te zien en naar de pedalen.
Werkelijk; wat een plaatje!

Air Piet

Ik zie gewoon een pedaal hor? Kan aan mij liggen?  *)

Dribbel

lekkere setup hoor!
Yamaha recording & sabian

Hoefnix


Wat een prachtig drumstel 'Musicman'! Daar kan je idd prachtige muziek uithalen. Had h'm ook alleen effe van de andere kant laten zien. Benieuwd naar de hi-hat, 'remote' zo te zien en naar de pedalen.
Werkelijk; wat een plaatje!


Op de eerste foto zie je hihat stand goed. Het is een linkse setup ;)

Hans

Vette kit hoor. Lollig hoe je lego een keer inruilt voor een gibraltar rek en trommels en vervolgens gewoon doorgaat met bedenken en bouwen  :D

Geischa

Geniaal! Lijkt me heerlijk om op te spelen!

FoREVer


18" Lowrider setup. Niet voor alledaags gebruik wel leuk om te bedenken en bouwen.








Gaaaaaf! wil ik ook een keer doen..
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

musiqman

:$ het speelt idd wel errug lekker door zn laagte en het is sneller neerzetten en inpakken.

NathanR

Kan iemand mij uitleggen wat er zo bijzonder is?  8)7  :)

FoREVer


Kan iemand mij uitleggen wat er zo bijzonder is?  8)7  :)


Het enige wat nog op de grond staat bij mm zijn de pedalen en de poten van het rack, verder is het helemaal "stealth"
Anthony Eckhard | Drummer and Teacher | My brands are Aquarian, Vic Firth, Sonor and Dream Cymbals | Ask for anything at anthonyeckhard@aol.com or (+31) 06 41792912 | Don't let your motivation become frustration |

Omhoog