Het Grote 'Wat Is Dit Waard?' Topic

Gestart door Anserini, sep 16, 2011, 14:25

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

Leon


Heb je de vlindersloten niet vervangen? Die zien er anders ook akelig nieuw uit. Hoe heb je hem trouwens zo mooi zwart gekregen?


Dat is trouwens gewoon een spuitbusje mat-zwart geweest van de Action! Even goed opschuren en al het beslag afplakken

steef224

Ola!

Ik heb dit dingetje een tijdje geleden onder een dikke laag stof ontvangen, de snare is uit de 60's. De snaremat, inclusief touwtjes, zijn nieuw. De rest is nog orgineel. Als vel doet boem, klank is wauw.
Hoeveel is dit dingetje waard?


Dries

Foto niet beschikbaar.
Even uploaden op photobucket oid
''Volgens de natuurkunde is muziek niets anders dan een "begrepen golfbeweging".''

steef224


Def-11


Monuments

Een Tama Superstar Hyperdrive shellset (dus alleen tomophanging) in de volgende maten: 22x20" bassdrum, 10x6,5" en 12x7" toms en 16x14" floortom. Geen snare. De kleur is Grey Pewter en de set verkeerd in absolute nieuwstaat. Hieronder een foto:



Wat is dit waard?
Ludwig Epic (Natural Birch) in 10, 12, 14sn, 16 en 22", Pearl Vintage Sensitone 14x6,5" brass snare en Sabian bekkens.
Monuments FB - Monuments Bandcamp

Paul

Niet zoveel helaas. (of in ieder geval lastig te verkopen. :N)
Mijn 6-delige Superstar shellset (geen hyperdrive) heb ik na lange tijd eindelijk verkocht voor €550,- ondanks in zeer goede staat.
Ik zou zeggen €500,-.
Deze verkoper zet hoger in, wel inclusief hardware en hoezen.

Nijlpaard

Is dat niet wat voor Nathan ?
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

djska

@Monuments, lijkt me een perfecte set voor metal :-)

Sander?

Wat doet een oude Roland td-10 vandaag de dag? En is er een wezenlijk verschil tov de TD-6?

NathanR


Is dat niet wat voor Nathan ?


Dat is inderdaad wel wat!
Monuments, waar woonde je ook alweer?


Monuments

Ik woon in Nieuwegein, onder Utrecht. Ik ben alleen sterk aan het twijfelen of ik de kit wel weg wil doen. Wanneer het zo ver is, zie je vanzelf een advertentie hier verschijnen. ;)
Ludwig Epic (Natural Birch) in 10, 12, 14sn, 16 en 22", Pearl Vintage Sensitone 14x6,5" brass snare en Sabian bekkens.
Monuments FB - Monuments Bandcamp

NathanR

Haha prima!

5150

Ik ben geen vintage man...maar wat is dit waard: Maya 60/70
20" 12" 13" 16" volledig gerestaureerd...opnieuw bekleed en n 14x5 olympic snare ??? Ik wil t snel weer doorverkopen want tis nix voor mij...iemand wil t inruilen...
***...in-between-drums...***

Hammar


Leon

Dit twinpedaal staat stof te happen in het oefenhok, wilde het eventueel als back-up gaan gebruiken maar we spelen al een tijdje niet meer en ik maak er liever een ander blij mee.

Basix twinpedaal. Heeft een onderhoudsbeurt nodig. Ook mist het klemmetje waarmee hij aan de basdrumhoop hoort te zitten. De vorige eigenaar van ons opslaghokje heeft deze achtergelaten. Kloppers zien er wel goed uit, mag een staalborsteltje overheen en je hebt een degelijk pedaaltje.

naar de ijzerboer brengen of proberen te verkopen? en zo ja, voor welke prijs?





(excuus voor het filtertje, dacht dat ik deze achteraf kon verwijderen maar dit lukt niet.. 8)7 )

Leon

Niemand die een indicatie weet?

Paul

Tja.. Het goedkoopste dubbelbass pedaal bij Thomann is een Millenium pedaal dat welgeteld 59 euro kost (en dat ziet er zelfs degelijk uit!). Deze heeft roest en de hoopklem mist, met name dat tweede is lastig.
Poets de roest eraf met WD-40, smeer de lagers een keer en maak er iemand blij mee voor een flesje speciaalbier. Of laat diegene het zelf poetsen en smeren.

Machiel

Precies. Of in het ruilhandelsubforum gooien!
Neem mij vooral niet te serieus.

Leon

Had ik al wel verwacht, ik ga hem in de ruil zetten.

Jongens bedankt! :)

Jenslathouwers

Ik heb bij mijn adams 6000 2 snares gekregen toen ik die kocht. De ene is een pearl waar enkel als 'type' steel shell op de badge staat, is volgens mij niet echt veel waard. Maar de 2de snare is een Mapex Orion Maple series, het is een 13" en ik schat 4" diep. De finish is een soort van naturel finish. Ik ben dan eens gaan googelen en kan er niet zo heel veel over vinden,  aangezien 'mapex orion maple series snare' als zoekresultaat vooral mapex black panthers geeft...  -O- 

Ik heb bij bax-shop enkele Mapex orion snares gevonden die een prijskaartje hebben van €609,-

De snare die ik heb liggen is in niet een al te beste staat maar ik vermoed dat die wel mooi terug in orde kan geraken met een beetje opknapwerk.

Heeft iemand er een idee van of all mapex orions in die prijsklasse van 500-600 nieuw zitten ? of zijn er hierin ook goedkopere lijnen ed.?

(foto's kan ik momenteel niet posten omdat ik niet thuis ben nu)
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

Robert-Jan



Als het deze is dan is het niet vergelijkbaar met wat orion of black panther nu is.
Waarde is rond de €80,-.

Qua maat wel leuk om in je collectie te hebben, het kan een fel beestje zijn ;)
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Jenslathouwers

zou wel kunnen ;) De badge lijkt er wel op, ik heb de snare zelf eerlijk gezegd nog niet zo goed bekeken omdat het snarematje ontbrak. Ik ga een van de volgende dagen een snarematje bestellen en was zoiezo van plan de snare te houden omdat ik piccolo snares vaak wel prettig vind klinken en er zo nog geen in de kast heb liggen  8)7
i'm the rezo head; out of the spotlight, responsive and more important than you may think...

Animal baars

wat zou een mooie prijs zijn om deze snare en de floortom van deze gast over te nemen?

http://link.marktplaats.nl/m778127734

Ik zal zelf aan rond de €200 voor de snare en zo'n 75 voor de floortom. Is dat een beetje in de richting of te gierig?

taco

ik denk dat jij dan niet teveel betaald en hij niet te weinig krijgt. Ik had ooit bijna m'n starclassic birch verkocht voor 200, maar ik kon geen afscheid nemen.

Omhoog