Het Grote 'Wat Is Dit Waard?' Topic

Gestart door Anserini, sep 16, 2011, 14:25

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Omlaag

tRow

Foto:


Fibesman

Heeft ie reinforcement rings aan de binnenkant? Is ie van binnen wit of naturel hout of grijs? Foto van de badge?

Technobeat


Al met al een misverstand en de koop gaat gewoon door.



Oké , dus toch .
Veel plezier met de set gewenst alvast .
DRUMMEN : A way of living .
Pearl Drums : Powered with Pearl Mimic Pro module .

NathanR


Nijlpaard

Ik kan de Ming mogelijk ruilen tegen een Pro-M.

http://link.marktplaats.nl/696611225

Lijkt mij wel een goede deal.......wat vinden jullie ?
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Robert-Jan

Ik vind de pro m de best klinkende set ooit in z'n prijsklasse maar ik heb dan alleen ervaring met de serie die na deze kwam,.ik durf niet te zeggen of dat andere ketels zijn.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

Animal baars

Wat zou deze set waard zijn??

http://link.marktplaats.nl/697002736

Nijlpaard

Minder dan de +2000 euro waar hij hem eerst voor te koop had staan  :X


Ik vind de Designers best leuke sets maar de prijzen waar ze voor te koop staan vind ik wat onrealistisch.


1600 voor dit
http://link.marktplaats.nl/698018088 -O-


Voor de set die jij plaatst, 1200 euro ?
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Animal baars

Daar zat ik ook zo'n beetje aan te denken :)

Designers worden vaak voor grof geld aangeboden ja... Maar de Designers die ik gehoor heb, klinken ook wel waanzinnig! Hopelijk heb ik na het verbouwen nog een paar €€ over ;)

Robert-Jan

€1200 is wel heel laag hoor..t is een designer.
www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

animal

€ 1200,- is idd wel heel weinig, ik vind sowieso dat de prijs erosie op drumstellen in Nederland enorm is toegenomen. Als ik op e-bay in de ons omringende landen kijk krijg ik de indruk dat in het buitenland drumkits waarde vaster zijn.

dmenace

Eens met Animal.

En €1200 is absurd. €2000 brengt dit makkelijk op. Alleen kleine markt, dat is het probleem.
Gooi hem op het Sonor forum, daar raak je hem wel kwijt voor een leuke prijs.

Animal baars

#787
jul 16, 2013, 14:28 Last Edit: jul 16, 2013, 14:30 by Animal baars
Ik zit erover te denken die set aan te schaffen ;) Heb 'em niet zelf staan.. Vind alleen de tommaten niet helemaal mijn ding. Hou zelf meer van 10x8 en 12x9..

Enig idee hoe oud deze set zou kunnen zijn? Ik word niet echt veel wijzer als ik google op de badge. Heb btw. ook al contact gezocht met de verkoper, die zal mij ook wel wat meer kunnen vertellen. Hoewel die Gerhard ook zo'n MP-handelaar is toch?!

NathanR

Inderdaad ook een handelaar ja, weet niet of het dezelfde is als 'JouwDrumstel'.. volgensmij wel namelijk.
Aan hem heb ik ook het Osan jazzsetje verkocht.. en hij heeft hem ondertussen ook alweer verkocht.

Nijlpaard

Zo blijkt maar weer dat ik niet veel verstand heb van drumstellen :P


aan de andere kant. Liever te laag dan te hoog  8)
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

musiqman

Is dit niet die kit van Kim Weemhof?

Robert-Jan

www.xxldrums.com iKdrum drumles op je iPad!

animal


Is dit niet die kit van Kim Weemhof?



Nee


RJ, je bedoelt waarschijnlijk:"Ja"

Animal baars

Hij was al gereserveerd.. Jammer.

Nijlpaard


Hij was al gereserveerd.. Jammer.



Hij is weer van gereserveerd af :) :Y


http://link.marktplaats.nl/692852531
Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

Animal baars

het is nu alleen een Premier Signia ;) en die mot ik niet

Nijlpaard

Every drummer that had a name, had a name because of his individual playing. He didn't sound like anybody else, So everybody that I ever listened to, in some form, influenced my taste -Buddy Rich-
- Sonor Delite Walnut roots/Mapex Saturn Root beert burst/Sabian HH(X)/Artisan

jozwf

Iemand enig idee wat een 2e hands berken Sonor SQ2 in deze maten waard mag zijn? 2 kicks van 22x20, toms 10x9 en 12x9, floors 16x16 en 18x16

Dezain

Wat is een 2e hands cymbal set waard van de Masterwork Custom serie, crash en hihat net nieuw, ride en andere crash 1,5 jaar oud. Geen keyhole, scheurtjes etc.

14 hihat
16 crash
18 crash
20 ride
Experience is the name people give to their mistakes.

Rick


Iemand enig idee wat een 2e hands berken Sonor SQ2 in deze maten waard mag zijn? 2 kicks van 22x20, toms 10x9 en 12x9, floors 16x16 en 18x16


Pff, ik vrees dat je over de 2500eu heen gaat. Eigenlijk is hij meer waard maar met de huidige markt kun je denk ik wel op 2500 rekenen. Mooie set hoor, dat zeker! Heb je foto's?

Omhoog